Design

Που βρίσκεται ο δεύτερος ψηλότερος ουρανοξύστης του κόσμου;

Αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη του 2022.

Parallaxi
που-βρίσκεται-ο-δεύτερος-ψηλότερος-ου-857143
Parallaxi
Πηγή: fkaustralia.com

Ο ουρανοξύστης «Merdeka 118» ύψους 678,9 μέτρων που σχεδιάστηκε από το αυστραλιανό studio Fender Katsalidis έφτασε κυριολεκτικά στην κορυφή της Μαλαισίαςκαι έγινε το δεύτερο ψηλότερο κτίριο στον κόσμο.

Βρίσκεται στο κέντρο της Kuala Lumpur και έχει 118 ορόφους. Το Merdeka 118 κλέβει τον τίτλο του δεύτερου ψηλότερου κτιρίου στον κόσμο από τον Πύργο της Σαγκάης, που σχεδιάστηκε από τον Gensler στην Κίνα με ύψος 632 μέτρα.

Πηγή: fkaustralia.com

Μέχρι στιγμής τον τίτλο του ψηλότερου κτιρίου στον κόσμου κατέχει το Burj Khalifa στο Ντουμπάι, το οποίο έχει ύψος 828 μέτρα. 

Το στούντιο Fender Katsalidis ξεκίνησε την κατασκευή του Merdeka 118 το 2016 σε μια τοποθεσία με θέα στο Stadium Merdeka, μια ιστορικά σημαντική τοποθεσία που χτίστηκε για την ανακήρυξη της ανεξαρτησίας της Μαλαισίας το 1957.

Το κτίριο αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη του 2022.

Πηγή: fkaustralia.com

«Αισθανόμαστε απίστευτα περήφανοι που συμβάλαμε στη δημιουργία αυτού του κτιρίου», δήλωσε ο συνιδρυτής της Fender Katsalidis, Karl Fender.

Στα 678,9 μέτρα, ο ουρανοξύστης έχει χαρακτηριστεί από το Council on Tall Buildings and Urban Habitat ως megatall.

Διαθέτει μια πολύπλευρη πρόσοψη που αποτελείται από τριγωνικά γυάλινα αεροπλάνα, τα οποία ο Fender Katsalidis είπε ότι βασίζει σε μοτίβα που βρέθηκαν στη μαλαισιανή τέχνη και χειροτεχνία.

Πηγή: fkaustralia.com

Στο εσωτερικό, το κτίριο περιλαμβάνει περισσότερα από 288.000 τετραγωνικά μέτρα επιφάνειας ορόφου και περιλαμβάνει 158.000 τετραγωνικά μέτρα ενοικιαζόμενων χώρων για γραφεία.

Παράλληλα με τα γραφεία, ο υπερυψηλός ουρανοξύστης θα διαθέτει επίσης διάφορες εγκαταστάσεις φιλοξενίας, λιανικής και κατοικιών με στόχο να γίνει ένας σημαντικός τουριστικός προορισμός.

Το Merdeka 118 θα είναι πλήρες με ένα υδάτινο πάρκο αναψυχής, σχεδιασμένο από τον αρχιτέκτονα Sasaki με έδρα τη Βοστώνη. Αυτό το τοπίο είναι χωρίς αυτοκίνητα και έχει σχεδιαστεί για χρήση από άτομα κάθε ηλικίας και υπόβαθρου.

«Αυτό το κτίριο και ο περιβάλλοντας περίβολός του προσέθεσαν μια φιλόδοξη αίσθηση νέου τόπου στην ταυτότητα της πόλης και ταυτόχρονα επέτρεψαν τη βελτίωση των κυκλοφοριακών υποδομών της περιοχής», πρόσθεσε ο Fender.

Πηγή: dezeen.com

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα