Διεθνή

Ουρές έξω από κατάστημα της Chanel στη Σεούλ για να προλάβουν την αύξηση τιμών

Περισσότεροι από 100 πελάτες περίμεναν στην ουρά, έξω από το κατάστημα της Chanel στη Σεούλ, το πρωί της Τρίτης, αδιαφορώντας για τις ανησυχίες για πιθανό δεύτερο κύμα κρουσμάτων κορονοϊού.

Parallaxi
ουρές-έξω-από-κατάστημα-της-chanel-στη-σεούλ-595213
Parallaxi

Περισσότεροι από 100 πελάτες περίμεναν στην ουρά, έξω από το κατάστημα της Chanel στη Σεούλ, το πρωί της Τρίτης, αδιαφορώντας για τις ανησυχίες για πιθανό δεύτερο κύμα κρουσμάτων κορονοϊού.

Σύμφωνα με το ΑΠΕ- ΜΠΕ, οι Νοτιοκορεάτες ήθελαν να προλάβουν τις επικείμενες αυξήσεις των τιμών, της εταιρείας ειδών πολυτελείας και συρρέουν σχεδόν καθημερινά στα καταστήματα, από τότε που η κυβέρνηση ξεκίνησε να χαλαρώνει τους κανόνες περί κοινωνικής αποστασιοποίησης, εν μέσω πανδημίας κορονοϊού.

Καταπιεσμένες καταναλωτικές επιθυμίες

Οι φήμες που κυκλοφόρησαν στο Διαδίκτυο ότι επίκεινται αυξήσεις στις τιμές της Chanel είχαν ως αποτέλεσμα πελάτες, φορώντας τις απαραίτητες μάσκες, να αρχίσουν να φθάνουν έξω από το κατάστημα στις 5 τα ξημερώματα και σε κοντινή απόσταση ο ένας από τον άλλο να σχηματίζουν μια μεγάλη ουρά γύρω από το πολυκατάστημα Lotte στο κέντρο της Σεούλ.

Εκπρόσωπος δημοσίων σχέσεων της Chanel στη Σεούλ δήλωσε ότι η εταιρεία αύξησε τις τιμές στη γαλλική αγορά την Δευτέρα και ότι οι τιμές θα αυξηθούν και σε όλες τις άλλες αγορές της.

«Σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς για τις εταιρείες μεταποίησης και τους προμηθευτές μας, είναι σημαντικό για τη Chanel να συνεχίσει να τους στηρίζει με τον καλύτερο δυνατόν τρόπο», ανέφερε η εταιρία, που εδρεύει στο Παρίσι, σε ανακοίνωση.

Το πολυκατάστημα Lotte ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις ειδών πολυτελείας αυξήθηκαν κατά 30% από την 1η έως τις 10 Μαΐου συγκριτικά με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, ξεπερνώντας τις συνολικές πωλήσεις.

«Τα προϊόντα πολυτελείας σημείωσαν ασυνήθιστα υψηλή αύξηση στις πωλήσεις συγκριτικά με άλλα προϊόντα», δήλωσε ο εκπρόσωπος Μουν Χο-ικ. «Υπάρχουν δύο με τρεις φορές περισσότεροι άνθρωποι απ’ ό,τι συνήθως που περιμένουν στην ουρά».

Ο Μουν απέδωσε το γεγονός ότι στη αυξημένη ζήτηση από ανθρώπους έμειναν στο σπίτι τους για να αποφύγουν τον κορονοϊό, καθώς και από αυτούς που κανονικά θα αγόραζαν προϊόντα πολυτελείας στο εξωτερικό όπου μπορεί να είναι φθηνότερα, αλλά που δεν έχουν καταφέρει να ταξιδέψουν λόγω της πανδημίας.

Η Νότια Κορέα είναι η όγδοη μεγαλύτερη στον κόσμο αγορά ειδών πολυτελείας, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρίας αναλύσεων Euromonitor. Η χώρα έχει καταγράψει πάνω από 11.000 κρούσματα του κορονοϊού και περισσότερους από 250 θανάτους.

Πηγή: ΑΠΕ

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα