ΕΡΕΥΝΑ: 3 στους 4 Θεσσαλονικείς απόλυτα απογοητευμένοι από τον ΟΑΣΘ

Συνωστισμός, έλλειψη ασφάλειας και καθυστερήσεις στα δρομολόγια τα μεγαλύτερα προβλήματα που εντοπίζουν οι Θεσσαλονικείς στις δημόσιες συγκοινωνίες της πόλης.

Parallaxi
ερευνα-3-στους-4-θεσσαλονικείς-απόλυτα-491982
Parallaxi
Εικόνα: Ελπίδα Νικολαΐδου
Καθόλου ικανοποιημένο με την κατάσταση που επικρατεί στην αστική συγκοινωνία της Θεσσαλονίκης εμφανίζεται το 74% των πολιτών, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της έρευνας που διεξήγαγε το Νέο Ινστιτούτο Καταναλωτών (ΙΝΚΑ) σε συνεργασία με την parallaxi.

Η «ΕΡΕΥΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ» διεξήχθη διαδικτυακά τον Δεκέμβριο του 2020 σε δείγμα 2.135 συμμετεχόντων, εκ των οποίων οι 975 υπέβαλαν προτάσεις και παρατηρήσεις.

Οι Θεσσαλονικείς εξέφρασαν την έντονη δυσαρέσκεια τους για τον συνωστισμό εντός των λεωφορείων του ΟΑΣΘ, τις συνθήκες αποβίβασης-επιβίβασης, τη μη τήρηση των προγραμματισμένων δρομολογίων καθώς και τις καθυστερήσεις που υπάρχουν σε αυτά, ενώ δεν έκρυψαν και το αίσθημα ανασφάλειας που νιώθουν κατά τη διάρκεια μιας διαδρομής.

Το 85,7% των ερωτηθέντων δηλώνει καθόλου ικανοποιημένο από την πληρότητα που παρουσιάζουν τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ και τις συνθήκες συνωστισμού που δημιουργούνται στο εσωτερικό τους, ενώ το 64,5% εκφράζει τη δυσαρέσκεια του ως προς τις συνθήκες επιβίβασης και αποβίβασης.

56,8% των ερωτηθέντων εμφανίζονται καθόλου ή μέτρια ικανοποιημένοι από την ισχύουσα τιμολογιακή πολιτική στα εισιτήρια του ΟΑΣΘ, ενώ στο «μικροσκόπιο» της έρευνας μπήκε και το κατά πόσο οι επιβάτες είναι ευχαριστημένοι από την εξυπηρετικότητα του προσωπικού.

Ανασφάλεια και απογοήτευση

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι το 56,7% των συμμετεχόντων στην έρευνα δήλωσε ότι δεν αισθάνεται καθόλου ασφαλής κατά τη διάρκεια της παρουσίας του σε λεωφορείο.

Μεγάλη απογοήτευση επικρατεί στους πολίτες της Θεσσαλονίκης και για τη μη τήρηση των προγραμματισμένων δρομολογίων.

Πρόβλημα και το θέμα της καθαριότητας
Πάνω από το 76% των ερωτηθέντων εμφανίζονται καθόλου έως και λίγο ικανοποιημένοι με την καθαριότητα εντός των λεωφορείων, την ώρα που μοιρασμένες είναι οι γνώμες για την πληροφόρηση που υπάρχει κατά τη διάρκεια μιας διαδρομής.
Δυσαρέσκεια επικρατεί και ως προς τον συγχρονισμό των δρομολογίων στα σημεία μετεπιβίβασης
Πλήρης απογοήτευση
Συντριπτική είναι η πλειοψηφία των συμμετεχόντων στην έρευνα που εξέφρασαν την μεγάλη τους απογοήτευση σχετικά με την κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι δημόσιες συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης.
Τι θέλουν οι πολίτες
Η συχνότητα των δρομολογίων αποτελεί το νούμερο ένα κριτήριο των πολιτών σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εξυπηρέτησης που είναι κρίνουν ως πιο σημαντικά, με την ασφάλεια και την άνεση να συμπληρώνουν την πρώτη τριάδα.
Καθημερινή χρήση σε όλη τη διάρκεια της ημέρας
Από τους 2.135 συμμετέχοντες, οι 1.161, δηλαδή ποσοστό 54,4% απάντησε ότι χρησιμοποιεί καθημερινά το λεωφορείο για τις μετακινήσεις του, με τις ώρες από 05:00 έως 20:00 να συγκεντρώνουν τον μεγαλύτερο «όγκο» επιβατών.
Η χρήση του λεωφορείου γίνεται για ποικίλους λόγους (πρόσβαση στην εργασία, προσωπικές ασχολίες, κ.α), παρά το γεγονός ότι το 65,5% των συμμετεχόντων δηλώνει ότι έχει πρόσβαση σε ΙΧ είτε ως οδηγός, είτε ως επιβάτης.
Το προφίλ της έρευνας
Δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας στο παρακάτω αρχείο – ΔΗΜΟΣΙΑ-ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΣΤΗΝ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα