Ελλάδα

Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης: «Time to live again»

Το μήνυμα πως η Θεσσαλονίκη δεν είναι απλά μία πόλη που μπορούν να επισκεφθούν έγινε ακόμα πιο ισχυρό.

Parallaxi
οργανισμός-τουρισμού-θεσσαλονίκης-time-769994
Parallaxi

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης παρουσιάζει τη νέα του παραγωγή «Time to live again», στο πλαίσιο του Destination Update της πόλης.

O Οργανισμός χτίζει την καμπάνια branding της Θεσσαλονίκης στα social media, δίνοντας βαρύτητα στην ανάγκη του υποψήφιου ταξιδιώτη, να πάρει πίσω όλα αυτά που στερήθηκε.

Η παραγωγή του ΟΤΘ με χιούμορ αντιδιαστέλλει το «πριν» και το «μετά» της καραντίνας.

Η υπερβολή της πραγματικότητας του lockdown και ο φόβος του εγκλεισμού, γίνονται εργαλεία δραματοποίησης, στη σατιρική εκδοχή τους, στέλνοντας το μήνυμα πως ήρθε η ώρα να ζήσουμε ξανά, απολαμβάνοντας όλα αυτά που στερηθήκαμε.

Η Θεσσαλονίκη είναι ασφαλής πόλη, όπου μπορεί ο επισκέπτης μπορεί να ξεχάσει την σκοτεινή περίοδο απομόνωσης και περιορισμού.

Να ζήσει μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες, συνδυάζοντας ελευθερία, ήλιο, θάλασσα, γαστρονομία, πολιτισμό, διασκέδαση και κυρίως το φιλικό «αγκάλιασμα» που σου προσφέρουν απλόχερα….οι άνθρωποι της πόλης.

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, με τη νέα του παραγωγή ενισχύει την αποτελεσματική στρατηγική content marketing. Προσεγγίζει τους εν δυνάμει επισκέπτες μέσω της υπεραξίας που δίνει το περιεχόμενό του, στον χρήστη των ψηφιακών μέσων.

Καταλυτική ήταν η συνεργασία με το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος που επέλεξε και ευγενικά παραχώρησε τους 2 πρωταγωνιστές του βίντεο, με αποτέλεσμα να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο το έντονο συναισθηματικό και χιουμοριστικό στοιχείο της καμπάνιας.

Το μήνυμα πως η Θεσσαλονίκη δεν είναι απλά μία πόλη που μπορούν να επισκεφθούν έγινε ακόμα πιο ισχυρό.

Η Θεσσαλονίκη είναι ελευθερία, χαρά, ανεμελιά, ηρεμία.

Η Θεσσαλονίκη….έχει ψυχή!

Κι από τη Θεσσαλονίκη αρχίζουν όλα!

Δείτε επίσης…

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα