Πληθαίνουν οι καταγγελίες καταναλωτών που έχουν πέσει θύματα των Κέντρων Αδυνατίσματος και Αισθητικής
Πλήθος καταγγελιών δέχεται η Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής.
Πλήθος καταγγελιών δέχεται η Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ), από καταναλωτές που έχουν πέσει θύματα των παραπλανητικών τακτικών των Κέντρων Αδυνατίσματος και Αισθητικής, τα οποία, όπως σημειώνει σε ανακοίνωσή της, «με αφορμή δελεαστικές “προσφορές” και διαφημίσεις παρασύρουν τους καταναλωτές σε συμβάσεις εκατοντάδων ευρώ».
Η ΕΚΠΟΙΖΩ σημειώνει ότι οι καταναλωτές πρέπει να είναι ενημερωμένοι για τις παράνομες πρακτικές των Ινστιτούτων Αδυνατίσματος, καθώς συχνά παραβιάζουν την σχετική Υπουργική Απόφαση και καταστρατηγούν τα δικαιώματα των καταναλωτών.
Οι καταναλωτές πρέπει να γνωρίζουν ότι τα Κέντρα Αδυνατίσματος οφείλουν:
- Να παραδώσουν αντίγραφα όλων των συμβάσεων υπογεγραμμένα και από τα δύο συμβαλλόμενα μέρη, με τα πλήρη στοιχεία της επιχείρησης
- Να παραδώσουν ξεχωριστό έντυπο υπαναχώρησης μαζί με τις συμβάσεις
– Να μην λαμβάνουν προκαταβολή υψηλότερη του 2,5% του συμφωνηθέντος συνολικού τιμήματος, πριν αρχίσει να εκτελείται η σύμβαση
– Να παραδίδουν παραστατικά για κάθε συνεδρία και να αναγράφουν την αξία αυτής
Επίσης, ο καταναλωτής:
- Εάν υπογράψει σύμβαση μπορεί να υπαναχωρήσει εντός 30 ημερολογιακών ημερών, χωρίς κάποιο λόγο, και να λάβει ακόμα και το σύνολο του ποσού, εάν δεν έχει πραγματοποιήσει συνεδρίες.
– Εάν έχει πραγματοποιήσει συνεδρίες, αλλά δεν επιθυμεί τη συνέχισή τους, δικαιούται να λάβει το ποσό που αντιστοιχεί στις ανεκτέλεστες συνεδρίες με μία επιβάρυνση 2,5% επί αυτού του ποσού.
Η ΕΚΠΟΙΖΩ καλεί τους καταναλωτές να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, να προσέχουν τι υπογράφουν, και να ζητούν πάντα αντίγραφο για οτιδήποτε υπογράφουν.
Πηγή: ΑΠΕ