Ορίστηκε το ΔΣ στο ΜΟΜus
Η απόφαση της υπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού Μυρσίνης Ζορμπά, για τον διορισμό των μελών του ΔΣ δημοσιεύτηκε στο Φύλλο της Κυβερνήσεως.
Τη σύνθεση του πρώτου ΔΣ στο ΜΟΜus, τον μεγαλύτερο μουσειακό οργανισμό στην Ελλάδα ανακοίνωσε σήμερα το υπουργείο Πολιτισμού. Πρόεδρος αναλαμβάνει ο Τάκης Ανδρέας, δικηγόρος, επίκουρος καθηγητής του ΑΠΘ και αντιπρόεδρος η Παναγιώτα Μυρτσιώτη, δημοσιογράφος.
Μέλη του ΔΣ ορίζονται οι:
Γεώργιος Διβάρης, ζωγράφος, πρόεδρος του Τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Αλέξανδρος Μπαλτζής, καθηγητής Κοινωνιολογίας Τέχνης, Μ.Μ.Ε. του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Μαλαματένια (Ματούλα) Σκαλτσά, Ιστορικός Τέχνης, μουσειολόγος, ομότιμη καθηγήτρια του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, υποδεικνυόμενη από το κοινωφελές Ίδρυμα «Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης».
Αικατερίνη Καμάρα, πολιτική επιστήμονας, γενική γραμματέας του Μακεδονικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης, υποδεικνυόμενη από το κοινωφελές Ίδρυμα «Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης».
Αναστάσιος Τζήκας, πρόεδρος της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ HELEXPO Α.Ε.).
Ελένη (Έλλη) Χρυσίδου, αντιδήμαρχος Πολιτισμού και Τεχνών, εκπρόσωπος του δήμου Θεσσαλονίκης, υποδεικνυόμενη από τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης.
Εμμανουήλ Μαραγκούλης, διδάκτορας Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Κύπρου, πρόεδρος της Εφορείας του Μουσείου Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης.
Η απόφαση της υπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού Μυρσίνης Ζορμπά, για τον διορισμό των μελών του ΔΣ δημοσιεύτηκε στο Φύλλο της Κυβερνήσεως. (ΦΕΚ τ.ΥΟΔΔ 111/06.03.2019).
«Λίγους μήνες μετά την καινοφανή για την Ελλάδα συνένωση κορυφαίων Μουσείων σε έναν Μητροπολιτικό Οργανισμό, το γνωστό πια ως ΜΟΜus αποκτά το πρώτο του Διοικητικό Συμβούλιο, το οποίο σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τα Μουσεία» αναφέρει στην ανακοίνωση του το υπουργείο Πολιτισμού. «Ο μεγαλύτερος μουσειακός οργανισμός στην Ελλάδα (από τη συνένωση του Κρατικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης, του Μακεδονικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης, του Κέντρου Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης, του Μουσείου Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης και του Μουσείου Αλεξ Μυλωνά), εξασφαλίζει την ενιαία διοικητική και οικονομική λειτουργία των φορέων, διατηρώντας παράλληλα την καλλιτεχνική τους αυτονομία και πολλαπλασιάζοντας τις αναπτυξιακές τους δυνατότητες».
Πηγή: ΑΠΕ