Ο Αντετοκούνμπο στους πιο εμπορεύσιμους αθλητές του 2022 – Όλη η λίστα

Τα τρία στοιχεία που έπαιξαν ρόλο στην κατάταξη των 50 αθλητών

Parallaxi
ο-αντετοκούνμπο-στους-πιο-εμπορεύσιμ-909037
Parallaxi

Την λίστα με τους 50 πιο εμπορεύσιμους αθλητές του κόσμου δημοσιοποίησε η αθλητική εταιρεία SportsPro για 13η συνεχή χρονιά, με την πρώτη 40άδα να έχει… ελληνικό χρώμα χάρη στον Γιάννη Αντετοκούνμπο. 

Για να διαμορφωθεί αυτή η κατάταξη, όπως εξηγεί η SportsPro, οι αθλητές ταξινομήθηκαν βάσει τριών στοιχείων: δύναμη επωνυμίας, οικονομία και απήχηση στο κοινό.

Στην κορυφή της λίστας βρίσκεται ο πορτογάλος άσσος Κριστιάνο Ρονάλντο (91,21 βαθμοί), που είναι ο πιο εμπορεύσιμος αθλητής στον κόσμο για το 2022, με τον ίδιο να «χτίζει» το brand name του πολλά χρόνια… 

Στην δεύτερη θέση συναντάμε την Αμερικανίδα τενίστρια Σερένα Γουίλιαμς, η οποία μπορεί να ολοκλήρωσε φέτος της καριέρα της αλλά η παρουσία της στα γήπεδα του κόσμου ήταν αρκετή για να την φέρει τόσο ψηλά.

 Τρίτος έρχεται ο βρετανός πιλότος της F1, Λιούις Χάμιλτον και την πρώτη 5άδα συμπληρώνουν ο «βασιλιάς» του ΝΒΑ ΛεΜπρον Τζέιμς και ο Αργεντινός άσσος της Παρί Σεν Ζερμέν, Λιονέλ Μέσι.

O Γιάννης Αντετοκούνμπο βρίσκεται στην 38η θέση με 30,40 βαθμούς, μία θέση πίσω από τον Πολωνό ποδοσφαιριστή Ρόμπερτ Λεβαντόφσκι της Μπαρτσελόνα, αλλά ο Greek Freak ξεπερνά αθλητές όπως οδιάσημος τενίστας Νόβακ Τζόκοβιτς, ο Κέβιν ντε Μπρόινε και ο αντίπαλός του στα παρκέ του ΝΒΑ, Λούκα Ντόνσιτς.

Η NorthStar Solutions Group, η οποία συνεργάζεται με την SportsPro, ηγήθηκε μιας επιστημονικής ομάδας με εξειδίκευση στον αθλητισμό, το μάρκετινγκ και την επιστήμη δεδομένων, προκειμένου να διαμορφωθεί το σύστημα βαθμολόγησης που «έβγαλε» την τελική κατάταξη.

Ο διευθυντής της SportsPro, Μάικλ Λονγκ, δήλωσε: «Η εμπορευσιμότητα μπορεί να οριστεί με πολλούς τρόπους, αλλά αυτό που είναι σαφές από την εις βάθος αξιολόγησή μας είναι ότι κάθε αθλητής στη φετινή ποικιλόμορφη λίστα προσφέρει σημαντική αξία στους συνεργάτες της επωνυμίας του. Η ατομική εμβέλεια και επιρροή των αθλητών και, σε πολλές περιπτώσεις, η προθυμία τους να μιλήσουν για κοινωνικά ζητήματα τούς τοποθετεί ως ιδανικούς πρεσβευτές για εταιρείες που επιδιώκουν να επικοινωνήσουν αυθεντικά με τους καταναλωτές».

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα