Βίντεο «έπιασε» υπαλλήλους αεροπορικής να εκτοξεύουν και να χτυπούν αποσκευές επιβατών

Απομακρύνθηκαν άμεσα από τις θέσεις τους, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται έρευνα.

Parallaxi
βίντεο-έπιασε-υπαλλήλους-αεροπορι-943988
Parallaxi

Την οργή των Αυστραλών αλλά και των τουριστών έχει προκαλέσει βίντεο που δείχνει χειριστές αποσκευών να πετούν αποσκευές και να χτυπούν τσάντες σε ιμάντα μεταφοράς στο αεροδρόμιο της Μελβούρνης. Οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι απομακρύνθηκαν άμεσα από τις θέσεις τους, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται έρευνα.

Το βίντεο διάρκειας ενός λεπτού, το οποίο φέρεται να τραβήχτηκε στο αεροδρόμιο της Μελβούρνης, δείχνει τους χειριστές αποσκευών να χτυπούν σκόπιμα τις αποσκευές πάνω σε έναν ιμάντα μεταφοράς, να πετούν βαλίτσες ψηλά στον αέρα και να εκσφενδονίζουν μια βαλίτσα με τόση δύναμη ώστε να πέφτει τελείως από τον ιμάντα μεταφοράς.

Οι τρεις άνδρες, με γιλέκα, ξεφορτώνουν ένα κιβώτιο αποσκευών με το σήμα της Qantas. Φαίνονται να χαμογελούν καθώς ρίχνουν τις αποσκευές στον ιμάντα μεταφοράς.

Την οργή των Αυστραλών αλλά και των τουριστών έχει προκαλέσει βίντεο που δείχνει χειριστές αποσκευών να πετούν αποσκευές και να χτυπούν τσάντες σε ιμάντα μεταφοράς στο αεροδρόμιο της Μελβούρνης. Οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι απομακρύνθηκαν άμεσα από τις θέσεις τους, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται έρευνα.

Το επίμαχο βίντεο

Το βίντεο διάρκειας ενός λεπτού, το οποίο φέρεται να τραβήχτηκε στο αεροδρόμιο της Μελβούρνης, δείχνει τους χειριστές αποσκευών να χτυπούν σκόπιμα τις αποσκευές πάνω σε έναν ιμάντα μεταφοράς, να πετούν βαλίτσες ψηλά στον αέρα και να εκσφενδονίζουν μια βαλίτσα με τόση δύναμη ώστε να πέφτει τελείως από τον ιμάντα μεταφοράς.

Οι τρεις άνδρες, με γιλέκα, ξεφορτώνουν ένα κιβώτιο αποσκευών με το σήμα της Qantas. Φαίνονται να χαμογελούν καθώς ρίχνουν τις αποσκευές στον ιμάντα μεταφοράς.

https://www.youtube.com/watch?v=xFb-AeHhdyw&feature=emb_title

Εν μέσω οργής στο διαδίκτυο, τα πλάνα έχουν μελοποιηθεί με το τραγούδι «I Still Call Australia Home», το οποίο χρησιμοποιείται από την Qantas στις διαφημιστικές της καμπάνιες.

Οι άνδρες είναι υπάλληλοι της υπεργολάβου της Qantas Swissport, την οποία η Qantas χρησιμοποιεί για να εκτελεί «υπηρεσίες επίγειας εξυπηρέτησης» στο αεροδρόμιο της Μελβούρνης.

«Η συμπεριφορά σε αυτό το βίντεο είναι σαφώς απαράδεκτη και ο συμβεβλημένος μας χειριστής εδάφους διεξάγει επείγουσα έρευνα», δήλωσε εκπρόσωπος της Qantas στον Guardian.

Εκπρόσωπος της Swissport δήλωσε ότι η Swissport δεν έχει καμία σχέση με την αεροπορική εταιρεία που έχει αναλάβει την εξυπηρέτηση των πελατών της: «Η Swissport εκπαιδεύει και διαχειρίζεται όλο το προσωπικό ώστε να χειρίζεται τα υπάρχοντα των πελατών με προσοχή και επιμέλεια. Οι ενέργειες του προσωπικού στο βίντεο φαίνεται να έχουν παραβιάσει αυτά τα πρότυπα επιπέδου υπηρεσιών. Ως εκ τούτου, το εν λόγω προσωπικό έχει τεθεί σε διαθεσιμότητα εν αναμονή επείγουσας έρευνας».

Ο διευθύνων σύμβουλος της Swissport, Brad Moore, απευθύνθηκε προς το προσωπικό λέγοντας ότι «οι συμπεριφορές στο βίντεο μας απογοήτευσαν όλους. Η ασεβής συμπεριφορά προς τις αποσκευές και τα προσωπικά αντικείμενα των πελατών μας δεν θα γίνει ανεκτή και θα οδηγήσει σε σοβαρές πειθαρχικές κυρώσεις. Να είστε βέβαιοι ότι το θέμα αυτό θα διερευνηθεί επειγόντως με την κατάλληλη συνέχεια. Η απαράδεκτη συμπεριφορά μερικών ατόμων δεν θα μείνει ανεξέλεγκτη ούτε θα επιτραπεί να αμαυρώσει την ποιοτική εργασία ολόκληρης της ομάδας μας».

Διαμάχη για τις εργασιακές πρακτικές της Qantas

Οι εργασιακές πρακτικές της Qantas όσον αφορά τη διαχείριση των αποσκευών έχουν αποτελέσει αντικείμενο σημαντικής διαμάχης. Το 2021 η εταιρεία προχώρησε σε εξωτερική ανάθεση των εργασιών επίγειας εξυπηρέτησης σε 10 αεροδρόμια της Αυστραλίας, συμπεριλαμβανομένης της Μελβούρνης, με αποτέλεσμα να απολυθούν 2.000 εργαζόμενοι.

Το ομοσπονδιακό δικαστήριο έκρινε ότι οι ενέργειες της Qantas ήταν παράνομες και η Ένωση Εργαζομένων στις Μεταφορές, που εκπροσωπεί τους εργαζόμενους, διεκδικεί αποζημίωση για όσους έχασαν τη δουλειά τους. Η Qantas έχει ασκήσει έφεση κατά της απόφασης στο Ανώτατο Δικαστήριο.

Η Qantas υπέστη μια ταραχώδη χρονιά που βγήκε από την πανδημία του Covid-19, με τις πτήσεις να μαστίζονται από καθυστερήσεις, ακυρώσεις και περιστατικά απώλειας και κακού χειρισμού αποσκευών. Η αεροπορική εταιρεία αποτέλεσε αντικείμενο έρευνας της Four Corners νωρίτερα φέτος, η οποία επικεντρώθηκε σε μια υποτιθέμενη εργασιακή κουλτούρα υψηλής πίεσης και διχασμού και σε εταιρικές πρακτικές περικοπής κόστους.

Η Qantas τιμήθηκε επίσης φέτος με το βραβείο Shonky από την ομάδα παρακολούθησης των καταναλωτών Choice για την κακή εξυπηρέτηση των πελατών της.

Η αεροπορική εταιρεία επέστρεψε στην κερδοφορία, λέγοντας στην αγορά σε μια εμπορική ενημέρωση τον Οκτώβριο ότι αναμένει να εμφανίσει κέρδη μεταξύ 1,2 και 1,3 δισ. δολαρίων για το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος οικονομικού έτους. Δήλωσε ότι η απόδοση στην ώρα άφιξης είχε βελτιωθεί, παραμένοντας ωστόσο κάτω από τον στόχο του 75%, και ότι τα ποσοστά ακυρώσεων και κακομεταχειρισμένων αποσκευών είχαν μειωθεί.

Ο διευθύνων σύμβουλος, Alan Joyce, έλαβε 2,27 εκατ. δολάρια το περασμένο οικονομικό έτος, ενισχυμένο από δικαιώματα απόδοσης μπόνους – που ψηφίστηκαν από τους μετόχους – ύψους περίπου 4 εκατ. δολαρίων.

ΠΗΓΗ: ethnos.gr

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα