Παιδεία

Τα κατάφεραν στις Πανελλήνιες και είναι έτοιμοι για τις σπουδές τους!

Δύο παιδιά μιλούν για την εμπειρία τους και την επιτυχία τους.

Νίκος Γκάγιας
τα-κατάφεραν-στις-πανελλήνιες-και-είν-1038409
Νίκος Γκάγιας

Για ακόμα ένα έτος, η δύσκολη αυτή χρονιά των Πανελληνίων έλαβε τέλος!

Ένας χρόνος διαβάσματος, άγχους με διαγωνίσματα και τεστ ολοκληρώθηκε. Πολλοί ήταν εκείνοι που οι κόποι τους ανταμείφθηκαν και περιμένουν πως και πως την νέα ακαδημαϊκή χρονιά να αρχίσει.

Δύο απόφοιτοι από το Κολλέγιο Ανατόλια, που τα κατάφεραν στις πανελλαδικές εξετάσεις, μιλούν στην Parallaxi για την επιτυχία τους.

Ο Μιχάλης Τσιάλης, υπότροφος μαθητής του Κολλεγίου Ανατόλια πέρασε 7ος στη σχολή «Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών» στο ΑΠΘ. Ο ίδιος σχετικά με την χρονιά που πέρασε αναφέρει:

«Το σχολικό έτος πέρασε ευχάριστα. Στο πλαίσιο του σχολείου και του φροντιστηρίου εμπέδωσα την ύλη πλάι στους συμμαθητές μου, έτσι υπήρξαν πολλές περισσότερες στιγμές γέλιου παρά αγανάκτησης. Τα μαθήματα του θετικού προσανατολισμού αντιπροσωπεύουν τον τρόπο σκέψης μου, πράγμα που σημαίνει ότι η εκμάθηση της ύλης διήγειρε το πνευματικό μου ενδιαφέρον. Όμως το ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα μαθήματα δεν προέκυψε από κάποιον γόνιμο προσανατολισμό που είχα για την κατεύθυνση, αλλά από έναν επίκτητο προσανατολισμό προς τη λογική σκέψη και την φαντασία.

Από μικρή ηλικία έλυνα γρίφους, υπολόγιζα αποτελέσματα πράξεων και έπαιζα σκάκι, με αποτέλεσμα να μυηθώ στις πνευματικές δραστηριότητες. Πλέον έχω αντιληφθεί ότι οι νεανικές μου συνήθειες μετουσιώθηκαν σε αντικείμενα ενδιαφέροντος. Επομένως, οι ασχολίες των παιδιών στα πρώιμα στάδια της ζωής λαμβάνουν πρωταρχικό ρόλο στην διάπλαση των ενδιαφερόντων τους και οι ασχολίες αυτές – καθώς το παιδί δεν μπορεί να επιλέγει ξεκάθαρα –επιλέγονται από τους γονείς. Συνεπώς, αποτελεί ευθύνη των γονέων να φέρουν σε επαφή τα παιδιά μετον απέραντο κόσμο της λογικής, της επιστήμης και της δημιουργικότητας, ώστε αυτά να αποτελέσουν τη βάση ενός μέρους των μελλοντικών ενδιαφερόντων τους. Μόλις κάποιος εξελίξει και αγαπήσει τη σκέψη, η εκμάθηση των επιστημονικών αντικειμένων θα καταστεί φανερά ευκολότερη και ευχάριστη. Έτσι, το πιο σημαντικό για κάθε εξέταση είναι η ύπαρξη θεμελιωμένης σκέψης, πάνω στην οποία θα λάβουν υπόσταση οι ώρες διαβάσματος.»

Από την άλλη η Λουκία Μισκία κατάφερε να περάσει 6η στο Τμήμα Διαιτολογίας και Διατροφολογίας του Παν. Θεσσαλίας. Η ίδια δηλώνει πως:

«Ήταν μία αρκετά δύσκολη χρονιά – τα μαθήματα ήταν πολύ απαιτητικά. Εμένα το μάθημα που με δυσκόλευε περισσότερο όλη την χρονιά ήταν η φυσική και γι’ αυτό έκανα 4 ώρες την εβδομάδα. Προφανώς δεν έβγαινα πολύ, οι έξοδοι ήταν περιορισμένοι. 

Αλλά νομίζω άξιζε ο κόπος. Την συγκεκριμένη σχολή σκέφτομαι να την συνδυάσω και με τον διαβήτη, με κάποιο μεταπτυχιακό ενδεχομένως στο εξωτερικό, οπότε νομίζω είναι μια πολύ καλή ευκαιρία. Η πρώτη μου επιλογή ήταν η Οδοντιατρική αλλά μετά αυτή ήταν η δεύτερη. 

Όταν ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα νόμιζα πως ήμουν πιο κάτω στη σειρά. Δεν το είχα ψάξει πολύ γιατί είχα απογοητευτεί στην αρχή που δεν πέρασα στην πρώτη μου επιλογή αλλά νομίζω πως είναι το καλύτερο για μένα και πως αυτό έγινε για καλό!»

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα