Καμπάνια ενημέρωσης των ατόμων που απέκτησαν την ελληνική ιθαγένεια

Η καμπάνια απευθύνεται κυρίως σε άτομα που απέκτησαν την ελληνική ιθαγένεια, είτε μέσω της διαδικασίας για τη δεύτερη γενιά, είτε μέσω της πολιτογράφησης.

Parallaxi
καμπάνια-ενημέρωσης-των-ατόμων-που-απ-440089
Parallaxi

Καμπάνια ενημέρωσης και κινητοποίησης της δεύτερης γενιάς μεταναστών και των πολιτογραφηθέντων ενόψει των επερχόμενων εκλογών με τίτλο «Το δυνατό μας χαρτί»,1 πραγματοποιεί η οργάνωση Generation 2.0.

Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, το 2019 αποτελεί σταθμό, καθώς το ποσοστό της δεύτερης γενιάς και των πολιτογραφηθέντων με δικαίωμα ψήφου είναι το μεγαλύτερο που έχει υπάρξει μέχρι και σήμερα, έπειτα από τη θεσμοθέτηση του δικαιώματος στην ιθαγένεια με το νόμο 4332 του 2015.

Print

Η καμπάνια απευθύνεται κυρίως σε άτομα που απέκτησαν την ελληνική ιθαγένεια, είτε μέσω της διαδικασίας για τη δεύτερη γενιά, είτε μέσω της πολιτογράφησης. Σκοπός της είναι να υπογραμμίσει τη βαρύτητα της ψήφου, προκειμένου τα άτομα αυτά να ασκήσουν το πολιτικό δικαίωμα που μόλις απέκτησαν.

Στο πρώτο γράφημα της καμπάνιας διευκρινίζονται τα τρία βήματα πριν από την κάλπη: πότε είναι οι ευρωπαϊκές, περιφερειακές και δημοτικές εκλογές, πού ψηφίζουμε και με ποια δικαιολογητικά ψηφίζουμε.

Μαρ.Κ. ΑΠΕ

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα