Πηνειός: Φουσκώνουν όλο και περισσότερο τα νερά – Λιμνοθάλασσα η Κοιλάδα των Τεμπών
Η κατάρρευση της ιστορικής κρεμαστής γέφυρας των Τεμπών θεωρείται θέμα ωρών - Ήδη έχει σπάσει σε αρκετά σημεία.
Σε επιφυλακή παραμένουν οι Αρχές στη Θεσσαλία καθώς, όπως έγινε γνωστό σήμερα (12/09), η στάθμη του ποταμού Πηνειού παραμένει σε υψηλά επίπεδα γύρω στα 7 με 8 μέτρα. Θεσσαλία:
Ειδικότερα, μόλις 10 χιλιόμετρα μακριά από την Κοιλάδα των Τεμπών ρέουν τα νερά από την Καρδίτσα, τη Λάρισα και τα Τρίκαλα. Μάλιστα, τα νερά περνούν τον Πηνειό και καταλήγουν στην Κοιλάδα των Τεμπών, που έχει μετατραπεί σε λιμνοθάλασσα.
Ακόμα, όπως μετέδωσε το OPEN, η εκκλησία της Αγίας Παρασκευής είναι βυθισμένη, ενώ η κρεμαστή γέφυρα έχει πλέον πέσει από τα ορμητικά νερά. Κάτοικοι, επίσης, λένε πως έχουν δει πολλά νεκρά ζώα που δεν είναι δικά τους και προέρχονται από την Καρδίτσα, τα Τρίκαλα και άλλες περιοχές που επλήγησαν.
Φυσικά, με αυτά τα δεδομένα, ο φόβος για νέες πλημμύρες είναι υπαρκτός και έτσι επισημαίνεται πως από την περιοχή των Τεμπών, που πλημμύρισε το Σάββατο (09/09), τα νερά κατευθύνονται προς την Αγία Παρασκευή χωρίς, μάλιστα, να μειώνεται η έντασή τους. Επίσης, οι κάτοικοι λένε πως μπορεί να υπάρχει φράγμα στην περιοχή, αλλά η ορμή των νερών είναι ανεξέλεγκτη.
Θέμα ωρών η πλήρης κατάρρευση της κρεμαστής γέφυρας των Τεμπών
Η κατάρρευση της ιστορικής κρεμαστής γέφυρας των Τεμπών θεωρείται θέμα ωρών, καθώς νέο συγκλονιστικό ντοκουμέντο από το απόγευμα της Δευτέρας (11/09) αποκαλύπτει πως έχει ήδη σπάσει σε αρκετά σημεία. Στις εικόνες αποτυπώνεται η ραγδαία δυναμική της ροής του ποταμού Πηνειού να υποστηρίζεται πια από μια ντίζα.
Την ίδια ώρα, οι αρμόδιοι φορείς εκφράζουν δημόσια την έντονη ανησυχία τους πως εάν συνεχιστεί η ροή αυτή και τις επόμενες ώρες, τότε θεωρείται σίγουρο πως η γέφυρα δε θα αντέξει την πίεση και θα παρασυρθεί από τα ορμητικά νερά.
Επισημαίνεται ότι το η γέφυρα βρίσκεται σε ύψος 18 μέτρων από τα ύδατα, οδηγεί προς το εκκλησάκι της Αγίας Παρασκευής, έχει συνολικό μήκος 2,10 μέτρων και πλάτος 1,4 μέτρων, με έναρξη κατασκευής το 1959 και ολοκλήρωση το 1960 και με κόστος 13,6 εκατ. δραχμών.
Πηγή: ieidiseis