Θα αφήσουμε 4 γράμματα να μπουν ανάμεσά μας;
Έφτασαν στο μέιλ μας μέσα στο γενικό χαμό που επικρατεί τις τελευταίες ώρες και μας άρεσαν.
H λέξη που εισχώρησε στον μικρόκοσμό μας τις τελευταίες μέρες, το GDPR (General Data Protection Regulation) είναι ο νέος Ευρωπαϊκός Κανονισμός περί Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (EE 2016/679) που τίθενται σε ισχύ από τις 25 Μαΐου 2018 για όσες εταιρείες τηρούν βάσεις δεδομένων. Τηρώντας λοιπόν, τους κανόνες εμπιστευτικότητας και απορρήτου, όλοι οι συναλλασσόμενοι θα πρέπει να έχουν την ρητή σου συγκατάθεση ώστε να διατηρούν τα στοιχεία της ηλεκτρονικής σου διεύθυνσης κλπ με σκοπό την επικοινωνία μαζί σου.
Όπως ήταν λογικό στην αρχή της ανακοίνωσης δεν έδωσαν πολλοί σημασία. Κλασικά όμως, με την εφαρμογή να μπαίνει σε ισχύ αύριο, τις τελευταίες μέρες ξεκίνησε το μεγάλο “πάρτι” των email. Καθημερινά δέχεστε και ίσως στέλνετε χιλιάδες mail ζητώντας από τον εκάστοτε παραλήπτη να αποδεχτεί ουσιαστικά ότι είναι ΟΚ που έχεις την διεύθυνσή του και πως συμφωνεί στην συνέχεια της επικοινωνίας σας κλπ.
Το μεγάλο βάρος το σηκώνουν οι επιχειρήσεις, τα Μέσα, οι φορείς και οι επαγγελματίες που βασίζουν όλο τους το έργο στην επικοινωνία. Το αποδεικνύει περίτρανα η πρόσφατη έρευνα της Γενικής Συνομοσπονδίας Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδας (ΓΣΕΒΕΕ) σε συνεργασία με το Σύνδεσμο Εταιρειών Κινητών Εφαρμογών Ελλάδος (ΣΕΚΕΕ) και την Kapa Research. Μπορείτε να την δείτε ΕΔΩ.
Στον παροξυσμό των τελευταίων ημερών ξεχωρίσαμε τέσσερα ιδιαίτερα μηνύματα που εστάλησαν στο mail μας στο πλαίσιο του GDPR, τα επιβραβεύουμε για το χιούμορ και την ωραία τους διάθεση που επιστράτευσαν για να τα βγάλουν πέρα μέσα στον επικοινωνιακό χαμό των ημερών.
Το έξυπνο και με παιχνιδιάρικη διάθεση από τον Κωνσταντίνο Ζέρβα:
Το φιλικό άγγιγμα στον ώμο από το fix in art:
Το εκπαιδευτικό από το Anatolia College: