Η μοναδικότητα της Κεντρικής Μακεδονίας στη νέα τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας

Με σλόγκαν Do Something Great.

Parallaxi
η-μοναδικότητα-της-κεντρικής-μακεδον-759684
Parallaxi

Την τουριστική καμπάνια της για τη νέα περίοδο, παρουσίασε σήμερα η Περιφέρεια Κεντρική Μακεδονίας, σε ειδική εκδήλωση στο κινηματοθέατρο Ολύμπιον. Όπως τόνισε ο περιφερειάρχης Κ. Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας, η νέα καμπάνια αποτυπώνει με ξεχωριστό τρόπο τη μοναδικότητα της Κεντρικής Μακεδονίας.

Αρχικά, μίλησε ο υπουργός Μακεδονίας-Θράκης, Σταύρος Καλαφάτης, ο οποίος  υπογράμμισε πως το πρόσημο που αφορά τον τουρισμό για όλη την  Κεντρική Μακεδονία, την Θράκη και την υπόλοιπη χώρα, ίναι θετικό. Σημείωσε δε πως ειδικά η Κεντρική Μακεδονία έχει όλες τις δυνατότητες να  αποτελέσει τουριστικό προορισμό κάθε μέρα, όλη την διάρκεια του χρόνου.

Στη συνέχεια τον λόγο πήρε η Μαρία Αντωνίου, διευθύντρια του γραφείου του πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη, η οποία και αναφέρθηκε στην μεγάλη προσπάθεια όλων των συντελεστών μέσα στις περιοριστικές συνθήκες που έφερε η πανδημία, ώστε να επιτευχθεί το όραμά τους και να προωθηθεί το τουριστικό απόθεμα που διαθέτει σήμερα η Βόρεια Ελλάδα.

Στην τοποθέτηση του ο Περιφερειάρχης Απόστολος Τζιτζικώστας, τόνισε πως η μοναδικότητα  της Κεντρικής Μακεδονίας αποτυπώθηκε με τον καλύτερο τρόπο στην νέα τουριστική καμπάνια. Παράλληλα, τόνισε πως η αποψινή εκδήλωση δεν ήταν θεματική, καθώς για εκείνον ο τουρισμός δεν αποτελεί μία επιμέρους θεματική επιλογή, αλλά είναι ο πυρήνας των δράσεων όλων για την Βόρεια Ελλάδα. Τέλος, ευχαρίστησε όλους όσους συνέβαλαν στην δημιουργία της καμπάνιας με όνομα Do Something GREAT.

Σχετικά με τις πρωτόγνωρα απαιτητικές συνθήκες του έργου, μίλησε και ο Τομεάρχης Τουρισμού, Θάνος Αλέξανδρος, ο οποίος τόνισε πως το πρωτογενές υλικό για το οπτικοακουστικό υλικό της καμπάνιας, γυρίστηκε κάτω από τις σκληρές συνθήκες που επέφεραν τα lockdown στη χώρα.

Στην εκδήλωση τηρήθηκαν όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα για την πανδημία του κορονοϊού, όπως ορίζονται από τον ΕΟΔΥ.

Παρακάτω φαίνονται μερικά από τα στιγμιότυπα από το οπτικοακουστικό υλικό της νέας τουριστικής καμπάνιας.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα