Διεθνή

Σε ποιες χώρες έκλεισαν σχολεία λόγω κοροναϊού

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Unesco.

Parallaxi
σε-ποιες-χώρες-έκλεισαν-σχολεία-λόγω-κ-563258
Parallaxi

Ένας σημαντικός αριθμός παιδιών και νέων δεν πηγαίνει στο σχολείο έπειτα από εντολή των κυβερνήσεων σε μια προσπάθεια μείωσης της εξάπλωσης του κοροναϊού.

Aπό τις 4 Μαρτίου, 22 χώρες σε τρεις διαφορετικές ηπείρους έχουν ανακοινώσει ή εφαρμόσει την απόφαση για προσωρινό “λουκέτο” σε σχολεία.

Ειδικότερα, δεκατρείς χώρες έχουν κλείσει μέχρι στιγμής σχολεία τους, επηρεάζοντας σχεδόν 290 εκατομμύρια παιδιά και νέους. Ακόμη εννέα χώρες έχουν κλείσει περιφερειακά σχολεία για την πρόληψη ή τη διατήρηση της εξάπλωσης του COVID-19.

Δείτε αναλυτικά παρακάτω τα στοιχεία για τα σχολεία που παραμένουν κλειστά:

Αριθμός μαθητών που επηρεάστηκαν συνολικά: 291.550.056

Αρμενία 437,612

Αζερμπαϊτζάν 1,783,390

Μπαχρέιν 247,489

Η Κίνα, συμπεριλαμβανομένου του Χονγκ Κονγκ και του Μακάο 233,169,621

Λαϊκή Δημοκρατία της Κορέας 4,229,170

Γεωργία 732,451 Ιράν (Ισλαμική Δημοκρατία) 14.561.998

Ιταλία 9,039,741

Ιαπωνία 16,496,928

Κουβέιτ 632,988 Λίβανος 1.132.178

Μογγολία 870,962

Δημοκρατία της Κορέας 7,044,963 Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα 1,170,565

Αριθμός μαθητών που ενδέχεται να διατρέχουν κίνδυνο: 471.011.011

Αφγανιστάν, Μπουτάν, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ινδία, Ιράκ, Πακιστάν, Παλαιστίνη Ουκρανία, Ηνωμένο Βασίλειο της Μεγάλης Βρετανίας και Βορείου Ιρλανδίας, Ηνωμένες πολιτείες Αμερικής, Βιετνάμ

Σημειώνεται ότι, τα ανωτέρω στοιχεία δίνει στη δημοσιότητα η Unesco και αντιστοιχούν στον συνολικό αριθμό των εκπαιδευομένων που εγγράφονται σε προσχολική, πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Τα στοιχεία δεν περιλαμβάνουν τους σπουδαστές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που μπορεί επίσης να επηρεαστούν από το κλείσιμο εκπαιδευτικών ιδρυμάτων.

Ανεπιθύμητες συνέπειες από το κλείσιμο των σχολείων

Το κλείσιμο σχολείων – ακόμη και όταν είναι προσωρινό – συνεπάγεται υψηλό κοινωνικό και οικονομικό κόστος, επισημαίνει η ανακοίνωση της Unesco.

Καταρχάς, θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι η σχολική εκπαίδευση παρέχει ουσιαστική μάθηση και επομένως όταν τα σχολεία κλείνουν, παιδιά και νέοι που στερούνται ευκαιριών ανάπτυξης μένουν πίσω.

Τα μειονεκτήματα είναι περισσότερα, φυσικά για τους μαθητές, οι οποίοι τείνουν να έχουν λιγότερες εκπαιδευτικές ευκαιρίες εκτός σχολείου.

Ακόμη, πολλά παιδιά και νέοι βασίζονται σε δωρεάν ή μειωμένα γεύματα που παρέχονται στα σχολεία για φαγητό και υγιεινή διατροφή.

Σημαντικό πρόβλημα αποτελεί και το γεγονός ότι κάποιοι γονείς είναι απροετοίμαστοι σε περίπτωση διδασκαλίας των παιδιών κατ’ οίκον.

Λύσεις

Η δημοσίευση της Unesco κάνει λόγο για πολλά έργα που προβλέπουν ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση μέσω κινητών συσκευών. Περιγράφει επίσης πάνω από 30 εφαρμογές και πλατφόρμες για κινητά που μπορούν να βοηθήσουν τους εκπαιδευτικούς και τους φοιτητές να συνδεθούν εξ αποστάσεως καθώς και να παρέχουν στους μαθητές άμεση πρόσβαση στο εκπαιδευτικό περιεχόμενο.

Πηγή: Unesco

Διαβάστε σχετικά: ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ- Μέγαρο Μαξίμου: Τι αποφασίστηκε για τα σχολεία

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα