«Παράθυρο» για αποζημιώσεις σε σπίτια που έμειναν χωρίς ρευμα
Τι είπε ο Σκρέκας - Πού συνεχίζονται τα προβλήματα.
Ανοιχτό το ενδεχόμενο για αποζημιώσεις των νοικοκυριών που έμειναν χωρίς ρεύμα λόγω της κακοκαιρίας «Ελπίς» άφησε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κώστας Σκρέκας μιλώντας στον ΣΚΑΪ.
Όπως ανέφερε, σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ, έχει αποκατασταθεί το 95% των βλαβών στις γραμμές μέσης τάσης και μέχρι το μεσημέρι αναμένεται να ολοκληρωθεί η αποκατάσταση και στις υπόλοιπες.
«Γίνεται ένας αγώνας δρόμου γιατί μπορεί να είχαμε 200.000 παροχές εκτός ηλεκτροδότησης πριν 36 ώρες και να έχουν πέσει τώρα περίπου στις 5.000, αλλά αυτοί έχουν υποστεί τεράστια ταλαιπωρία», τόνισε.
Επισήμανε δε ότι επειδή ανέμεναν ένα τέτοιας σφοδρότητας κύμα, οι δυνάμεις είχαν κατανεμηθεί από τον ΔΕΔΔΗΕ σε όλες τις περιοχές και με αυτό τον τρόπο κατάφεραν να ηλεκτροδοτήσουν το 50% των παροχών τις 10 πρώτες ώρες.
Ερωτηθείς αν θα υπάρξει αποζημίωση των νοικοκυριών που έμειναν χωρίς ρεύμα, ο υπουργός Περιβάλλοντος άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο σημειώνοντας ότι «όταν ολοκληρωθούν οι αποκαταστάσεις, θα τα βάλουμε όλο στο τραπέζι για να δούμε τι πρέπει να γίνει».
Τέλος, ανέφερε ότι το κέντρο βάρους για αποκατάσταση των βλαβών έχει πέσει σε Ανατολική Αττική, Μεσόγεια, Μαραθώνα και Πικέρμι, όπου καταγράφονται τα μεγαλύτερα προβλήματα.
«Ζητάμε και παρακαλούμε πάλι τους πολίτες αν βλέπουν ότι ο γείτονας τους έχει ηλεκτρική ενέργεια και το δικό τους σπίτι δεν έχει, να πάρουν πάλι τηλέφωνο να ξαναδηλώσουν τη βλάβη γιατί μπορεί να υπάρχει ένα πρόβλημα στη δική τους παροχή ή στην παροχή χαμηλής τάσης», σημείωσε και πρόσθεσε ότι η αναμονή στο τηλεφωνικό κέντρο δεν είναι μεγάλη.
ΔΕΔΔΗΕ: Συνολικά 3.000 νοικοκυριά χωρίς ρεύμα έναντι 200.000 τη Δευτέρα
Οι ζημιές στο δίκτυο ηλεκτροδότησης επηρεάζουν αυτήν την ώρα 3.000 νοικοκυριά, έναντι 200.000 περίπου που είχαν μείνει χωρίς ρεύμα τη Δευτέρα, εξαιτίας της κακοκαιρίας.
Σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ, αυτή την ώρα συνεχίζονται οι εργασίες σε 4 γραμμές στις περιοχές Κάτω Σούλι, Γραμματικό, Σχοινιά και Πικέρμι ενώ ταυτόχρονα τα συνεργεία συνεχίζουν εργασίες αποκατάστασης σε πλήθος μεμονωμένων βλαβών σε διάφορες περιοχές της Αττικής.
Ο ΔΕΔΔΗΕ επαναλαμβάνει τη σύσταση σε όσους καταναλωτές εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν προβλήματα ηλεκτροδότησης, να επικοινωνήσουν άμεσα με τον ΔΕΔΔΗΕ τηλεφωνικά στο 800 400 4000, 11500 ή 2111900500 ή να το δηλώσουν μέσω της εφαρμογής MyDEDDiE από το κινητό τους (Android και iOS) ή και μέσω υπολογιστή από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ στο Online Δήλωση Βλάβης (deddie.gr)