Meta: Εξετάζεται η απαγόρευση πολιτικών διαφημίσεων
Η τελική απόφαση θα ληφθεί μόλις η ΕΕ καταλήξει σε έναν ορισμό του τι αποτελεί πολιτική διαφήμιση υπό τους νέους κανονισμούς της.
Την απαγόρευση των πολιτικών δφιαφημίσεων σε ολόκληρη την εταιρεία στην Ευρώπη, συζητούν στελέχη της Meta, λόγω των ανησυχιών ότι το Facebook και το Instagram δεν θα μπορέσουν να συμμορφωθούν με τους νέους κανονισμούς της ΕΕ που στοχεύουν τις διαδικτυακές καμπάνιες, ανέφεραν οι Financial Times την Πέμπτη.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή συμφώνησε τον Φεβρουάριο να αυστηροποιήσει τους κανόνες για τη στοχευμένη πολιτική διαφήμιση, με στόχο την αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης ενόψει εκλογών. Οι προτεινόμενοι κανόνες απαιτούν από τους αμερικανικούς τεχνολογικούς κολοσσούς να παρέχουν περισσότερα δεδομένα σχετικά με τις στοχευμένες πολιτικές διαφημίσεις, με τα πρόστιμα να φθάνουν έως και το 4% του παγκόσμιου κύκλου εργασιών τους.
Η Meta ανησυχεί ότι ο ορισμός των πολιτικών διαφημίσεων σύμφωνα με το σχέδιο θα είναι τόσο ευρύς που θα είναι ευκολότερο να αρνηθεί όλες τις πληρωμένες πολιτικές καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας, σύμφωνα με πληροφορίες των Financial Times.
Η τελική απόφαση θα ληφθεί μόλις η ΕΕ καταλήξει σε έναν ορισμό του τι αποτελεί πολιτική διαφήμιση υπό τους νέους κανονισμούς της.
Με πληροφορίες από Reuters/imerisia.gr