Το Netflix χάνει διαρκώς συνδρομητές στην Αμερική και τον Καναδά

«Η πανδημία έχει δημιουργήσει ασυνήθιστη αταξία στην ανάπτυξή μας», δήλωσε η διοίκηση της εταιρείας στους μετόχους.

Parallaxi
το-netflix-χάνει-διαρκώς-συνδρομητές-στην-αμ-712171
Parallaxi

Το Netflix έχασε 430.000 συνδρομητές σε ΗΠΑ και Καναδά κατά το δεύτερο τρίμηνο, καθώς εξέδωσε χαμηλότερα έσοδα από τις αναμενόμενες προβλέψεις και έτσι αναζωπύρωσαν τις αμφιβολίες των επενδυτών για το πώς θα προχωρήσει η ομάδα από δω και στο εξής.

Η εταιρεία που εδρεύει στην Καλιφόρνια προέβλεψε ότι θα προσθέσει 3,5 εκατομμύρια συνδρομητές μέσα στο επόμενο τρίμηνο, απογοητεύοντας τους επενδυτές που αναζητούσαν μεγαλύτερη ανάκαμψη κατά το δεύτερο εξάμηνο του  έτους. Παράλληλα, αναλυτές είχαν προβλέψει ότι το Netflix θα αποκτήσει άλλους 5,9 εκατομμύρια συνδρομητές κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους.

Σύμφωνα με την Ampere, το τελευταίο ενάμισι χρόνο η Disney, η Apple, η WarnerMedia, η Comcast και άλλες εταιρίες έχουν λανσάρει περισσότερες από 100 streaming υπηρεσίες, δίνοντας την ευκαιρία στους καταναλωτές να επιλέξουν ποια  τους ταιριάζει περισσότερο. Ωστόσο, τα στελέχη απέρριψαν την ιδέα πως ο ανταγωνισμός βρισκόταν πίσω από τα ασθενέστερα μεγέθη.

«Η HBO ή η Disney. . . έχουν διαφορετικό αντίκτυπο σε σύγκριση με το παρελθόν; Δεν το βλέπουμε στα δεδομένα που έχουμε μπροστά μας»,  δήλωσε ο Reed Hastings, συν-διευθύνων σύμβουλος της Netflix.

Οι παραδοσιακές εταιρείες μέσων ενημέρωσης κάνουν χρόνια προσπάθειες για να καταφέρουν να ανταγωνιστούν το Netflix. Μάλιστα, πρόσφατα η Discovery συμφώνησε να συγχωνευθεί με την Warner Media για να δημιουργήσει μια ακόμη μεγαλύτερη streaming υπηρεσία.

Αναφερόμενος στην ενοποίηση της βιομηχανίας, ο Ted Sarandos, συν-διευθύνων σύμβουλος, είπε στους επενδυτές: «Ας δούμε αν ένα συν ένα ισούται με τρία. . . έναντι του τυπικού ένα συν ένα ισούται με δύο».

Μάλιστα, την περασμένη εβδομάδα το Netflix αποκάλυψε την πρόσληψη του Mike Verdu, ενός 30χρονου βετεράνου της βιομηχανίας τυχερών παιχνιδιών. Η εταιρεία δήλωσε την Τρίτη ότι θα επικεντρωθεί αρχικά σε παιχνίδια για κινητά τηλέφωνα, ενώ θα προσφέρει παιχνίδια χωρίς επιπλέον κόστος στους συνδρομητές που πληρώνουν το streaming πακέτο.

Συνολικά, το Netflix πρόσθεσε 1,5 εκατομμύρια συνδρομητές το δεύτερο τρίμηνο. Ωστόσο, την προσθήκη ενός αριθμού ρεκόρ πελατών πέρυσι, η αύξηση των συνδρομητών έχει επιβραδυνθεί απότομα, καθώς οι ανταγωνιστές εισήλθαν στην αγορά και οι άνθρωποι ανήλθαν από τα lockdown που έφερε η πανδημία.

«Η πανδημία έχει δημιουργήσει ασυνήθιστη αταξία στην ανάπτυξή μας», δήλωσε η διοίκηση της εταιρείας στους μετόχους.

Τα στελέχη του Netflix κατηγόρησαν την αδυναμία του αριθμού των συνδρομητών σε μια ελαφρύτερη προσφορά εκπομπών και ταινιών και υποσχέθηκαν ότι η ανάπτυξη θα αυξηθεί το δεύτερο μισό του 2021 με την επιστροφή τίτλων όπως το The Witcher και το Sex Education.

«Η Covid και οι παραλλαγές του κάνουν δύσκολη την πρόβλεψη του μέλλοντος, αλλά με τις παραγωγές να λειτουργούν σε μεγάλο βαθμό ομαλά μέχρι στιγμής, είμαστε αισιόδοξοι για την ικανότητά μας να προσφέρουμε ένα ισχυρό δεύτερο ημίχρονο», δήλωσε η εταιρεία.

Παρόλα αυτά, το Netflix παραμένει μακράν η μεγαλύτερη πληρωμένη streaming υπηρεσία, με 209 εκατομμύρια συνδρομητές, σε σύγκριση με 104 εκατομμύρια για τη Disney Plus, τον πλησιέστερο ανταγωνιστή της.

Πληροφορίες: Financial Times

Δείτε επίσης:

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα