ΠΚΜ: Tο film office στο σχέδιο δράσεων τουριστικής προβολής για το 2022
Μέσω της παρουσίας του σε μεγάλες διεθνείς εκθέσεις οπτικοακουστικών παραγωγών και σε κινηματογραφικές τηλεοπτικές αγορές
Ενεργό συμμετοχή στο σχέδιο δράσεων τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για το 2022 θα έχει το Αυτοτελές Τοπικό Γραφείο Διευκόλυνσης Οπτικοακουστικών Παραγωγών (film office) της Περιφέρειας, μέσω της παρουσίας του σε μεγάλες διεθνείς εκθέσεις οπτικοακουστικών παραγωγών και σε κινηματογραφικές τηλεοπτικές αγορές, καθώς και σε κινηματογραφικά φεστιβάλ που διαθέτουν αντίστοιχα τμήματα κινηματογραφικών αγορών. Στο πλαίσιο αυτό σχεδιάζεται η συμμετοχή του film office σε αντίστοιχες διοργανώσεις στο Βερολίνο, τις Κάννες, τη Βενετία, το Λονδίνο και το Βαλαντολίντ.
Κατά την παρουσίαση του σχεδίου, το οποίο έλαβε την έγκριση του Περιφερειακού Συμβουλίου Κεντρικής Μακεδονίας, ο τομεάρχης Τουρισμού, Αλέξανδρος Θάνος, επισήμανε ότι η συμμετοχή του film office στις παραπάνω δράσεις γίνεται στο πνεύμα της στοχευμένης προβολής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ως ιδανικού προορισμού για την προσέλκυση και την υλοποιήση οπτικοακουστικών παραγωγών.
Ανέφερε, άλλωστε, ότι το σχέδιο δράσεων τουριστικής προβολής για το 2022 περιλαμβάνει ακόμη τη συμμετοχή της Περιφέρειας σε τουριστικές εκθέσεις στο εξωτερικό με μια νέα εργαλειοθήκη οπτικοακουστικών μέσων. Έτσι, η Περιφέρεια θα έχει παρουσία σε εκθέσεις που θα γίνουν στο Όσλο, την Ουτρέχτη, τη Μαδρίτη, τη Ζυρίχη, τις Βρυξέλλες, το Τελ Αβίβ, το Μιλάνο, τη Σόφια, το Βουκουρέστι, τη Λιουμπλιάνα, το Βελιγράδι και το Χέρνινγκ. Επιπλέον, προβλέπεται η εφαρμογή υποστηρικτικών προγραμμάτων marketing, η προώθηση του τουριστικού προορισμού της Κεντρικής Μακεδονίας, σε συνεργασία με τις αεροπορικές εταιρείες, η φιλοξενία τουριστικών πρακτόρων, διαμορφωτών κοινής γνώμης και επαγγελματιών, τα ταξίδια κινήτρων, η υλοποίηση προγράμματος επαφών στις περιφερειακές ενότητες και η διαχείριση της ιστοσελίδας και των λογαριασμών της Περιφέρειας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Για μια πολύ σημαντική προσπάθεια από τους ανθρώπους του τουρισμού στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, αλλά και από φορείς του τουρισμού, έκανε λόγο ο Περιφερειάρχης,, Απόστολος Τζιτζικώστας. Ο ίδιος αναφέρθηκε στη νέα καμπάνια της Περιφέρειας, που παρουσιάστηκε πριν από δύο μήνες, με τον τίτλο: «Do something great» που συνδέεται με τον Μέγα Αλέξανδρο (Alexander the Great) και το εμπορικό σήμα για τα Μακεδονικά προϊόντα «Μacedonia the Great», ενώ υπογράμμισε ότι στόχος της Περιφέρειας είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, ώστε να επιτευχθεί ο τουρισμός για 12 μήνες, 365 μέρες το χρόνο.
Παράλληλα, χαρακτήρισε πολύ σημαντική εξέλιξη για να στηριχτεί ο τουρισμός την αναβάθμιση του αεροδρομίου Μακεδονία και ανέφερε ότι η χώρα βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις για σύνδεση με περιοχές όπως ο αραβικός κόσμος και οι ΗΠΑ με απευθείας πτήσεις.
Από την πλευρά των παρατάξεων της αντιπολίτευσης, η Δήμητρα Θωμά, από την παράταξη «Κοιτάμε Μπροστά», εξέφρασε επιμέρους διαφωνίες για τον τρόπο επιλογής των τουριστικών πρακτόρων και διαμορφωτών κοινής γνώμης, ώστε να συμμετέχουν σε δράσεις φιλοξενίας, ενώ ο Χρήστος Παπαστεργίου, από τις «Πράξεις για τη Μακεδονία», δήλωσε ότι έχει γίνει μια σοβαρή δουλειά, παρά τις επιμέρους ενστάσεις. Ο Σωτήρης Αβραμόπουλος, από τη «Λαϊκή Συσπείρωση», εκτίμησε, μεταξύ άλλων, ότι τα ποσά που προτείνεται να διατεθούν θα μπορούσαν να δοθούν για τη στήριξη του προγράμματος κοινωνικού τουρισμού, για μαθητικές εκδρομές και για υποδομές.
Πηγή: ΑΠΕ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ