Οι ευνοημένοι της πανδημίας: Στα ύψη οι πωλήσεις των αντισηπτικών προϊόντων
Mε τα συνολικά έσοδα να αυξάνονται κατά 11,9% κατά το πρώτο μήνα της καραντίνας
Ο όμιλος Reckitt Benckiser δήλωσε ότι η μεγάλη ζήτηση των καταναλωτών για προϊόντα καθαρισμού της εταιρείας Dettol κατά την περίοδο της πανδημίας έχει οδηγήσει σε μία ραγδαία αύξηση των πωλήσεων τους. Η εταιρεία ωστόσο παραδέχτηκε ότι εξακολουθεί να αγωνίζεται να διατηρήσει τα προϊόντα της στα ράφια των σούπερ μάρκετ στο Ηνωμένο Βασίλειο και στις ΗΠΑ.
Ο όμιλος καταναλωτικών αγαθών, στον οποίο ανήκουν διάφορες γνωστές επωνυμίες όπως οι Cillit Bang, Nurofen και Durex, πέτυχε τις προσδοκίες της αγοράς με τα συνολικά έσοδα να αυξάνονται κατά 11,9% και να ανέρχονται στα 6,9 δισεκατομμύρια λίρες στις αρχές της πανδημίας.
Ο Laxman Narasimhan, διευθύνων σύμβουλος της Reckitt, δήλωσε ότι μόλις περάσει η πανδημία, η ζήτηση για προϊόντα καθαρισμού και οικιακής χρήσης θα επιστρέψει σε πιο φυσιολογικά επίπεδα.
«Παρατηρήθηκε μια σεισμική αλλαγή στον τρόπο ζωής των ανθρώπων», είπε. «Περιμένουμε να συνεχιστεί αλλά όχι στα επίπεδα που ήταν. Οι άνθρωποι μένουν στο σπίτι και αυτό φαίνεται από τον αριθμό των πιάτων που πλένουν και από το ρυθμό που μαγειρεύουν πλέον στο σπίτι. Όταν η πανδημία χτύπησε και επιβλήθηκαν τα μέτρα απαγόρευσης της κυκλοφορίας, είδαμε ότι τα ντουλάπια γέμισαν με προϊόντα. Οι άνθρωποι βγήκαν έξω και αγόρασαν περισσότερα από ό, τι συνήθως για να βεβαιωθούν ότι τα ντουλάπια τους είναι επαρκώς εφοδιασμένα. Αλλά στο τέλος της ημέρας, η κατανάλωση προϊόντων καθαρισμού δεν αλλάζει απαραίτητα. Βλέπουμε μια χαλάρωση σε αυτό τον κλάδο».
Ο Laxman Narasimhan περιέγραψε τη Lysol και την Dettol ως τα «μεγάλα εμπορικά σήματα» με συνολικές πωλήσεις άνω των 4,5 δισεκατομμυρίων λιρών κάθε χρόνο. Τόνισε, ωστόσο ότι στην αυξημένη παγκόσμια ζήτηση έχει συμβάλει και μια εκστρατεία πλυσίματος με Dettol που ξεκίνησε στο TikTok στην Ινδία, με 124 δισεκατομμύρια προβολές.
Ακόμη, παραδέχτηκε ότι ενώ η εταιρεία κατάφερε να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που έχουν προκύψει για τον εφοδιασμό των σούπερ μάρκετ στην αρχή της πανδημίας, εξακολουθεί να αγωνίζεται να ανταποκριθεί στη ζήτηση ορισμένων αγορών.
«Η προσφορά είναι σαφώς ισχυρότερη και παράγουμε περισσότερα από όσα κάναμε στο παρελθόν, αλλά όχι αρκετά και φέρνουμε περισσότερα», είπε. «Πρόκειται για τη διασφάλιση της σωστή τοποθέτησης του προϊόντος στο ράφι, ώστε όταν οι άνθρωποι εισέλθουν σε ένα κατάστημα, τα προϊόντα μας να είναι διαθέσιμα. Σαφώς δεν βρισκόμαστε σε όλες τις τσέπες των καταναλωτών και αυτό είναι ένα πεδίο στο οποίο θέλουμε να εστιάσουμε περισσότερο. Σίγουρα στο Ηνωμένο Βασίλειο και αναμφίβολα σε ορισμένες περιοχές των ΗΠΑ» προσθέτει ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου.
Πρόσθεσε ότι «οι λιγότερες κοινωνικές αλληλεπιδράσεις» κατά τη διάρκεια της πανδημίας, με παμπ, μπαρ και κλαμπ κλειστά και ολόκληρο το έθνος κοινωνικά απομονωμένο υπο συνθήκες καραντίνας, έχει επηρεάσει και τις πωλήσεις της Durex, που ανήκουν στον όμιλο Reckitt Benckiser.
Πηγή: Guardian