Κεντρική Μακεδονία: Η μεγάλη σύμπραξη ιδιωτικού και δημόσιου τομέα για τον Τουρισμό
Σύμπραξη ιδιωτικού και δημόσιου τομέα για τον τουρισμό στην Κ. Μακεδονία.
Η Marketing Greece με μεγάλη χαρά συμμετέχει στη μεγάλη συμμαχία που έχει διαμορφωθεί στην Κεντρική Μακεδονία για τον Τουρισμό με τη συμβολή τόσο του ιδιωτικού όσο και του δημόσιου τομέα, δημιουργώντας ένα δυναμικό και για πρώτη φορά τόσο διευρυμένο σχήμα συνεργασίας.
Ειδικότερα, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ο Δήμος Θεσσαλονίκης, ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής & Marketing Ν. Θεσσαλονίκης, ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Marketing του Ν. Χαλκιδικής, η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, η AEGEAN, η Fraport Greece, και η Marketing Greece, με τη στρατηγική κατεύθυνση του ΕΟΤ, συμπράττουν σε αυτή την τόσο κρίσιμη στιγμή για τον ελληνικό τουρισμό και συνεργάζονται για έναν κοινό σκοπό, την ενίσχυση και ανάδειξη των προορισμών της Κεντρικής Μακεδονίας.
Στόχος της νέας αυτής μεγάλης σύμπραξης είναι η στήριξη της τοπικής οικονομίας και κοινωνίας, αντιμετωπίζοντας στο βαθμό που αυτό είναι εφικτό τις προκλήσεις και επιπτώσεις της πανδημίας, η μεγιστοποίηση του αποτυπώματος των δράσεων μέσα από τη συνένωση δυνάμεων και η δημιουργία των βάσεων για την περαιτέρω ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος της περιφέρειας τα επόμενα χρόνια.
Το έργο που θα υλοποιηθεί στο πλαίσιο της μεγάλης σύμπραξης της Κεντρικής Μακεδονίας αποτελείται από ένα πολυεπίπεδο πρόγραμμα δράσεων το οποίο εστιάζει στα συγκριτικά πλεονεκτήματα των τουριστικών προορισμών της περιφέρειας, δίνοντας έμφαση στην ανάδειξη αξιοσημείωτων εμπειριών και θεματικών τουριστικών προϊόντων των προορισμών τόσο μέσα από την αξιοποίηση υπάρχοντος υλικού όσο και μέσα από την παραγωγή περιεχομένου. Παράλληλα, το έργο θα προωθηθεί σε digital ταξιδιωτικές πλατφόρμες αλλά και στο Discovergreece.com με στόχευση στο διεθνές κοινό αλλά και στο ελληνικό.
Οι partners της Σύμπραξης Κεντρικής Μακεδονίας δήλωσαν σχετικά:
«Στην πρόσφατη τηλεδιάσκεψη που πραγματοποιήσαμε καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι ο τουρισμός περνάει τη μεγαλύτερη κρίση ιστορικά και ότι απαιτείται συνεργασία, σύμπνοια, συντονισμός και συνέπεια για τη διαχείριση αυτής της πρωτοφανούς κατάστασης. Το επόμενο διάστημα θα ξεκινήσει μια ολοκληρωμένη στρατηγική τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας με τη συμμετοχή όλων των συμμετεχόντων, ώστε να επιτευχθούν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα δεδομένων των υφιστάμενων συνθηκών», Αλέξανδρος Θάνος, Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού Κεντρικής Μακεδονίας.
«Στηρίζουμε τον τουρισμό της πόλης με αυτήν την πρωτοβουλία γιατί αναγνωρίζουμε τη σημασία του για την ελληνική οικονομία και τις θέσεις εργασίας. Στρατηγικός μας στόχος η μετεξέλιξη της Θεσσαλονίκης σε έναν προορισμό αξιώσεων στο άμεσο μέλλον, πέραν των παροδικών επιπτώσεων της πανδημίας», Κωνσταντίνος Ζέρβας, Δήμαρχος Θεσσαλονίκης.
«Η διάσωση του τουρισμού αυτή τη στιγμή είναι εθνικός στόχος. Το ισχυρό brand name της χώρας είναι αυτό που θα μας κάνει να κερδίσουμε το χαμένο έδαφος των συνεπειών του Covid-19. Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας έχει ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα και με συντονισμένη προσπάθεια και στρατηγική, ο στόχος είναι εφικτός και πολύ σύντομα οι προσπάθειές μας, θα αποδώσουν καρπούς», Βούλα Πατουλίδου, Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης, Πρόεδρος Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης.
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι που το όραμα του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, από τη σύμπραξη που έχει καταφέρει στη Χαλκιδική, παίρνει σάρκα και οστά και περιφερειακά πλέον με μπροστάρη τη Marketing Greece», Γρηγόρης Τάσιος, Πρόεδρος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής και Marketing του Ν. Χαλκιδικής & της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ).
«Η επαγγελματική προβολή έλειπε όλα αυτά τα χρόνια από τη Θεσσαλονίκη. Η ΕΞΘ πιστή στις αντιλήψεις της, συμβάλει σε αυτή την προσπάθεια παρά τη δραματική κατάσταση που αντιμετωπίζει αυτή τη στιγμή ο χώρος των ξενοδοχείων», Ανδρέας Μανδρίνος, Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης.
«Για την AEGEAN συμπράξεις όπως αυτή που μόλις συμφωνήσαμε αποδεικνύονται σήμερα σημαντικότερες από ποτέ, καθώς συμβάλλουν καθοριστικά στην αντιμετώπιση των επιπτώσεων της πανδημίας και στη διαμόρφωση της επόμενης μέρας του ελληνικού τουρισμού. Στόχος της AEGEAN είναι να εξυπηρετήσει όσο μπορεί περισσότερο και σε αυτήν την εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία τις ανάγκες της Βόρειας Ελλάδας, γι’ αυτό και η AEGEAN δε θα μπορούσε να λείψει από μια τέτοια συλλογική και συντονισμένη προσπάθεια για την προώθηση του τουρισμού στη Θεσσαλονίκη, την Κεντρική Μακεδονία αλλά και την ευρύτερη περιοχή», Μαρίνα Σπυριδάκη, Corporate Affairs Manager της AEGEAN.
«Έχοντας ήδη συμμετάσχει σε επιτυχημένα σχήματα συνεργασιών με τις αρχές της τοπικής αυτοδιοίκησης και τους φορείς τουρισμού από τις πρώτες κιόλας μέρες της παρουσίας μας στην ελληνική αγορά, η δέσμευσή μας στις συμπράξεις συνεχίζεται ακόμη και κάτω από δύσκολες συγκυρίες όπως αυτή που διανύουμε την περίοδο αυτή. Με αίσθημα ευθύνης για το ρόλο που καλείται να διαδραματίσει η Fraport Greece στην ελληνική κοινωνία χαιρετίζουμε τη συντονισμένη δράση που ξεκινάμε με όλους τους στρατηγικούς μας συνεργάτες με στόχο την προώθηση της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής. Είμαστε πεπεισμένοι ότι μόνο μέσω των συνεργειών μπορούμε να ξεπεράσουμε τις δύσκολες στιγμές που βιώνουμε, οραματιζόμενοι την επιστροφή στην κανονικότητα και την αναπτυξιακή τροχιά που δικαίως βίωνε η Θεσσαλονίκη και γενικότερα η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Ευχαριστούμε πολύ όλους τους φορείς που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία αυτή και ιδιαιτέρως τη Marketing Greece που με ζήλο και προσήλωση στους κοινούς στόχους όλων μας θέτει το πλαίσιο και υλοποιεί ένα έργο προβολής με οδηγό την άριστη τεχνογνωσία και την εμπειρία της σε έργα αντίστοιχου βεληνεκούς, Γιώργος Βήλος, Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης της Fraport Greece.
«Είμαστε χαρούμενοι και υπερήφανοι ιδιαίτερα που σε αυτή την τόσο δύσκολη συγκυρία, ο ελληνικός τουρισμός επιδεικνύει σθένος, υπευθυνότητα και δυναμισμό και δηλώνει έτοιμος να ανταπεξέλθει σε αυτές τις πρωτόγνωρες συνθήκες. Και αυτή η σημαντική σύμπραξη δυνάμεων ιδιωτικού και δημόσιου φορέα δικαιώνει το έργο μας, τη φιλοσοφία μας, τον λόγο ύπαρξη της Marketing Greece αλλά και την πεποίθηση μας ότι ο ελληνικός τουρισμός θα τα καταφέρει ξανά», Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece.
Με στόχο τη διατήρηση της διαφάνειας στην εκτέλεση και πορεία του έργου η Marketing Greece στο site της εταιρείας, www.marketinggreece.com, θα αναρτήσει ειδική σελίδα όπου το performance του έργου θα είναι προσβάσιμο σε όλους.
Η Σύμπραξη της Κεντρικής Μακεδονίας παραμένει ανοικτή σε επιπλέον ιδιωτικούς φορείς που επιθυμούν να συμμετάσχουν.