Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πάει να τελειώσει το τρενάκι του Πηλίου;
«Ούτε φωνή, ούτε ακρόαση για επανέναρξη των δρομολογίων».
Ερωτηματικά προκαλεί το γεγονός ότι έχουμε φτάσει στα μέσα Ιουνίου και δεν υπάρχει κανένα νεότερο για την επανέναρξη των δρομολογίων στην μοναδική ιστορική τουριστική γραμμή και διαδρομή ιδιαίτερου φυσικού κάλλους που εκτελεί το Τρενάκι του Πηλίου.
Αναλυτικά όσα αναφέρονται σε ανάρτηση που έγινε σχετικά με το θέμα στη σελίδα ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΦΙΛΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ (Σ.Φ.Σ.) ΕΛΛΑΔΟΣ στο Facebook.
Φθάσαμε στο τέλος Ιουνίου και ούτε φωνή, ούτε ακρόαση για επανέναρξη των δρομολογίων στην μοναδική ιστορική τουριστική γραμμή και διαδρομή ιδιαίτερου φυσικού κάλλους που εκτελεί το Τραινάκι του Πηλίου.
Ένας τουριστικός θησαυρός της πατρίδας μας που παραμένει ανεκμετάλλευτος και αυτός, θύμα της απαράδεκτης πολιτικής συρρίκνωσης των επιβατικών και τουριστικών δρομολογίων από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της αδιαφορίας από το αρμόδιο Υπουργείο να την επαναφέρει στην τάξη.
Κατά τα αλλά ο ΟΣΕ πήρε μια απόφαση για την ανάπτυξη των ιστορικών, τοπικών και τουριστικών γραμμών που πρέπει όμως να αποκτήσει και αντίκρισμα. Είναι θέμα άρρηκτα δεμένο με την τοπική κοινωνικοοικονομική ανάπτυξη των περιοχών που βρίσκονται αυτές οι γραμμές και διαδρομές (Καλάβρυτα, Πήλιο, Ολυμπία, Μπράλος, Νέστος κλπ)
Ήρθε η ώρα πλέον, να αφαιρεθούν οι τουριστικές γραμμές, καθώς και η επιβατική εκμετάλλευση όσων από τις τοπικές και περιφερειακές γραμμές δεν θέλει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να εκτελεί δρομολόγια και να τις αναλάβει ένας κρατικός φορέας, κατά προτίμηση θυγατρικός του ΟΣΕ, με ευέλικτη δομή και λειτουργία που να του επιτρέπει συμπράξεις με τον ιδιωτικό τομέα (Rail Tour Operators κλπ) και την κατά τόπους Τοπική Αυτοδιοίκηση, τα Επαγγελματικά Επιμελητήρια, Ενώσεις Ξενοδόχων κλπ (μέσω μνημονίων συνεργασίας και πακέτων προσφορών). Για λόγους μάλιστα αποτελεσματικότητας, θα μπορούσε να προσληφθεί με διεθνή διαγωνισμό εξειδικευμένος μάνατζερ λειτουργίας (με προϋπηρεσία σε ανάλογα τουριστικά δίκτυα), όπως είχε γίνει με την RATP στην PROASTIAKOS AE το 2004, στο managment της οποίας συμμετείχε τότε και ο έως πρόσφατα ΓΓ του Υπουργείου Μεταφορών Νίκος Σταθόπουλος.
Αρκετά πλέον με τους νεκροθάφτες του ελληνικού σιδηροδρόμου της ιταλικής ΤΡΑΙΝΟΣΕ.