Η Όπερα του Ανόβερου απέλυσε το διευθυντή που άλειψε περιττώματα μια κριτικό
Η κριτικός ξεσπάσει σε κλάματα όταν συνειδητοποίησε τι είχε κάνει ο Goecke.
Ένας κορυφαίος Γερμανός χορογράφος μπαλέτου που άλειψε περιττώματα σκύλου το πρόσωπο μιας κριτικού χορού σε εκδίκηση για τις αρνητικές της κριτικές για το έργο του, απολύθηκε από τη θέση του, ανακοίνωσε την Πέμπτη η κρατική όπερα του Ανόβερου.
Οι ενέργειες του Marco Goecke ήταν εξαιρετικά επιζήμιες για τη φήμη του θεάτρου και αναστάτωσαν το κοινό, ανέφερε η Hanover Staatsoper σε μια δήλωση με την οποία ανακοίνωσε την απόφασή της.
Ο Goecke είχε απολυθεί ήδη τη Δευτέρα μετά την επίθεση το Σαββατοκύριακο στο φουαγιέ του θεάτρου προς την Wiebke Hüster, δημοσιογράφο της εφημερίδας Frankfurter Allgemeine.
Το περιστατικό διερευνάται από την αστυνομία αφού η Hüster της ανέφερε το περιστατικό.
«Οι ανεύθυνες ενέργειες του Marco Goecke έχουν αναστατώσει βαθιά το κοινό, έχουν εκνευρίσει το κοινό, παραβίασαν όλες τις αρχές του οίκου μας και πλήγωσαν μαζικά τη φήμη της Κρατικής Όπερας του Ανόβερου», ανέφερε η δήλωση του θεάτρου.
Η Hüster είχε φωνάξει και ξέσπασε σε κλάματα όταν συνειδητοποίησε τι είχε κάνει ο Goecke. Είπε ότι είχε σοκαριστεί για δεύτερη φορά αφού αρχικά ο Goecke αρνήθηκε να ζητήσει συγγνώμη.
Ο Γερμανός σκηνοθέτης μπαλέτου δεν ζητά συγγνώμη για το περιστατικό με τα κόπρανα σκύλου
Αντίθετα, σε μια τηλεοπτική συνέντευξη, εξέφρασε τη λύπη του για την επίθεση, περιγράφοντας «τον τρόπο που έγινε», ως «σίγουρα όχι σούπερ» και παραδεχόμενος ότι δεν περίμενε να θεωρούνταν κοινωνικά αποδεκτή. Αλλά χαρακτήρισε το επισόδειο «εν θερμώ» όταν είδε την Hüster, την οποία κατηγόρησε ότι του «έριξε λάσπη» για περισσότερα από 20 χρόνια αρνητικών κριτικών για το έργο του.
Κάτω από πίεση αργότερα εξέδωσε αυτό που ερμηνεύτηκε ευρέως ως μια μισόλογη γραπτή συγγνώμη, στην οποία δήλωσε: «Θέλω να ζητήσω ειλικρινά συγγνώμη από όλους τους εμπλεκόμενους, πρώτα και κύρια από την Frau Hüster, για την απολύτως απαράδεκτη πράξη μου. ” Είπε ότι η επίθεση ήταν αποτέλεσμα «νευρικής υπερφόρτωσης λόγω δύο πρεμιέρων που διαδέχονταν στενά η μία την άλλη».
Αλλά στην ίδια δήλωση έκανε περαιτέρω κατηγορίες προς τον δημοσιογράφο και μίλησε για «συχνά μισητές κριτικές» στις οποίες δεχόταν.
Η Hüster αρνήθηκε την κατηγορία του ότι είχε βαλθεί να ξεφτιλίσει όλες τις παραστάσεις του, λέγοντας ότι είχε «αγαπήσει» πολύ από τη δουλειά του. Αλλά ορκίστηκε να μην παρευρεθεί ποτέ σε άλλη παραγωγή του Goecke μετά την επίθεση μετά την οποία έλαβε μεγάλο αριθμό μηνυμάτων αλληλεγγύης από τη Γερμανία και από όλο τον κόσμο.
Σε μια δήλωση την Πέμπτη, η επικεφαλής του Staatsoper Hanover, Laura Berman, δήλωσε ότι το συμβόλαιό με τον Goecke, τον διάσημο, βραβευμένο χορογράφο, θα λυθεί με άμεση ισχύ με αμοιβαία συμφωνία, αλλά ότι παρόλα αυτά θα του επιτραπεί η πρόσβαση στις εγκαταστάσεις για την ώρα. είναι και οι παραγωγές του θα συνέχιζαν να ανεβαίνουν από το θέατρο.
Στην εξήγησή του, ο Goecke περιφρόνησε τους επικριτές των γερμανικών εφημερίδων, προτρέποντάς τους να απέχουν από την αρνητική δημοσιότητα του πολιτιστικού κόσμου, η οποία, όπως είπε, δεν βοηθάει τα θέατρα που αγωνίζονται. να σταθούν ξανά στα πόδια τους μετά την πανδημία.
Στην πιο πρόσφατη κριτική του έργου του, στην οποία είχε εξαιρέσει ο Goecke, σε μια συνεργασία με το Nederlands Dans Theatre στη Χάγη, η Hüster είχε πει ότι ήταν σαν ένα κακοκουρδισμένο ραδιόφωνο. Έγραψε: «Κάποιος εναλλάσσεται μεταξύ μιας κατάστασης τρέλας και σκοτώνεται από την πλήξη» και συνέκρινε την εμπειρία της παρακολούθησης της παράστασης με την θέαση μιας ζεστής χειμωνιάτικης παραλίας από ένα γυάλινο παράθυρο, «σαν σε μόνιμη κατάσταση απόσυρσης».
Πηγή: The Guardian