Οι 29 Δήμοι που θα λειτουργήσουν κατασκηνώσεις κρατικού προγράμματος – Τι συμβαίνει με τη Θεσσαλονίκη
Αναλυτικά η λίστα με τις κατασκηνώσεις
Με κοινή Υπουργική Απόφαση των υπουργών Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Εσωτερικών και Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας αποφασίστηκε ότι για το έτος 2024 η οργάνωση και η λειτουργία των Κατασκηνώσεων του Κρατικού Προγράμματος (μεταξύ αυτών και οι κατασκηνώσεις Σταυρού Θεσσαλονίκης και Αγίας Τριάδας) ανατίθεται στους παρακάτω Δήμους ως ακολούθως:
Σύμφωνα με την KYA κάθε Παιδική Εξοχή – Κατασκήνωση του Κρατικού Προγράμματος διοικείται από Διοικητικό Συμβούλιο, που συγκροτείται με απόφαση του οικείου Δημάρχου, και του οποίου η σύνθεση καθορίζεται ως εξής:
- Ένας (1) υπάλληλος του οικείου Δήμου,
- Ένας (1) εκπρόσωπος της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας,
- Ένα (1) μέλος που να διακρίνεται για την κοινωνική του δράση και προσφορά, οριζομένων μεταξύ αυτών του Προέδρου, του Αντιπροέδρου και του Οικονομικού Συμβούλου.
- Ο Πρόεδρος εκπροσωπεί το Δ.Σ. στις δημόσιες και άλλες αρχές και λαμβάνει γνώση των εγγράφων, εγκυκλίων και υπολοίπων οδηγιών των αρμοδίων Διευθύνσεων του Υπουργείου Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας.
- Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματός του τα καθήκοντά του εκτελούνται από τον Αντιπρόεδρο.
Οι αρμοδιότητες
Αρμοδιότητες Διοικητικού Συμβουλίου
Το Δ.Σ. έχει τη γενικότερη ευθύνη της διοίκησης της Παιδικής Εξοχής – Κατασκήνωσης και της διαχείρισης της κάθε είδους περιουσίας της.
Α) Συντάσσει λεπτομερή προϋπολογισμό των απαιτουμένων πιστώσεων για την αντιμετώπιση: α) των δαπανών εκτέλεσης των απαραίτητων τεχνικών εγκαταστάσεων της Παιδικής Εξοχής – Κατασκήνωσης, συντήρησής τους, διάλυσης και συγκέντρωσης του υλικού, και
β) των δαπανών διατροφής και λειτουργίας εν γένει της Παιδικής Εξοχής – Κατασκήνωσης, τον οποίο υποβάλλει στον οικείο Δήμο.
Β) Παρακολουθεί και εποπτεύει την πιστή εφαρμογή και τήρηση του κανονισμού εσωτερικής λειτουργίας της Παιδικής Εξοχής – Κατασκήνωσης.