Kristen Stewart, μια μοναχική Νταϊάνα της Ουαλίας στο «Spencer»

Ο Χιλιανός σκηνοθέτης Πάμπλο Λαράν παρουσιάζει τις τρεις μέρες της πριγκίπισσας πριν αποφασίσει να χωρίσει.

Parallaxi
kristen-stewart-μια-μοναχική-νταϊάνα-της-ουαλίας-σ-816631
Parallaxi

Λέξεις: Κατερίνα Καραβίτη

Μετά τη Ναόμι Γουότς και την Έμα Κόριν, η Κρίστεν Στιούαρτ εντάσσεται στο κλαμπ των ηθοποιών που έπαιξαν την Νταϊάνα της Ουαλίας με τη νέα ταινία Spencer, μια από τις πιο αναμενόμενες στο φεστιβάλ της Βενετίας, που έκανε πρεμιέρα στο Lido.

Σε αυτό, η Στιούαρτ υποδύεται μια μοναχική και εμμονική Νταϊάνα κατά τη διάρκεια των τριών ημερών των Χριστουγεννιάτικων πάρτι στο Sandringham House κατά τη διάρκεια της οποίας αποφασίζει να χωρίσει από τον πρίγκιπα Κάρολο. Η Νταϊάνα δεν περνάει τις τρεις αυτές ημέρες ευχάριστα, καθώς ο γάμος της διαλύεται και πιέζεται από τους παπαράτσι που μελετούν κάθε της κίνηση.

Δημιουργός της ταινίας είναι ο Χιλιανός σκηνοθέτης Πάμπλο Λαράν, ο οποίος φημίζεται για την κομψή ερμηνεία του Τζάκι Κένεντι με τη Νάταλι Πόρτμαν, υποψήφια για Όσκαρ καλύτερης ηθοποιού για αυτόν τον ρόλο.

Ωστόσο, όλη η προσοχή έχει στραφεί στην Στιούαρτ, η οποία για να παίξει την Νταϊάνα έπρεπε να μάθει την προφορά μιας Βρετανίδας ανώτερης τάξης και να υποκλίνεται σωστά.

Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων υπήρχαν ακόμη και πραγματικοί σύμβουλοι που τους έλεγαν αν κάτι δεν ήταν ρεαλιστικό.

Η ηθοποιός του Twilight και του Café Society – η οποία εξέπληξε την κινηματογραφική βιομηχανία αποκαλύπτοντας ότι είχε επιλεχθεί για αυτόν τον ρόλο – έχει προσπαθήσει να μελετήσει την κατάπτωση και την χαύνωση της πριγκίπισσας, αν και ίσως υπερβολικά. Ο στόχος, είπε, δεν ήταν να προσφέρει νέες πληροφορίες αλλά να μεταφέρει τα συναισθήματα της πριγκίπισσας εκείνες τις μέρες.

Η ταινία απεικονίζει μια όλο και πιο απομονωμένη Νταϊάνα, η οποία αλληλοεπιδρά ελάχιστα με τη βασίλισσα ή τον σύζυγό της και αισθάνεται άνετα μόνο με τα παιδιά της και έναν υπηρέτη της που εμπιστεύεται. Πνιγμένη στις παραδόσεις της βασιλικής οικογένειας – όπως το να ζυγίζεται πριν και μετά τα Χριστούγεννα για να δείξει ότι έχει φάει καλά – η Νταϊάνα κάνει συνεχώς τους επισκέπτες να την περιμένουν ή φεύγει από τα δωμάτια για να κάνει εμετό λόγω της διατροφικής της διαταραχής.

Εν τω μεταξύ, και παρά το γεγονός ότι όλοι γνωρίζουν για την εξωσυζυγική σχέση του πρίγκιπα Κάρολου, η βασιλική οικογένεια συνεχίζει να πραγματοποιεί ότι είναι προκαθορισμένο στην ατζέντα τους η οποία περιλαμβάνει κομψά δείπνα ή ταξίδια για κυνήγι.

Η Στιούαρτ έχει αφιερώσει την παρουσίαση της ταινίας για να μιλήσει για την Lady Di.

«Όταν κοιτάζω τις φωτογραφίες της νιώθω ότι η γη τρέμει, αλλά βλέπω επίσης ότι ήταν απελπισμένη να συνδεθεί με κάποιον, είναι συγκλονιστικό το γεγονός ότι μπόρεσε να κάνει τους ανθρώπους να νιώθουν τόσο καλά, όταν η ίδια ένιωθε τόσο άσχημα», είπε για την πριγκίπισσα η οποία πέθανε σε ένα αυτοκινητιστικό ατύχημα το 1997.

Ερωτηθείσα για τη γοητεία που εξακολουθεί να προκαλεί η φιγούρα της τόσα χρόνια μετά το θάνατό της, η ηθοποιός υποστήριξε ότι ήταν κάτι φυσικό για εκείνη επειδή «υπάρχουν άνθρωποι που έχουν μια ενέργεια που σε διαπερνά».

Για αυτό το έργο, ο Larraín αποφάσισε να επαναλάβει τη σκοτεινή αισθητική που είδαμε στην Τζάκι, και καταφεύγει ακόμη και στο φάντασμα της Ana Bolena, – που αποκεφαλίστηκε για μια υποτιθέμενη απιστία – για να εξηγήσει την απόγνωση της πριγκίπισσας. Στη βιογραφική ταινία του Κένεντι, ο Larraín αποφάσισε επίσης να επικεντρωθεί σε μια πολύ συγκεκριμένη περίοδο για να εξηγήσει την πολυπλοκότητα του χαρακτήρα του προέδρου των ΗΠΑ λίγο πριν τη δολοφονία του.

Όταν βλέπεις κάποιον που βρίσκεται σε κρίση, μπορείς να τον γνωρίσεις πολύ καλά. Ήταν μια μεγάλη ευκαιρία να αναδημιουργήσουμε ένα παραμύθι με διαφορετική δομή», είπε ο σκηνοθέτης στη συνέντευξη τύπου της ταινίας. «Αυτή είναι η ιστορία μιας πριγκίπισσας – συνέχισε – που αποφάσισε να εγκαταλείψει την ιδέα να γίνει βασίλισσα επειδή θέλει να είναι ο εαυτός της».

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα