Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ με σλόγκαν «All You Want Is Greece»
Οι παραλίες, το φαγητό, οι αρχαιολογικοί χώροι, είναι ανάμεσα στις επιθυμίες των «πρωταγωνιστών» των βίντεο του ΕΟΤ για τον ελληνικό τουρισμό.
Τη φετινή καμπάνια για την προώθηση του ελληνικού Τουρισμού παρουσίασε ο γ.γ. του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, σε ειδική εκδήλωση στο Σούνιο όπου -μεταξύ άλλων- ανακοινώθηκαν από τον αρμόδιο υπουργό, Χάρη Θεοχάρη, οι λεπτομέρειες για ασφαλές άνοιγμα του κλάδου.
Το κεντρικό μότο της φετινής καμπάνιας είναι το: «Αll you want is Greece – Ό,τι χρειάζεσαι είναι η Ελλάδα» ανέφερε ο κ. Φραγκάκης και επεσήμανε πως βασικός στόχος είναι οι: «Άνθρωποι, οι αξίες και οι εμπειρίες».
“Ανοίγουμε αύριο με ένα σχέδιο προστασίας της υγειονομικής ασφάλειας όλων όσων εμπλέκονται στην παροχή τουριστικών υπηρεσιών. Υψώνουμε τείχος ασφάλειας με πέντε διαφορετικές ζώνες άμυνας, τις οποίες έχουμε παρουσιάσει εκτενώς αλλά και βελτιώνουμε, σε επιμέρους λεπτομέρειες διαρκώς” επεσήμανε ο κ. Θεοχάρης.
Πιο συγκεκριμένα, ανοίγουμε με:
1. Πρωτόκολλο εισόδου στην χώρα: a. Συμπλήρωση του PLF μία ημέρα πριν την αναχώρηση b. Πιστοποιητικό εμβολιασμού c. PCR test έως και 72 ώρες πριν d. Πιστοποιητικό ανάρρωσης e. Ενεργοποίηση του Green Pass από 01/06
2. Λειτουργία Συστήματος Στοχευμένης Δειγματοληψίας, στηριζόμενο στο EVA, με rapid test,
3. Πλέγμα ξενοδοχείων καραντίνας σε 35 σημεία της επικράτειας επί τη βάση των πυλών εισόδου και των κρουσμάτων του 2020,
4. Εφαρμογή των νέων πρωτοκόλλων δραστηριοτήτων στον τουρισμό (μάσκες, γάντια στο μπουφέ),
5. Επιτάχυνση των εμβολιασμών στην επικράτεια, ώστε να αναπτυχθεί ένα τείχος προστασίας του γενικού πληθυσμού και των εργαζομένων.
Απαντώντας σε ερώτηση για το πώς θα κινηθούμε φέτος στα έσοδα, ο κ. Θεοχάρης είπε ότι η χρονιά αυτή θα είναι καλύτερη από πέρυσι.