Σπάτα: Τρεις συλλήψεις για την τραγωδία με τον 21χρονο Βρετανό
Το μεγάλο ερώτημα που θα κληθούν να απαντήσουν οι αρχές.
Σε τρεις συλλήψεις για το χτεσινό τραγικό περιστατικό στα Σπάτα προχώρησε η αστυνομία.
Όπως έγινε γνωστό, η αστυνομία προχώρησε στη σύλληψη του πιλότου του ελικοπτέρου, ενώ συνελήφθησαν και δύο τεχνικοί εδάφους της εταιρείας του ελικοπτέρου που είχε μισθώσει η οικογένεια του νεαρού θύματος.
Υπενθυμίζεται ότι ένας άτυχος νεαρός Βρετανός διαμελίστηκε από έλικα ελικοπτέρου, κάτω από άγνωστες συνθήκες.
Το χρονικό της φρίκης
Υπενθυμίζεται πως ο 21χρονος μαζί με άλλους τρεις φίλους του από τη Βρετανία είχαν μισθώσει ελικόπτερο, για να μετακινούνται κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών τους διακοπών στο Αιγαίο. Το ελικόπτερο ερχόταν από τη Μύκονο και προσγειώθηκε σε ιδιωτικό ελικοδρόμιο στα Σπάτα.
Όταν το ελικόπτερο προσγειώθηκε, ο νεαρός, κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, πλησίασε τον έλικα του ελικοπτέρου, με αποτέλεσμα να διαμελισθεί.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ το ελικόπτερο ακολουθούσε και ένα δεύτερο όπου επέβαιναν οι γονείς του παιδιού. Ωστόσο, μόλις έγινε το τραγικό δυστύχημα ο πιλότος πήρε εντολή να προσγειωθεί στο «Ελ.Βενιζέλος».
Όπως αναφέρει η εφημερίδα Sun, ο 21χρονος είναι γόνος πλούσιας οικογένειας της Βρετανίας και μέλη του βρετανικού jet set. Προκύπτει από το γεγονός πως έδωσαν σχεδόν 17.000 ευρώ για να νοικιάσουν τα δυο ελικόπτερα που τους μετέφεραν από τη Μύκονο στην Αθήνα ώστε να επιβιβαστούν στο ιδιωτικό τους τζετ, στο οποίο θα τους μετέφεραν λιμουζίνες.
Για την υπόθεση ενημερώθηκε αμέσως η ΕΛ.ΑΣ. και ξεκίνησε έρευνα.
Το αναπάντητο ερώτημα
Για το τραγικό δυστύχημα που έγινε με το ελικόπτερο στα Σπάτα μίλησε νωρίτερα σήμερα στο MEGA, ο πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Ν.Α. Αττικής, Γιώργος Καλλιακμάνης.
«Την προανάκριση την έχει αναλάβει το ΑΤ Παιανίας. Ήταν ένα ελικόπτερο τύπου Bell, τα ελικόπτερα έχουν σε δύο μέρη έλικες, πάνω, που οι έλικες το ανεβάζουν και το κρατούν σε πορεία, και στο πίσω μέρος, που ο έλικας ουσιαστικά ισορροπεί το ελικόπτερο και η ταχύτητα των στροφών είναι πενταπλάσια των στροφών του πάνω έλικα» είπε αρχικά.
«Θέλουμε να δούμε εάν ο πιλότος ενημέρωσε τους επιβάτες για να κατέβουν από το ελικόπτερο. Αυτοί οι έλικες κάνουν περίπου 2 λεπτά από την ώρα που θα σβήσει τον κινητήρα εκτός και εάν πατήσει ένα κουμπί το οποίο τους σταματά στα 50 δευτερόλεπτα. Η πόρτα του ελικοπτέρου δεν έχει ασφάλεια, όποιος θέλει ανοίγει την πόρτα και βγαίνει. Το σημείο που θα σταθεί η προανάκριση είναι στο εάν τους ενημέρωσε ο πιλότος για να κατέβουν όταν σταμάτησε ο έλικας και οι κινητήρες. Υπάρχει και η Ανεξάρτητη Αρχή Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων και η υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας που θα ερευνήσουν τι έγινε» πρόσθεσε.
«Σε αυτού του είδους τα ατυχήματα ακολουθείται η διαδικασία που ακολουθείται σε περιπτώσεις ατυχημάτων στο οδικό δίκτυο. Εάν υπάρχει τραυματισμός, ο πιλότος πάει για την αυτόφωρη διαδικασία, πάει για ανθρωποκτονία από αμέλεια» κατέληξε ο κ. Καλλιακμάνης.