Το ΕΒΕΘ ζητά να επεκταθεί η παλιά παραλία και να ανέβει ο ποδηλατόδρομος στο πεζοδρόμιο

Για να μη συμβεί ατύχημα και για να απελευθερωθεί ο δρόμος για τα αυτοκίνητα.

Parallaxi
το-εβεθ-ζητά-να-επεκταθεί-η-παλιά-παραλ-886494
Parallaxi

Την επαναφορά του πολύ χρήσιμου ποδηλατοδρόμου της λεωφόρου Νίκης στο χώρο που θα προκύψει από την επέκταση του πεζοδρομίου προς το θαλάσσιο μέτωπο, έτσι ώστε η κυκλοφορία των οχημάτων να διεξάγεται και στις τρεις λωρίδες της λεωφόρου αντί των δύο στις οποίες αναγκαστικά περιορίζεται σήμερα, προτείνει το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης.

Η σχετική επιστολή, η οποία υπογράφεται από τον Ά Αντιπρόεδρο του ΕΒΕΘ, κ. Εμμανουήλ Βλαχογιάννη, απευθύνεται στο Δήμαρχο Θεσσαλονίκης, κ. Κωνσταντίνο Ζέρβα.

Το κείμενο της επιστολής είναι το ακόλουθο: 

“Αγαπητέ κ. Δήμαρχε,

Με τη σταδιακή επάνοδο των ρυθμών της κοινωνικής και οικονομικής ζωής στην πόλη μας, το κυκλοφοριακό πρόβλημα, ιδιαίτερα στο κέντρο της πόλης, παρουσιάζει σημαντική έξαρση, με όλες τις παρατηρούμενες δυσμενείς συνέπειες που αυτό συνεπάγεται.

Προφανώς, η χωρητικότητα του οδικού δικτύου δεν επαρκεί για να ικανοποιήσει τις ανάγκες κίνησης των πολιτών.

Απαιτείται, επομένως, ενδελεχέστερος σχεδιασμός και μέτρα πολιτικής που να στηρίζονται σε ρεαλιστικές παραδοχές σε ότι αφορά στη συμπεριφορά και τις ανάγκες κίνησης των πολιτών, συμπεριλαμβανομένων και των αναγκών για την πραγματοποίηση αστικών εμπορευματικών μεταφορών, θέμα ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη του εμπορίου στην πόλη.

Είναι όμως σχετικά απλό να υπάρξει κάποια ανακούφιση κάνοντας μικρές παρεμβάσεις βελτίωσης σε έργα που έχουν ήδη δρομολογηθεί. Ένα από αυτά είναι η επέκταση της Παλαιάς Παραλίας προς το θαλάσσιο μέτωπο, που θα δώσει μία νέα πιο λειτουργική μορφή στην περιοχή.

Στο πλαίσιο αυτό, το ΕΒΕΘ προτείνει την επαναφορά του πολύ χρήσιμου και αναγκαίου ποδηλατοδρόμου της λεωφόρου Νίκης στο χώρο που θα προκύψει από την επέκταση του πεζοδρομίου προς το θαλάσσιο μέτωπο, έτσι ώστε η κυκλοφορία των οχημάτων να διεξάγεται και στις τρεις λωρίδες της λεωφόρου αντί των δύο στις οποίες αναγκαστικά περιορίζεται σήμερα. Μάλιστα, η μια εκ των δυο αυτών λωρίδων είναι συνήθως κατειλημμένη από οχήματα τροφοδοσίας των παρακείμενων καταστημάτων, γεγονός που, σε συνδυασμό με την ύπαρξη τραπεζοκαθισμάτων σε μεγάλο μέρος του πεζοδρομίου, αναγκάζει αρκετούς πεζούς να διέρχονται από τη μοναδική πλέον ελεύθερη λωρίδα διατρέχοντας σοβαρό κίνδυνο δυστυχήματος.  

Ευελπιστώντας, κύριε Δήμαρχε, ότι θα εξετάσετε με ενδιαφέρον την πρότασή μας, παραμένουμε στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνιση”.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα