Θεσσαλονίκη: Πάνω από 30.000 πολίτες εξυπηρετήθηκαν στα ΚΕΠ
Κατά την περίοδο του εγκλεισμού για τον κορονοϊό.
Ξεπέρασαν στο σύνολο τις 30.000 οι πολίτες που εξυπηρετήθηκαν στα ΚΕΠ του δήμου Θεσσαλονίκης, είτε με αυτοπρόσωπη παρουσία, είτε με ηλεκτρονικό τρόπο, είτε ενημερώθηκαν τηλεφωνικά ή μέσω mail, κατά την περίοδο του εγκλεισμού και της απαγόρευσης μετακίνησης λόγω της πανδημίας του νέου κορονοϊού.
Ειδικότερα, από τις 23 Μαρτίου έως και σήμερα, σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του δήμου Θεσσαλονίκης Γιώργο Αβαρλή, πάνω από 60 πολίτες εξυπηρετούνται καθημερινά με αυτοπρόσωπη παρουσία στα ΚΕΠ για επείγουσα οικογενειακή ή επαγγελματική ανάγκη και ανάγκες που προέκυψαν από τις Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου για περιορισμό της διάδοσης του κορονοϊού, κατόπιν ραντεβού. Άλλοι 200 εξυπηρετούνται ημερησίως με ηλεκτρονικό τρόπο, με αίτηση στην ηλεκτρονική πύλη «Ερμής» (www.ermis.gov.gr), μέσω της νέας πύλης ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης του ελληνικού δημοσίου (www.gov.gr) ή με επικοινωνία στο e-mail των ΚΕΠ.
Παράλληλα, τα ΚΕΠ του δήμου Θεσσαλονίκης ενημερώνουν καθημερινά πάνω από 800 πολίτες, κατά μέσο όρο, τηλεφωνικά ή μέσω mail, σχετικά με διαδικασίες αρμοδιότητας ΚΕΠ ή γενικότερα του δημόσιου τομέα, κατά την περίοδο του εγκλεισμού.
«Όλο αυτό το διάστημα των μέτρων για την προστασία από τον κορονοϊό στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών έχουν εξυπηρετηθεί άμεσα χιλιάδες αιτήσεις, μέσω της αξιοποίησης της τεχνολογίας, την οποία καθώς φαίνεται χειρίζονται όλο και περισσότεροι πολίτες. Κάτι που θα παραμείνει βέβαια και για στο μετέπειτα χρονικό διάστημα για όσους επιθυμούν να τη χρησιμοποιήσουν», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Αβαρλής.
Οι πιο συνηθισμένες ενημερώσεις αφορούν την αυτόματη ανανέωση από τον ΟΕΑΔ των καρτών ανεργίας, την παράταση ισχύος των διπλωμάτων οδήγησης που έληξαν, τις νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες του δημόσιου τομέα μέσω της πλατφόρμας www.gov.gr, όπου, ανάμεσα στα άλλα, πλέον μπορούν να συντάσσονται υπεύθυνες δηλώσεις και εξουσιοδοτήσεις με ηλεκτρονικό τρόπο και να αποστέλλονται ψηφιακά στους φορείς και υπηρεσίες του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα χωρίς να απαιτείται η θεώρηση του γνησίου της υπογραφής από τα ΚΕΠ.
Στον κεντρικό δήμο λειτουργούν πέντε ΚΕΠ: στην Αγγελάκη 4, Θεοφίλου 25 Άνω Πόλη, Δορυλαίου 72 Κάτω Τούμπα, Μάρκου Μπότσαρη 63-65 και Μουστακλή 1 Τριανδρία. Το ΚΕΠ Σιδηροδρομικού Σταθμού έχει αναστείλει προσωρινά τη λειτουργία του και οι εκκρεμείς υποθέσεις πολιτών εξυπηρετούνται μόνο από το ΚΕΠ της Αγγελάκη με τηλεφωνικό ραντεβού.
Πηγή: ΑΠΕ, Α. Καρυπίδου