Μαγκριώτης: Συνάντηση με την διοίκηση του Δήμου Νεάπολης-Συκεών

Τι ανέφερε ο υποψήφιος βουλευτής του ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής στην Α’ Περιφέρεια Θεσσαλονίκης Γιάννης Μαγκριώτης μετά τη συνάντηση με τον Δήμαρχο Νεάπολης-Συκεών Σίμο Δανιηλίδη και τους Αντιδημάρχους.

Parallaxi
μαγκριώτης-συνάντηση-με-την-διοίκηση-997366
Parallaxi

Μετά την συνάντηση με τον Δήμαρχο Νεάπολης-Συκεών Σίμο Δανιηλίδη και τους Αντιδημάρχους, όπου του παρουσίασαν τις βασικές διεκδικήσεις της διοίκησης του Δήμου, ο υποψήφιος βουλευτής του ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής στην Α’ Περιφέρεια Θεσσαλονίκης Γιάννης Μαγκριώτης, τόνισε:

“Η διοίκηση του Δήμου, στην πολύχρονη θητεία της, έχει αλλάξει το πρόσωπο του Δήμου σε πολλούς τομείς, έχει αναπτύξει πολλές και πρωτοπόρες δράσεις, και έχει συμμετέχει ενεργά στις διεκδικήσεις της Θεσσαλονίκης και ειδικά της Δυτικής Θεσσαλονίκης.

Όμως οι ανάγκες των πολιτών, είτε ως αποτέλεσμα των γενικότερων εξελίξεων είτε ως επιθυμίες για την περαιτέρω βελτίωση της ζωής τους, είναι σημαντικές και ορθώς τις έχει ψηλά στο πρόγραμμα των διεκδικήσεων ο δήμος.

Ειδικότερα τα μεγάλα θέματα, όπως:

1. Η μεταφορά της ΔΕΘ στην δυτική Θεσσαλονίκη και η ανάπτυξη του Μητροπολιτικού Πάρκου στον χώρο της ΔΕΘ, όπως ήταν από το 1985 νομοθετημένο και με την σύμφωνη γνώμη όλων των φορέων και των κομμάτων της πόλης και καταργήθηκε το 2013, με πρόσχημα την έλλειψη πόρων, είναι ζωτικής σημασίας για την Βιώσιμη ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης.

2. Η κατασκευή του flyover, έχει δύο μεγάλες αδυναμίες:

α) Κατασκευάζεται με ιδιωτικούς πόρους, η αποπληρωμή των οποίων θα είναι πανάκριβη, θα φορτωθεί στο δημόσιο χρέος, θα πληρωθεί από τους φορολογούμενους πολίτες.

β) Δεν λαμβάνει υπόψη την αύξηση της κυκλοφορίας στις συνδέσεις της Εσωτερικής Περιφερειακής με τους δήμους που διατρέχει, όπως και τα προβλήματα που θα δημιουργούνται στην αρχή και το τέλος της, αφού οι πέντε λωρίδες κυκλοφορίας θα γίνονται τρεις. Ο σχεδιασμός του 2011, που καταργήθηκε το 2012, το έργο θα είχε ολοκληρωθεί το 2018, περιλάμβανε το σύνολο του έργου και είχε διασφαλισμένη Ευρωπαϊκή χρηματοδότηση 420 εκ. Ευρώ.

3. Η ακύρωση του διαγωνισμού για την κατασκευή του Παιδιατρικού Νοσοκομείου είναι ευθύνη της κυβέρνησης, που δεν εφάρμοσε την πρόβλεψη του άρθρου 5 παράγραφος 2 της Σύμβασης που κυρώθηκε με νόμο στην βουλή το 2018 και προέβλεπε, σε περίπτωση που το κόστος κατασκευής του έργου θα ξεπερνούσε το ύψος της δωρεάς των 250 εκ. Ευρώ του Ιδρύματος, θα τα κάλυπτε το Ελληνικό Δημόσιο. Δυστυχώς η κυβέρνηση δεν δεσμεύτηκε για την λύση αυτή, και πέραν των δηλώσεων για να καθησυχάσει τους πολίτες, τίποτα δεν έκανε. Όπως δεν έχει απαντήσει και στο αίτημα του Δήμου, να επανασχεδιάσει την οδική σύνδεση του Νοσοκομείου με τους βασικούς οδικούς άξονες τις περιοχής.

4. Την πρόβλεψη στον σχεδιασμό της γραμμής του Μετρό: «Σιδηροδρομικός Σταθμός-Ευκαρπία», να χωροθετηθούν στάσεις εντός των ορίων του Δήμου.

5. Σημαντικές είναι και οι επιλογές της διοίκησης του Δήμου για:

α) Την άδεια κατασκευής του κτιρίου υγείας, που θα στεγάσει δομές πρωτοβάθμιας φροντίδας.

β) Την κατασκευή και λειτουργία ενός ειδικού και ενός πειραματικού σχολείου, που δεν υπάρχουν στην ευρύτερη περιοχή.

γ) Την ανάπτυξη προγραμμάτων απασχόλησης από τους δήμους για νέους, αλλά και για τις ηλικίες σκληρής ανεργίας από 55-67.

δ) Την υποστήριξη των Δήμων να αναπτύξουν, κάτι που κάνει με ίδιους πόρους ο δήμος Νεάπολης-Συκεών, μονάδες Φωτοβολταϊκών για την κάλυψη των ίδιων αναγκών, αλλά και για την υποστήριξη των ευπαθών ομάδων του Δήμου”.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα