Θεοδωρικάκος: Οι «έξυπνες» πόλεις κεντρική προτεραιότητα του προγράμματος «Αντώνης Τρίτσης»

Οι «έξυπνοι» δήμοι, που διασφαλίζουν ψηφιακές παροχές στους πολίτες, αποτελούν κεντρική προτεραιότητα του προγράμματος «Αντώνης Τρίτσης».

Parallaxi
θεοδωρικάκος-οι-έξυπνες-πόλεις-κεν-480252
Parallaxi

Οι «έξυπνοι» δήμοι, που διασφαλίζουν ψηφιακές παροχές στους πολίτες, αποτελούν κεντρική προτεραιότητα του προγράμματος «Αντώνης Τρίτσης», όπως ανέφερε ο υπουργός Εσωτερικών, Τάκης Θεοδωρικάκος, σε τηλεδιάσκεψη που είχε με τον δήμαρχο Περιστερίου, Ανδρέα Παχατουρίδη και τον αντιδήμαρχο Ψηφιακής Πολιτικής και Καινοτομίας, Γιώργο Τσίνα, σχετικά με την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών του δήμου για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.

Ο υπουργός Εσωτερικών είπε ότι μέσω του νέου χρηματοδοτικού προγράμματος οι δήμοι που έχουν ξεκινήσει την ψηφιοποίησή τους θα μπορέσουν να κινηθούν ακόμα πιο γρήγορα και να ολοκληρώσουν το πακέτο ψηφιακών παροχών προς τους δημότες τους, ενώ και εκείνοι που έχουν καθυστερήσει θα έχουν τη δυνατότητα να ενταχθούν στο πρόγραμμα και να αξιοποιήσουν τις χρηματοδοτικές δυνατότητες που προσφέρει. Στόχος είναι στο συντομότερο χρονικό διάστημα να παρέχονται ψηφιακά όσο το δυνατόν περισσότερες υπηρεσίες στους πολίτες, ώστε να παταχθεί η γραφειοκρατία αλλά και να εξασφαλισθεί η διαλειτουργικότητα των ηλεκτρονικών συστημάτων στον χώρο του Δημοσίου.

Ο κ. Θεοδωρικάκος ενημερώθηκε ότι μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας, που έχουν πρόσβαση, μέσω του TAXIS, όλοι οι δημότες Περιστερίου, ο δήμος, παρέχει 14 έγγραφα και πρόσβαση σε 7 υπηρεσίες και το 1/3 από τους περίπου 300 εργαζόμενους κάνουν χρήση της τηλεργασίας.

Οι πολίτες μπορούν να υποβάλουν αιτήματα και να παραλάβουν: – Πιστοποιητικά από το Δημοτολόγιο. – Αντίγραφα ληξιαρχικών πράξεων από το Ληξιαρχείο. – Βεβαιώσεις από το Τέλος Ακίνητης Περιουσίας.

Επίσης, μπορούν να δηλώνουν αδυναμία εξυπηρέτησης λόγω Covid19 και να αιτούνται παροχή ειδών πρώτης ανάγκης και παροχή φαρμακευτικής περίθαλψης, που παραδίσονται κατ’ οίκον από τις υπηρεσίες του δήμου.

Παράλληλα, σε ένα ευρύτερο πλαίσιο ψηφιοποίησης των υπηρεσιών του δήμου, προσφέρονται υπηρεσίες κοινωνικής μέριμνας για περιστατικά κακοποίησης, ψυχολογική στήριξη, παροχή των Δομών του ΚΕΠ Υγείας, ενημέρωση για τα κοινωνικά επιδόματα και τα δικαιώματά τους, καθώς και ενημέρωση των δράσεων της κοινωνικής υπηρεσίας.

Πηγή: ΑΠΕ

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα