το-έξυπνο-σποτάκι-των-σερρών-που-συζητ-1358439

Ελλάδα

Το έξυπνο σποτάκι των Σερρών που συζητούν όλοι

Τι λέει στην Parallaxi ο πρωταγωνιστής του διαφημιστικού που τρία χρόνια ήταν ξεχασμένο... σε ένα συρτάρι!

Γιώργος Σταυρακίδης
Γιώργος Σταυρακίδης

Ένα φρέσκο, νεανικό και γεμάτο εικόνες βίντεο για τις Σέρρες και τον Νομό Σερρών κυκλοφόρησε τις τελευταίες μέρες και κατάφερε μέσα σε λίγες ώρες να γίνει viral, συγκεντρώνοντας δεκάδες θετικά σχόλια και κοινοποιήσεις στα social media.

Το νέο διαφημιστικό σποτ του Δήμου Σερρών, αποτελεί μια παραγωγή υψηλής αισθητικής, με έμφαση στη νεανική ματιά, τον ρυθμό και τη θετική ενέργεια, θέλοντας να υπενθυμίσει στη νέα γενιά ταξιδιωτών που αναζητούν βιωματικό τουρισμό και αυθεντικές εμπειρίες πως οι Σέρρες δεν είναι μόνο… μπουγάτσα!

Η ιδέα και η υλοποίηση ξεκίνησαν πριν από τρία χρόνια, κατά τη διάρκεια της δημαρχίας του προηγούμενου δημάρχου Αλέξανδρου Χρυσάφη, όμως η επίσημη κυκλοφορία του έρχεται τώρα, επί δημαρχίας Βαρβάρας Μητλιάγκα. Η σκηνοθεσία και το δημιουργικό concept ανήκουν στον εξαιρετικό Σερραίο σκηνοθέτη Κυριάκο Ρόντση, ο οποίος υπογράφει ένα αποτέλεσμα που συνδυάζει χιούμορ, μοντέρνο ρυθμό και ξεκάθαρη τουριστική στόχευση και στο F/8 Studio που έκανε την παραγωγή.

Το σποτ, με πρωταγωνιστή τον ηθοποιό Δημήτρη Κουστολίδη στον ρόλο ενός απολαυστικού σερβιτόρου, μας ξεναγεί με χιούμορ και στυλ σε τοποθεσίες του Νομού Σερρών. Η ερμηνεία του, οι γκριμάτσες και η ενέργειά του δίνουν σάρκα και οστά σε μια αλλιώτικη παρουσίαση της περιοχής — με κορυφαίες στιγμές την ένταση των εικόνων από τη λίμνη Κερκίνη, το Αυτοκινητοδρόμιο, το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Ξενάκη, η πίστα σκι στον Λαϊλιά και φυσικά, τα σουβλάκια (που στις Σέρρες τρώγονται και για πρωινό).

Στις πρώτες σκηνές βλέπουμε… μπουγάτσες να ανοίγουν το στόρι, σε μια ευρηματική έμπνευση του Ρόντση, που αξιοποιεί το σήμα κατατεθέν της πόλης ως κινηματογραφική εισαγωγή. Το βίντεο, μέσα σε λίγα μόλις λεπτά, καταφέρνει να δώσει σφηνάκια από φύση, πολιτισμό, δραστηριότητες και ανθρώπους, όλα μέσα από γρήγορο, δυναμικό και μοντέρνο μοντάζ, που δεν κουράζει ούτε λεπτό και θέλεις να το δεις ξανά και ξανά!

Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, το σποτάκι έχει στόχο να «ταξιδέψει» και στο εξωτερικό ως εργαλείο τουριστικής προβολής του τόπου. Η ανταπόκριση πάντως είναι ήδη θετική, με χρήστες στα social media να το χαρακτηρίζουν «έξυπνο», «διασκεδαστικό» και «το καλύτερο που έχει γίνει ποτέ για τις Σέρρες» μιλώντας γι’ αυτό πια και εκτός των ορίων των Σερρών πετυχαίνοντας έτσι ήδη τον στόχο του να συζητηθεί ο τόπος.

Δείτε το σποτ

Δημήτρης Κουστολίδης: «Δεν φανταζόμουν την έκταση που θα έπαιρνε όλο αυτό»

Ο Δημήτρης Κουστολίδης, ο χαρισματικός πρωταγωνιστής του νέου σποτ για τις Σέρρες, είναι ένα πρόσωπο που συνδυάζει την αγάπη για τον τόπο του με τη θεατρική του παιδεία. Γέννημα-θρέμμα των Σερρών, ανακάλυψε την αγάπη του για την υποκριτική μέσα από τις φοιτητικές θεατρικές ομάδες στην Κομοτηνή, όπου σπούδασε στο Τμήμα Γλώσσας, Φιλολογίας και Πολιτισμού Παρευξείνιων Χωρών του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου. Αργότερα, αποφοίτησε από την Ανώτερη Δραματική Σχολή του Βασίλη Διαμαντόπουλου στη Θεσσαλονίκη και εμπλούτισε τις γνώσεις του με σεμινάρια κορυφαίων σκηνοθετών, όπως ο Θωμάς Βελισσάρης και ο Θεόδωρος Τερζόπουλος. Έχει συνεργαστεί με σημαντικά ονόματα του θεάτρου, συμμετέχοντας σε παραστάσεις κλασικού και σύγχρονου ρεπερτορίου, ενώ το 2023 εμφανίστηκε και στη σκηνή του ΔΗΠΕΘΕ Σερρών στο έργο «ΝΑΙ». Στο σποτ, ενσαρκώνοντας τον ρόλο ενός σερβιτόρου, με χιούμορ, εκφραστικότητα και ζωντάνια, καταφέρνει να γίνει ο ιδανικός ξεναγός σε έναν τόπο που αγαπά βαθιά και υπηρετεί με τον πιο δημιουργικό τρόπο.

Εμείς αναζητήσαμε τον πρωταγωνιστή του σποτ που έκλεψε την «παράσταση» στο σποτ, τον εξαιρετικό ηθοποιό Δημήτρη Κουστολίδη και του ζητήσαμε να μιλήσει για το project:

«Η διαδικασία ήταν πολύ όμορφη και δημιουργική. Με μια ομάδα αξιόλογων ανθρώπων από τις Σέρρες και όχι μόνο καταφέραμε να φωτίσουμε την όμορφη πλευρά του τόπου μας, μέσα από μια αισθητική φρέσκια, ευφάνταστη και χιουμοριστική. Θυμήθηκα μέρη που μου ξύπνησαν αναμνήσεις και γνώρισα καινούργια που δεν τα είχα συναντήσει. Δεν φανταζόμουν την έκταση που θα έπαιρνε όλο αυτό, αλλά ήμουν σίγουρος για το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα από την πρώτη στιγμή» αναφέρει ο πρωταγωνιστής του σποτ, ενώ μιλώντας για τους ανθρώπους που συνεργάστηκαν για το αποτέλεσμα, αναφέρει: «Ευχαριστούμε τους ανθρώπους που αγκάλιασαν αυτό το project. Όλους τους συντελεστές και τους ιθύνοντες που έστω και μετά από δύο χρόνια καταφέραμε να επικοινωνήσουμε τη δουλειά μας. Και φυσικά τους Σερραίους πολίτες και όχι μόνο που μας στέλνουν όμορφα και ελπιδοφόρα μηνύματα. Ευχαριστώ προσωπικά τον Κυριάκο Ρόντση και την ομάδα του F/8 studio που σε συνεργασία με τον Δήμο Σερρών μας έδωσαν την ευκαιρία να ζήσουμε αυτή την τόσο ξεχωριστή εμπειρία. Ας βλέπουμε το ποτήρι μισογεμάτο και ο καθένας ξεχωριστά αλλά και συλλογικά ας κάνει μέσα από το αντικείμενο του το καλύτερο δυνατό για τον τόπο που γεννήθηκε , μεγάλωσε και ο ονειρεύεται να επιστρέφει…» είπε στην Parallaxi ο Δημήτρης Κουστολίδης, ηθοποιός από τις Σέρρες, με χρόνια εμπειρίας και καλλιτεχνική παρουσία στη Θεσσαλονίκη και όχι μόνο.

Ο εμπνευστής και σκηνοθέτης του σποτ, ανέβασε μάλιστα και κάποιες backstage φωτογραφίες «για να φανεί η ομάδα που έτρεξε με πολλή όρεξη» όπως αναφέρει

Οι άνθρωποι πίσω από το project

Πίσω από την κάμερα βρίσκονται επαγγελματίες που δούλεψαν με πάθος και μεράκι. Όπως αναφέρει σε ανάρτησή του ο location manager Ηρακλής Τζαρίδης: «Διαχειριστήκαμε 40+ τοποθεσίες στον Ν. Σερρών, άπειρο υλικό, δεκάδες τηλέφωνα για τα γυρίσματα, καταστρέψαμε ένα drone, κολλήσαμε στη λάσπη της Κερκίνης & πολλά ακόμα, αλλά δημιουργήσαμε μια επαγγελματική δουλειά που αναδεικνύει τον τόπο μας!»

Συντελεστές: Σκηνοθεσία – Δημιουργία: Κυριάκος Ρόντσης | Location Manager: Ηρακλής Τζαρίδης | 1st AC: Φίλιππος Μολφέτας | 2nd AC: Ελένη Μαργούδη | Ήχος: Άλεξ Χατζόγλου | Graphics: Αθανασία Λαντούρη | Backstage Photos: Νικήτας Τότας | Παίζουν: Δημήτρης Κουστολίδης, Τάσος Δέδες, Χριστίνα Σωτηριάδου | Παραγωγή: F/8 Studio

Το αποτέλεσμα; Μια διαφημιστική καμπάνια που χτυπά φλέβα, ιδιαίτερα στη νεολαία, και προβάλλει τις Σέρρες με έναν τρόπο μοντέρνο, πιασάρικο και με γερή δόση χιούμορ. Ένα σποτ που, τελικά, δεν σε «καλεί» απλώς να επισκεφτείς τις Σέρρες. Σε κάνει να το θέλεις.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα