Θεσσαλονίκη: Πόσο αυξήθηκε η κίνηση στα ΚΤΕΛ μετά την τραγωδία στα Τέμπη

Ο διευθυντής κίνησης στα ΚΤΕΛ Μακεδονίας μιλά στην Parallaxi για την αυξημένη επιβατική κίνηση στις εορταστικές περιόδους και τις αλλαγές μετά το δυστύχημα των Τεμπών.

Χρυσάνθη Αρχοντίδου
θεσσαλονίκη-πόσο-αυξήθηκε-η-κίνηση-στ-1024104
Χρυσάνθη Αρχοντίδου

Σε γιορτινές περιόδους όπως αυτές του Πάσχα, των Χριστουγέννων και του Δεκαπενταύγουστου, είναι αναμενόμενη η κοσμοσυρροή στα μέσα διαφυγής από την πόλη, όπως τα τρένα, τα πλοία και τα λεωφορεία.

Στα ΚΤΕΛ Μακεδονίας, η αύξηση της επιβατικής κίνησης, ειδικότερα τα τελευταία χρόνια, είναι εντυπωσιακή, με την πληρότητα στα εορταστικά δρομολόγια των λεωφορείων να φτάνει συνήθως το 100%.

Ο σταθμός Μακεδονίας των ΚΤΕΛ, τέτοιες γιορτινές ημέρες, γεμίζει χαρακτηριστικά με εικόνες από φοιτητές οι οποίοι γυρνούν στα πατρικά τους για να απολαύσουν τις γιορτές μαζί με τις οικογένειές τους, αλλά και ταξιδιώτες που αναχωρούν από την πόλη σε κοντινούς προορισμούς για απόδραση.

Ο Στέργιος Κόνιαρης, διευθυντής κίνησης στα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, μιλά στην Parallaxi για την αυξημένη κίνηση κατά τη διάρκεια της φετινής Μεγάλης Εβδομάδας, τα δρομολόγια με την περισσότερη ζήτηση και τον κόσμο που τα επιλέγει: 

«Οι μετακινήσεις, που είναι συνήθως αυξημένες κατά τις εορταστικές περιόδους, ανήκουν στη γραμμή με το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Αθήνα και αντίστροφα. Αποτελείται κυρίως από φοιτητικό κόσμο, παιδιά που γυρνούν στα πατρικά τους για να δούνε τις οικογένειες τους και να κάνουν τις διακοπές τους. Αυτές τις ημέρες, είναι ιδιαιτέρως αυξημένη η κίνηση και προσπαθούμε να ανταπεξέλθουμε στις ανάγκες του κόσμου, έτσι ώστε να ικανοποιούμε όσο περισσότερα δρομολόγια μπορούμε. Για αυτόν τον λόγο, τις εορταστικές περιόδους τα δρομολόγια αυξάνονται και προστίθενται “έκτακτα”, αναλόγως με τη ζήτηση, για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε το επιβατικό κοινό». 

Ο κ. Κόνιαρης, αναφέρει χαρακτηριστικά πως μετά το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών έχει παρατηρηθεί ραγδαία αύξηση του κόσμου που επιλέγει τα λεωφορεία ΚΤΕΛ, αντί των τρένων: 

«Αναμφισβήτητα, υπάρχει μεγάλη άνοδος στο επιβατικό κοινό μετά από το τραγικό συμβάν των Τεμπών. Ο κόσμος είναι φανερό ότι από τότε, φοβάται να μπει στα τρένα και δείχνει μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στα λεωφορεία. Ως αποτέλεσμα, έχει αυξηθεί ιδιαιτέρως και η δουλειά μας. Από τότε, η εταιρεία κάνει αγορές περισσότερων λεωφορείων, για να μπορέσει να ανταπεξέλθει και να μπορέσουμε να μεταφέρουμε ευκολότερα τον κόσμο».

Ως προς τα εισιτήρια, παρά την γενικότερη ακρίβεια που επικρατεί τα τελευταία χρόνια, τον πληθωρισμό και τις συνεχόμενες αυξήσεις στα βασικά είδη ανάγκης, ο κ. Κόνιαρης, ενημερώνει πως στα ΚΤΕΛ Μακεδονίας, «δεν έχουν γίνει αυξήσεις στις τιμές, έχουν παραμείνει σχεδόν ίδιες με τα προηγούμενα έτη». 

Ένα ζήτημα το οποίο προβληματίζει αρκετά τον κόσμο που χρησιμοποιεί τα λεωφορεία ΚΤΕΛ στη Θεσσαλονίκη είναι αυτό του ηλεκτρονικού εισιτήριου. Είναι γεγονός πώς μόνο οι επιβάτες που ταξιδεύουν με το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη και αντίστροφα, έχουν τη δυνατότητα να κλείσουν τα εισιτήριά τους ηλεκτρονικά. Οι επιβάτες όλων των υπόλοιπων δρομολογίων που εξυπηρετούν τα ΚΤΕΛ Μακεδονίας, οφείλουν να κάνουν τηλεφωνική κράτηση και να βρίσκονται στον σταθμό μισή ώρα πριν την αναχώρηση του λεωφορείου τους, για να παραλάβουν το εισιτήριό τους. Λαμβάνοντας ταυτόχρονα υπόψη ότι το μοναδικό εκδοτήριο που υπήρχε για τα ΚΤΕΛ Μακεδονίας και βρισκόταν στην Καμάρα, έχει κατεβάσει ρολά εδώ και τουλάχιστον δύο χρόνια, δεν αφήνει άλλη επιλογή στο επιβατικό κοινό και δυσκολεύει κατ’ αυτόν τον τρόπο τη μετακίνησή του.

«Για τη γραμμή της Αθήνας – Θεσσαλονίκης, η έκδοση ηλεκτρονικού εισιτήριου είναι πρωτοπόρα και έχει διευκολύνει κατά πολύ τους επιβάτες, εδώ και πολλά χρόνια. Ο κόσμος πληρώνει το εισιτήριο από το σπίτι του και το έχει απευθείας στην κατοχή του ηλεκτρονικά, κάνοντας το ταξίδι του πολύ ευκολότερο. Η έκδοση ηλεκτρονικών εισιτήριων για περισσότερα δρομολόγια είναι κάτι το οποίο έχει συζητηθεί από τη διοίκηση, χωρίς ακόμα να γνωρίζουμε ωστόσο πότε θα υλοποιηθεί», σχολίασε ο κ. Κόνιαρης. 

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα