Αυτή η νέα τάση των “μουσείων” και ήρθε στην Θεσσαλονίκη
Πολύχρωμα σκηνικά, props και Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Γύρω στο 2012, βγήκε το πρώτο κινητό με μπροστινή κάμερα έκτοτε οι φωτογραφίες με φίλους και τα πορτρέτα άλλαξαν. Η μπροστινή κάμερα μας έλυσε τα χέρια, είχαμε το κλικ στα πρώτα λεπτά. Τα Social Media επίσης βοήθησαν στην προώθηση της φωτογραφίας, κινηγήθηκε από τους χρήστες το aesthetic κλικ με το τέλειο φόντο, έτσι “βγήκαν” στις οθόνες μας οι influencers. Και πάνω σε αυτές τις προσωπικότητες χτίστηκαν διάφορα πράγματα, λόγου χάρην καταστήματα εστίασης με τρομερές θεματικές, βιτρίνες φαντασίας που της συναντούσες σε περιοδικά, πιάτα κουζίνας πίνακες ζωγραφικής, όλα κομμένα και ραμμένα για ένα αψεγάδιαστο κλικ.
Έτσι οι selfies έγιναν στίχοι τραγουδιών, τέχνη, τρόπος ζωής και ακόμη εξελίσσονται και πάνω σε αυτές οι άνθρωποι δημιουργούν τις νέες τάσεις, μία από αυτές και τα selfie museums.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Φανταστείτε λοιπόν μία διαφορετικού τύπου γκαλερί που είναι σχεδιασμένη αποκλειστικά και μόνο για να παρέχει ποικίλης ύλης για να φωτογραφίζονται και να αναρτούν τις λήψεις τους στα social media. Μέσα στα selfie museums, που εξαπλώνονται σιγά-σιγά παγκοσμίως θα συναντήσεις πολύχρωμα και φαντασμαγορικά σκηνικά, props και οπτικές ψευδαισθήσεις όπως η αναμόρφωση, τα απαραίτητα δηλαδή στοιχεία για να βγεις την κατάλληλη λήψη.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Για την ιστορία, το πρώτο “Selfie Museum” έγινε το 2015 και αποτελούνταν από μία τριήμερη εγκατάσταση στη Νέα Υόρκη, εν ονόματι 29Rooms, που δημιουργήθηκε από το Refinery29. To “Museum Of Ice Cream” που άνοιξε το 2016 στο Λονδίνο είναι επίσης ορόσημο για την ιστορία και την εξέλιξη τέτοιου τύπου γκαλερί. Κάπως έτσι, μέχρι το 2019, υπήρχαν δεκάδες selfie museums σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Αρκετοί ήταν εκείνοι που επέκριναν τη χρήση της λέξης «μουσείο» για την περιγραφή αυτών των εγκαταστάσεων. Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά μουσεία, τα οποία είναι συχνά μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί με εκπαιδευτική αποστολή, τα μουσεία selfie είναι σχεδόν πάντα κερδοσκοπικές επιχειρήσεις, που κερδίζουν χρήματα μέσω εισιτηρίων και, σε ορισμένες περιπτώσεις, από εταιρικές χορηγίες.Η ιδρυτής του Museum of Ice Cream Maryellis Bunn εξέφρασε τη λύπη της για τη χρήση της λέξης “μουσείο” σε τέτοιες εγκαταστάσεις και επινόησε τον όρο “experium”-έναν συνδυασμό της “εμπειρίας” και της λέξης “μουσείο” – για να περιγράψει τέτοιες επιχειρήσεις.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Τα μουσεία selfie είναι ένα παράδειγμα βιωματικού εμπορίου. Πολλές είναι αναδυόμενες εκθέσεις, που ανοίγουν μόνο για λίγους μήνες σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία, ενώ άλλες είναι μόνιμες.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Στο σήμερα τα Selfie Museums έχουν εξαπλωθεί σε όλο τον κόσμο, και έχουν πιστούς επισκέπτες που γεμίζουν τα profile τους με φωτογραφίες που τραβήχτηκαν εκεί, είναι το απόλυτο μέρος για να δημιουργήσεις το περιεχόμενο που επιθυμείς. Είναι το κατάλληλο μέρος για να τραβήξεις πολλές εντυπωσιακές, αστείες και καταπληκτικές φωτογραφίες. Είναι οι ναοί των social media, εξαπλώνεται δυναμώνει και αλλάζει διαρκώς.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Και κάπως έτσι πριν μερικές μέρες αυτή η νέα τάση έφτασε την πόλη μας. Ένας πολύχρωμος χώρος , στην Μητροπόλεως άνοιξε τις πόρτες του και σας καλεί να φωτογραφηθείτε. Προσφέρει 30 διαφορετικές θεματικές εγκαταστάσεις, με διαφορετική αισθητική, και μέσω της κάμερας του κινητού σας θα γίνεται τα απόλυτα μοντέλα.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Αν δεν σε έπεισαν οι φωτογραφίες να πας, τότε μάλλον πρέπει να κοιτάξεις την φαντασία σου.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
blockquote class=”instagram-media” style=”background: #FFF; border: 0; border-radius: 3px; box-shadow: 0 0 1px 0 rgba(0,0,0,0.5),0 1px 10px 0 rgba(0,0,0,0.15); margin: 1px; max-width: 540px; min-width: 326px; padding: 0; width: calc(100% – 2px);” data-instgrm-permalink=”https://www.instagram.com/p/CEuNRRjAAFE/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=loading” data-instgrm-version=”14″>
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
blockquote class=”instagram-media” style=”background: #FFF; border: 0; border-radius: 3px; box-shadow: 0 0 1px 0 rgba(0,0,0,0.5),0 1px 10px 0 rgba(0,0,0,0.15); margin: 1px; max-width: 540px; min-width: 326px; padding: 0; width: calc(100% – 2px);” data-instgrm-permalink=”https://www.instagram.com/p/CERoYMxAIEE/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=loading” data-instgrm-version=”14″>
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.