Ο ΟΑΣΘ βάζει «φρένο» και στο ΚΤΕΛ Χαλκιδικής
Η επιβατική κίνηση, οι top προορισμοί και οι παραλίες που «χάνουν έδαφος»
Αυξημένη είναι η κίνηση στο ΚΤΕΛ Χαλκιδικής συγκριτικά με την περσινή χρονιά – μειωμένη όμως σε σχέση με το προ πανδημικό 2019.
Οι απεργιακές κινητοποιήσεις μπορεί να προκάλεσαν διαμαρτυρίες και ταλαιπωρία στον απλό και εμπορικό κόσμο, όμως από την κατάσταση επηρεάστηκαν και τα δρομολόγια των ΚΤΕΛ Χαλκιδικής.
Όπως κάνει γνωστό ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Χαλκιδικής, Γιώργος Αρβανιτίδης μιλώντας στη Parallaxi μειωμένη ήταν η κίνηση την Παρασκευή που μας πέρασε (σ.σ 22/7) καθώς πολλοί νέοι δεν μπορούσαν να φτάσουν ως εκεί για να φύγουν λόγω της 24ωρης απεργίας.
Σύμφωνα με τον κ. Αρβανιτίδη: «Η κίνηση στο ΚΤΕΛ Χαλκιδικής αυτό το διάστημα σε σχέση με πέρσι είναι αυξημένη και υπάρχει μεγάλο επιβατικό κοινό. Σε σύγκριση με το 2019 είναι μειωμένη ως προς τον τζίρο»
Οι top προορισμοί και οι παραλίες που «έχασαν έδαφος»
Μεγάλη αύξηση επιβατών φέτος παρατηρείται στις πολύ κοντινές παραλίες, όπως η Ηράκλεια και η Καλλικράτεια.
Από την άλλη συγκριτικά με το -πολύ καλό- 2019 μειωμένο είναι το επιβατικό κοινό που πηγαίνει στο δεύτερο πόδι. Για παράδειγμα παλαιότερα υπήρχε ξεχωριστό λεωφορείο για Νικήτη και άλλο για Μαρμαρά. Αυτό πλέον δεν υπάρχει και το λεωφορείο πραγματοποιεί το δρομολόγιο «Μαρμαρά-Νικήτη-Μεταμόρφωση».
Επίσης εντύπωση προκαλεί το γεγονός πως μειωμένο είναι το επιβατικό κοινό για το Πευκοχώρι – έναν προορισμό που κάθε χρόνο προσελκύει χιλιάδες νέους αλλά και τουρίστες.
Από την άλλη πλευρά η Καλλιθέα πλησιάζει την χρονιά του 2019. Βέβαια σε σχέση με την περσινή χρονιά όλα είναι αυξημένα.
Οι άνθρωποι που επιλέγουν το ΚΤΕΛ Χαλκιδικής για τις μετακινήσεις τους είναι ως επί το πλείστο νέα παιδιά (σε ποσοστό 80%).
Οι απεργιακές κινητοποιήσεις του ΟΑΣΘ και οι συνέπειες τους
Μεγάλο πρόβλημα οι απεργιακές κινητοποίησες του ΟΑΣΘ έχουν προκαλέσει και στο ΚΤΕΛ Χαλκιδικής, καθώς πολλοί άνθρωποι που υπό φυσιολογικές συνθήκες θα πήγαιναν με το αστικό ως εκεί για να ξεκινήσουν τις διακοπές τους, δεν μπόρεσαν να φύγουν τις ημέρες των κινητοποιήσεων. Όπως επισημαίνει ο κ. Αρβανιτίδης:
«Αυτά τα δύο σαββατοκύριακα (23-24/7 και 30-31/7) είναι τα καλύτερα. Εμείς την Παρασκευή (σ.σ 22/7) ενώ είχαμε ετοιμαστεί να έχουμε και άλλα λεωφορεία βλέπω ότι η κίνηση είναι μειωμένη λόγω της 24ωρης απεργίας που έχουν κηρύξει οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ. Υπό φυσιολογικές συνθήκες έπρεπε το ένα λεωφορείο να παίρνει τους επιβάτες και να ακολουθεί το επόμενο. Κι τώρα υπάρχει πρόβλημα. Τα νέα παιδιά είτε έρχονται με τους γονείς τους είτε με ταξί αλλά όταν έρχεται ένα λεωφορείο του ΟΑΣΘ εισέρχονται 40-45 επιβάτες και σήμερα δεν υπάρχει κανένα λεωφορείο για να μας εξυπηρετήσει»