Τα "ΚΤΕΛ Μακεδονίας" ταλαιπωρούν τα ΑΜΕΑ;
Καταγγελία αναγνώστη για τη συμπεριφορά υπάλληλου στο γκισέ της Ξάνθης
Λάβαμε μία καταγγελία αναγνώστη* της Parallaxi, για τη συμπεριφορά υπαλλήλου των ΚΤΕΛ Μακεδονίας, στο γκισέ της Ξάνθης.
Όπως αναφέρει η καταγγελία:
«Σήμερα στις 16:30 πήγαμε να πάρουμε δυο εισιτήρια από το ΚΤΕΛ Μακεδονίας από τον γκισέ της Ξάνθης. Το αγόρι μου είναι ΑΜΕΑ με πρόβλημα στην όραση και δικαιούται, πέρα από μισό εισιτήριο για τον εαυτό του, μισό εισιτήριο και για τον συνοδό του, δηλαδή εμένα. Το πάσο του ήταν του 2021 γιατί τα ΚΕΠ καθυστερούν συνεχώς τις ανανεώσεις. Κάθε φορά δεν έχουν χαρτί ή πλαστική μεμβράνη.
Όμως του έχουν πει ότι πάντα ισχύει γιατί είναι μόνιμο πρόβλημα αυτό που έχει στα μάτια. Όταν το εξηγήσαμε αυτό στον κύριο που βρισκόταν στο εκδοτήριο μας είπε ότι δεν μπορεί να μας βγάλει εισιτήρια και ότι είναι πέντε λεπτά υπόθεση να βγούμε έξω και να το ανανεώσουμε και πως θα έχει πρόβλημα αυτός αν μας κόψει εισιτήρια. Όλα αυτά βέβαια φωνάζοντας χωρίς να του έχουμε μιλήσει ούτε άσχημα ούτε με αγένεια. Του δείξαμε ότι έχουμε χαρτιά που πιστοποιούν ότι είναι ΑΜΕΑ και είπε ότι ΔΕΝ ΤΟΝ ΝΟΙΑΖΕΙ. Είπε «φίλε ότι χαρτί και να έχεις δεν με νοιάζει, μόνο το πάσο περνάει εδώ».
Του είπαμε ότι το πρόβλημα σε οποίο μέρος και να πάμε θα είναι το ίδιο και πως ειναι απαράδεκτος. Αυτός τότε πήρε ένα τηλέφωνο, φαντάζομαι σε κάποιον ανώτερο του. Αυτός του είπε να μας κόψει κανονικά μισα εισιτήρια. Και μας είπε «τελοσπαντων θα σας κόψω αλλά αν σας κατεβάσουν μετά από το λεωφορείο δεν θα φταίω εγώ» και του είπαμε «γιατί χάρη μας κάνετε;» Και λέει «ναι».
Νομίζουν ότι έχοντας μια θέση σε ένα γκισέ μπορούν να συμπεριφέρονται σε ένα άτομο ΑΜΕΑ, που είναι ήδη ταλαιπωρημένο, όπως γουστάρουν».
*Τα στοιχεία της καταγγέλλουσας βρίσκονται στην διάθεση της Parallaxi