Καραμανλής: Το Μετρό θα παραδοθεί στους Θεσσαλονικείς το 2023
ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών μίλησε και για χώρους της πόλης που "απελευθερώθηκαν"
“Το Μετρό θα παραδοθεί στους Θεσσαλονικείς μέσα στο 2023” δήλωσε σήμερα ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής κατά την συζήτηση στη Βουλή επί του κρατικού προϋπολογισμού του 2022.
Προϋπολογισμός ο οποίος, όπως επισήμανε ο κ. Καραμανλής, πιστοποιεί ότι η Ελλάδα έχει πλέον μπει για τα καλά στο δρόμο της ανάπτυξης, κάτι που αναγνωρίζουν όπως σημείωσε οι πολίτες, αλλά και άλλες χώρες. Οι μόνοι που δεν το αναγνωρίζουν, σημείωσε, είναι όσοι επιμένουν στη λογική της μίζερης αντιπολίτευσης.
Ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι η Κυβέρνηση της ΝΔ δουλεύει με σχέδιο και συνέπεια. Παρουσίασε ακόμα, συγκεκριμένα στοιχεία. Στον τομέα των υποδομών, ανέφερε ότι η Κυβέρνηση άλλαξε τη λογική με την οποία γίνονται οι δημόσιες συμβάσεις, τα δημόσια έργα στην Ελλάδα, ξεκινώντας από το βασικό, δηλαδή από το νομοθετικό πλαίσιο, με τη μεταρρύθμιση του 4782, που έχει ως στόχο έργα και διαγωνισμούς με μεγαλύτερη ταχύτητα, διαφάνεια, ποιότητα και χαμηλότερο κόστος.
Επίσης, υπογράμμισε ότι η Κυβέρνηση ξεμπλόκαρε «κολλημένα» εμβληματικά έργα.
«Μετά από επίμονη προσπάθεια, πριν δυο μέρες πήραμε το οριστικό πράσινο φως για το πολύπαθο έργο Πάτρα – Πύργος. Έργο που μετά τις περιπέτειές του επί ΣΥΡΙΖΑ με τις γνωστές κατατμήσεις και τα ακόμα πιο γνωστά ‘‘Βοσκοτόπια’’, κινδύνευε να μην γίνει ποτέ. Εμείς δώσαμε λύση σε μια εκκρεμότητα ετών, πάντα σε συνεννόηση με τους Ευρωπαίους» τόνισε και πρόσθεσε: «Προχθές, υπογράψαμε την τροποποίηση της σύμβασης παραχώρησης και στις 22 Δεκεμβρίου θα έρθει για έγκριση από το Ελληνικό Κοινοβούλιο. Το έργο επιστρέφει στην Ολυμπία Οδό και θα υλοποιηθεί ταχύτερα με μικρότερο κόστος και με απόλυτη διαφάνεια».
Όσον αφορά στην Κεντρική Ελλάδα, δόθηκαν στην κυκλοφορία, σύμφωνα με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, τα πρώτα 14 χιλιόμετρα του Νότιου Τμήματος του Ε65 και ξεκινά η κατασκευή του Βόρειου με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης.
Στην Κρήτη, ξεμπλοκάρει ο ΒΟΑΚ, ενώ υλοποιείται και το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι.
Στο Θριάσιο, δημιουργείται το πιο σύγχρονο εμπορευματικό κέντρο, αφού η Κυβέρνηση το ξεκόλλησε από τα εγκληματικά λάθη του ΣΥΡΙΖΑ και κατάφερε να γλιτώσει τη δημοσιονομική προσαρμογή.
Στην Αλεξανδρούπολη, προχωρά ένα πακέτο έργων που καθιστά την ακριτική αυτή περιοχή στρατηγικό κόμβο.
Έργα διαχείρισης υδάτινων πόρων και φράγματα, τα λεγόμενα πράσινα έργα της νέας γενιάς, ήδη εντάχθηκαν στο Ταμείο Ανάκαμψης.
Ο κ. Καραμανλής στάθηκε σε μία ακόμη από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της Κυβέρνησης. Την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού έναντι 1,5 δισ. και με συνολικό όφελος για το ελληνικό δημόσιο πάνω από 2,7 δισ. ευρώ.
Μετρό Θεσσαλονίκης
«Το Μετρό θα παραδοθεί στους Θεσσαλονικείς μέσα στο 2023. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν θα εγκαινιάσει μουσαμάδες. Ούτε θα δείτε τις κωμικές εικόνες να επιβιβάζεται πρωθυπουργός πάνω σε συρμούς που δεν βρίσκονται πάνω σε ράγες. Τέλος πια με την κοροϊδία. Ήδη, απελευθερώνονται ξανά χώροι στη συμπρωτεύουσα που ήταν επί χρόνια κατειλημμένοι από εργοτάξια», τόνισε ο κ. Καραμανλής για το θέμα που ταλαιπωρεί τη Θεσσαλονίκη εδώ και πολλά χρόνια.
Τα στοιχεία για τα ΜΜΜ είναι ξεκάθαρα
Για τα ΜΜΜ, ανέφερε ότι στην Αθήνα από 850 λεωφορεία στο δρόμο το 2019, σήμερα είναι 1.320 και συνεχίζεται η προσπάθεια να φτάσουν τα 1500, γεγονός που θα σημαίνει 5.500 περισσότερα δρομολόγια. Επισήμανε δε ότι κατά τις ώρες αιχμής, όπου παρατηρείται συνωστισμός, μπαίνουν εμβόλιμα και άλλα λεωφορεία.
«Στη Θεσσαλονίκη, μετά την εγκληματική κρατικοποίηση που έκανε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ παραλάβαμε 235 λεωφορεία στο δρόμο, πλέον βγάζουμε κατά μέσο όρο 460», ανέφερε επίσης.
Ο κ. Καραμανλής ανέφερε επίσης ότι στόχος του Υπουργείου είναι οι Ελληνίδες και οι Έλληνες να πληρώνουν διόδια με αναλογική χιλιομετρική χρέωση της απόστασης που έχουν διανύσει. Αλλά και ότι προχωρά η ψηφιοποίηση, καθώς νέες εκδόσεις, αντικαταστάσεις αδειών οδήγησης, χορήγηση αντιγράφου άδειας κυκλοφορίας και άλλων εγγράφων όπως η άδεια δακτυλίου, γίνεται πλέον ψηφιακά. Και πολύ σύντομα θα παρουσιαστεί ένα ψηφιακό «car wallet».
Δείτε επίσης: