Με πέντε ασθενοφόρα και ένα όχημα διακομιδών το χειμώνα η Χαλκιδική

Τι λέει για την κατάσταση ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης, Πρόδρομος Δεβελόγλου

Parallaxi
με-πέντε-ασθενοφόρα-και-ένα-όχημα-διακ-932522
Parallaxi

Συνολικά πέντε ασθενοφόρα και ένα όχημα διακομιδών του ΕΚΑΒ εξυπηρετούν την Περιφερειακή Ενότητα Χαλκιδικής κατά τους χειμερινούς μήνες σύμφωνα με τον πρόεδρο του Σωματείου Εργαζομένων ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης, Πρόδρομο Δεβελόγλου. Ο αριθμός αυτός αυξάνεται ελάχιστα μόνο κατά τους θερινούς μήνες όταν και η ζήτηση λόγω της αύξησης του πληθυσμού που οφείλεται στον τουρισμό είναι σημαντικά μεγαλύτερη.

Σύμφωνα με πληροφορίες με την έλευση του νέου έτους ενισχύθηκε με επιπλέον προσωπικό το ΕΚΑΒ στον Τομέα Κασσανδρείας, ενώ συνολικά στη Χαλκιδική το προσωπικό ανέρχεται σε 52 άτομα.

Ο τομέας Χαλκιδικής εμπίπτει στην αρμοδιότητα του ΕΚΑΒ 2 ο οποίος έχοντας ως κέντρο τη πόλη της Θεσσαλονίκης είναι αρμόδιος επίσης για τους νομούς του Κιλκίς, της Ημαθίας, της Πιερίας και της Πέλλας.

«Υπάρχουν και ελλείψεις προσωπικού και ελλείψεις ασθενοφόρων σε όλο το ΕΚΑΒ 2. Έχουν βγει μερικές προκηρύξεις από το 2010 και μετά, μόνιμου προσωπικού, τα άτομα ωστόσο ήταν πολύ λίγα και δεν είχαν τοποθέτηση στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης. Οι θέσεις αυτές καλύφθηκαν σε νησιά, στην Αθήνα σε κάποιες άλλες παραμεθόριες περιοχές, που σημαίνει ότι αν βγει μία προκήρυξη αν δεν τοποθετηθούνε θέσεις στο παράρτημα το δικό μας ή τους τομείς, είναι λογικό ότι δε μπορεί να γίνει πρόσληψη σε εμάς», σημειώνει ο κ. Δεβελόγλου.

Ένα ακόμα αγκάθι σύμφωνα με τον πρόεδρο το οποίο αποτελεί πάγιο αίτημα των εργαζομένων του ΕΚΑΒ, σχετίζεται με την ανανέωση του στόλου των οχημάτων ανά τουλάχιστον 7-8 χρόνια προκειμένου να μπορούν να ανταπεξέρχονται απρόσκοπτα στις ανάγκες των πολιτών. Υπολογίζεται ότι σε έναν αριθμό περίπου 90 οχημάτων όλου του ΕΚΑΒ 2 μόλις τα 30, ήτοι το ένα τρίτο, θεωρείται καινούργιο όχημα ηλικίας κάτω των δέκα ετών.

Μάλιστα σύμφωνα με τον κύριο Δεβελόγλου ενώ η Υπηρεσία του ΕΚΑΒ χρηματοδοτεί κανονικά τα ανταλλακτικά σε περίπτωση βλάβης, πολλές φορές μεγάλο μέρος του στόλου παρέμενε παροπλισμένο λόγω της αναμονής για την επισκευή του. «Αυτό την περίοδο της πανδημίας φάνηκε ακόμα περισσότερο καθώς πολλές μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες δεν είχαν στοκ εμπόρευμα με αποτέλεσμα να στάθμευαν οχήματα την περίοδο που οι ανάγκες ήταν πάρα πολύ αυξημένες» καταλήγει ο πρόεδρος.

Πηγή: xalkidikipolitiki.com

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα