Καταστρέφοντας και τις λεωφορειολωρίδες της Θεσσαλονίκης
Αλλάζει από αύριο το σκηνικό
Αν από αύριο δημιουργηθεί μποτιλιάρισμα από ΤΑΞΙ στην λεωφορειολωρίδα της Τσιμισκή μην αναρωτηθείτε γιατί δεν επεμβαίνει η αστυνομία για να κόψει κλήσεις. Από τη στιγμή που έχουν πελάτη μέσα πλέον τα ταξί θα μπορούν να χρησιμοποιούν όλες τις ώρες, όλες τις λεωφορειολωρίδες έως τις 31 Οκτωβρίου.
Για κάποιον που ζει στη Θεσσαλονίκη, χρησιμοποιεί τον ΟΑΣΘ και το ταξί και περνάει καθημερινά από την Τσιμισκή, την Βασ. Όλγας και όπου αλλού υπάρχει λωρίδα αποκλειστικής διέλευσης λεωφορείων, η απόφαση του υφυπουργού Μεταφορών και Υποδομών Γιάννη Κεφαλογιάννη προκαλεί θλίψη αλλά και πολλά ερωτήματα.
Θλίψη γιατί παρόλο που στην απόφαση προβλέπεται στάση των ΤΑΧΙ “μόνο στις ειδικές εσοχές επιβίβασης – αποβίβασης οχημάτων” όλοι μας γνωρίζουμε πως αυτό δεν έχει ελεγχθεί ποτέ στην πόλη και ούτε πρόκειται τώρα, ιδίως με τις πιάτσες να είναι όλες γεμάτες από ΤΑΞΙ που περιμένουν πελάτες. Το που θα γίνεται η αποβίβαση μένει να το δούμε.
Θλίψη γιατί η απόφαση πάρθηκε μεταξύ άλλων “για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και τη διευκόλυνση της μετακίνησης των πολιτών στον αστικό ιστό, όπου διεξάγονται και οι εργασίες του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης”. Οι περισσότεροι πάντως κυκλοφορούν με τον προβληματικό ΟΑΣΘ, μέσα στο κατακαλόκαιρο, φορώντας μάσκες και βάζοντας σε κίνδυνο την υγεία τους. Σε αυτούς, κυρίως από τον Σεπτέμβριο και μετά, οπότε και θα έχουν επιστρέψει οι περισσότεροι στην πόλη προσθέτουμε και καθυστερήσεις στα δρομολόγια.
Θλίψη γιατί, μακάρι να μην επιβεβαιωθώ, σε λίγο καιρό ενδέχεται να ζήσουμε το σκηνικό στη συμβολή της Τσιμισκή με την Αγίας Σοφίας να έχουμε δυο λωρίδες με ΤΑΞΙ. Η δεξιά μέσα στην οποία θα βρίσκονται νόμιμα πλέον και η αριστερή στην οποία θα σταθμεύουν γιατί η πιάτσα της Μητροπόλεως σχεδόν πάντα γυρίζει και στην Τσιμισκή.
Υπάρχει μια διαρκής υπαναχώρηση σε αυτή την πόλη απέναντι σε ότι κατακτήθηκε με κόπους δεκαετιών. Με το δήμο συμπαραστάτη σε οτιδήποτε ζητηθεί από την κυβέρνηση, να παλεύει ενάντια στην πόλη για να επιδείξει το πρόσωπο του καλού μαθητή στο κέντρο, μήπως τα χειρότερα είναι μπροστά μας;
Αναρωτιέμαι:
- Η διοίκηση και οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ πως σχολιάζουν αυτήν την απόφαση;
- Με ποιο σκεπτικό ο ΟΣΕΘ έδωσε την έγκριση του;
- Το Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης δίνοντας την έγκριση του δεν σκέφτηκε το επιβατικό κοινό του ΟΑΣΘ;
- Θα ελεγχθεί από την τροχαία το μέτρο επιβίβασης – αποβίβασης;
- Στην εποχή της πανδημίας και με τη Θεσσαλονίκη στην κορυφή των νέων κρουσμάτων μήπως δεν είναι και τόσο σωστό να αυξάνεις τον χρόνο δρομολογίων των αστικών λεωφορείων;
Διαβάστε επίσης: