Όλυμπος, ελληνική κρουαζιέρα και πολιτισμός, οι τρεις εμπειρίες τουρισμού
Ο Όλυμπος στα βήματα των αρχαίων θεών, η Θεσσαλονίκη ως κέντρο της ελληνικής κρουαζιέρας και ο πολιτισμός ως μοχλός ανάπτυξης.
Ο Όλυμπος στα βήματα των αρχαίων θεών, η Θεσσαλονίκη ως κέντρο της ελληνικής κρουαζιέρας και ο πολιτισμός ως μοχλός ανάπτυξης, είναι οι τρεις βασικές θεματικές διαδρομές – εμπειρίες, που περιλαμβάνει το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για το επόμενο χρονικό διάστημα. Ειδικότερα θα προτείνονται μέσω διαδραστικών χαρτών διαδρομές εμπειριών με πληροφορίες για τα σημεία ενδιαφέροντος και θα δημιουργηθούν εφαρμογές για φορητές συσκευές με αντίστοιχες λειτουργίες. Πάνω στους άξονες αυτούς θα εκπονηθεί συγκεκριμένη μελέτη που θα εξειδικεύει τις ενέργειες για την ενίσχυση του τουρισμού στην Κεντρική Μακεδονία, ενώ θα αποτυπώνει την υφιστάμενη κατάσταση και θα συνθέτει την τουριστική ταυτότητα της περιοχής.
Επιπλέον, προβλέπονται η παραγωγή οπτικού υλικού υψηλής ποιότητας, που θα υποστηρίξει τα εμπειρικά προϊόντα και συνολικά την οπτική ταυτότητα του τόπου, η δημιουργία ψηφιακής πλατφόρμας που θα παρέχει ένα πολυμεσικό, πολυτροπικό περιβάλλον για την προβολή και την ανάδειξη της περιφέρειας ως τουριστικού προορισμού και ο σχεδιασμός των διαφημιστικών υλικών (έντυπων, ψηφιακών, banners, και λοιπών υλικών) και των εφαρμογών ταυτότητας του προορισμού Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.
Παράλληλα θα υπάρξει προβολή του τουριστικού προϊόντος της Κεντρικής Μακεδονίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και θα υλοποιηθεί διαφημιστική καμπάνια στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τα έντυπα και το διαδίκτυο σε εγχώρια και διεθνή μέσα ενημέρωσης. Τέλος θα αναπτυχθεί μια ηλεκτρονική βάση δεδομένων τουριστικών προϊόντων και μια online εφαρμογή επιμόρφωσης επαγγελματιών tour operators.
Εξάλλου, σε τεχνοκρατικό επίπεδο θα επιδιωχθεί η ανάπτυξη και προώθηση ενός περιφερειακού προτύπου ποιότητας ενώ κρίνεται επιτακτική η δημιουργία τουριστικής συνείδησης, η ενημέρωση και κινητοποίηση των τοπικών φορέων του τουρισμού για την πραγματοποίηση συντονισμένων δράσεων προβολής και η αναβάθμιση των υποδομών και των παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών. Στο εξωτερικό θα διοργανωθούν εκδηλώσεις για τη φιλοξενία επιχειρηματικών συναντήσεων του ξενοδοχειακού και τουριστικού τομέα.
Πηγή: ΑΠΕ