Διεθνή

Ουχάν: Η πόλη- «σύμβολο» της πανδημίας κάνει τουριστική καμπάνια!

Διχασμένος είναι ο κόσμος του διαδικτύου από το προωθητικό βίντεο των Αρχών της Ουχάν, σε μια προσπάθεια να προσελκύσει τουρίστες για να απολαύσουν τις ομορφιές της.

Parallaxi
ουχάν-η-πόλη-σύμβολο-της-πανδημίας-κ-693421
Parallaxi
Στιγμιότυπο Βίντεο

Διχασμένος είναι ο κόσμος του διαδικτύου από το προωθητικό βίντεο των Αρχών της Ουχάν, της κινεζικής πόλης που συνδέθηκε όσο καμία άλλη με την πανδημία της Covid-19, σε μια προσπάθεια να προσελκύσει τουρίστες για να απολαύσουν τις ομορφιές της.

Το βίντεο έχει τίτλο «Ας συναντηθούμε στη Ουχάν» και πρωτοκυκλοφόρησε στα κοινωνικά μέσα του Γραφείου Πολιτισμού και Τουρισμού της Ουχάν, επισημαίνοντας τα καλύτερα σημεία της πόλης, από το πλωτό δάσος στον υγρότοπο της λίμνης Τζανγκντού μέχρι τον ιστορικό Yello Crane Tower και τα τοπικά νoodles.

Είχε αρχικά αναρτηθεί στα κινεζικά στην πλατφόρμα της Weido του «Visit Wuhan» στις 13 Νοεμβρίου για να διαδοθεί στις συνέχεια στα αγγλικά με ένα παρόμοιο μήνυμα στο Facebook. «Η Γουχάν δεν διστάζει ποτέ να δείξει την ομορφιά της και όσοι την αγαπούν βαθιά ελπίζουν ότι περισσότεροι άνθρωποι μπορούν να την καταλάβουν», λέει η ανάρτηση στο Facebook.

Καθώς αποτέλεσε το αρχικό επίκεντρο της ασθένειας που έμελλε να αποτελέσει την πανδημία που συντάραξε συθέμελα τον πλανήτη μέσα στο 2020, η Ουχάν εφάρμοσε ένα αυστηρό lockdown 76 ημερών από τις 23 Ιανουαρίου μέχρι τις 8 Απριλίου. Περισσότερες από 50.000 μολύνσεις και 3.800 νεκροί από κορονοϊό έχουν αναφερθεί στην πόλη. Το lockdown όχι μόνο επιβράδυνε σημαντικά τα ποσοστά μόλυνσης –η πόλη έχει να αναφέρει τοπικό κρούσμα από τον Μάιο –αλλά έχει δώσει σημαντική ώθηση στη φήμη της πόλης.

Σύμφωνα με κοινή μελέτη πολιτιστικών φορέων της Κίνας, η Ουχάν ήταν ο Νούμερο 1 προορισμός που ήθελαν να επισκεφτούν οι Κινέζοι πολίτες μετά την υποχώρηση της υγειονομικής κρίσης. Πολλοί Κινέζοι χρήστες του διαδικτύου επαίνεσαν τους πολίτες της Ουχάν για την υπομονή και την αποφασιστικότητά τους κατά τη διάρκεια του lockdown.

Δελεαστικό ή υπερβολικά γλυκερό;

Κάποιοι χρήστες της κινεζικής πλατφόρμας Weibo σχολίασαν ότι το βίντεο ήταν όμορφο και απεικονίζει τις διαφορετικές απόψεις της πόλης. «Έχω ανατριχιάσει. Υπέροχη απεικόνιση της πόλης. Αγαπώ τη Ουχάν», λέει ένας χρήστης της Weibo.

Ωστόσο, πολλοί θεώρησαν το βίντεο υπερβολικό και όχι μία πραγματική απεικόνιση της Ουχάν. «Δεν είναι ρεαλιστικό», λέει ένας χρήστης. «Ο παππούς σας θα καθόταν να φάει τόσο όμορφα ντυμένος noodles;».

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Ουχάν προσπαθεί να προωθήσει την τουριστική της βιομηχανία μετά το ξέσπασμα της πανδημίας. Από τον Αύγουστο η πόλη έχει ξεκινήσει μια σειρά από προωθητικές ενέργειες στοχεύοντας σε εσωτερικούς ταξιδιώτες, προσφέροντας ελεύθερη είσοδο στα μεγαλύτερα αξιοθέατά της.

Πηγή: CNN

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα