Gourmet Olive -Delicacies Exhibition: Mια ελπιδοφόρα διοργάνωση

Mια ελπιδοφόρα διοργάνωση για τα ελληνικό ελαιόλαδο και άλλα ελληνικά delicatessen.

Parallaxi
gourmet-olive-delicacies-exhibition-mια-ελπιδοφόρα-διοργάνωση-196901
Parallaxi

γενικο

Το μεγαλείο των ελληνικών τυποποιημένων προϊόντων ανέδειξε για ακόμη μία φορά η Gourmet Olive & Delicacies Exhibition στη δεύτερή της διοργάνωση.

Εξαιρετικά παρθένα ελαιόλαδα, ελιές, μέλια, μαρμελάδες, chutneys, αλείμματα, σάλτσες, τυροκομικά, γλυκά κουταλιού, σοκολάτες, βότανα, παξιμάδια, κουλουράκια, παστέλια, ζυμαρικά, κουραμπιέδες, αποστάγματα, έλαια, σαπούνια και πολλά ακόμη, από σιρόπια αρωματικών φυτών μέχρι σφαιροποιημένες πέρλες ελαιόλαδου και βαλσάμικου, και από premium προϊόντα μανιταριών μέχρι χειροποίητες ποδιές κουζίνας, όλα από δυναμικές επιχειρήσεις που κερδίζουν επάξια θέση στο ελληνικό καλάθι αλλά και ένταξη στη καθημερινή καταναλωτική μας κουλτούρα σε παγκόσμιο επίπεδο.

Για ένα ολόκληρο τριήμερο οι επισκέπτες της Gourmet, εμπορικό, δημοσιογραφικό και καταναλωτικό κοινό, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν, να δοκιμάσουν και να απολαύσουν τα προϊόντα των εκθετών.

Παράλληλα, οι θεματικές τράπεζες γευσιγνωσίας με προϊόντα delicatessen, το «Olive Bar» με γευσιγνωσίες ελαιολάδων και ελιών, οι μαγειρικές επιδείξεις από δημοφιλείς chef, το σεμινάριο καλλυντικών με βρώσιμα υλικά και η παρασκευή του «Bloody Gourmet», του signature cocktail της έκθεσης, έδωσαν μια πλήρη γευστική εμπειρία στο κοινό, επιβεβαιώνοντας πως η Gourmet Olive & Delicacies Exhibition είναι μία  αποκλειστικά ποιοτική έκθεση προϊόντων διατροφής και προσωπικής περιποίησης.

parliar1

Mεταξύ των εκθετών συμμετείχαν με δικά τους προϊόντα οι εξαίρετες κυρίες, Ελένη Ψυχούλη και Μυρσίνη Λαμπράκη, ενώ στην εναρκτήρια μαγειρική ο Στέλιος Παρλιάρος, Sweet Alchemy, επέλεξε για το κοινό τρεις μοναδικές συνταγές με ελαιόλαδο.

lamraki

Πάνω από 300 ξεχωριστά και αποκλειστικά ποιοτικά προϊόντα αποτέλεσαν το κέντρο ενδιαφέροντος της έκθεσης προκαλώντας τον θαυμασμό και την προτίμηση του καταναλωτικού κοινού αλλά και το επιχειρηματικό ενδιαφέρον των επαγγελματιών που την επισκέφτηκαν, από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Μάλιστα, οι προσκεκλημένοι hosted buyers της Gourmet εκμεταλλεύτηκαν την κάθε στιγμή του τριημέρου της έκθεσης για να γνωρίσουν τους παραγωγούς και τα προϊόντα τους, προκειμένου να ξεκινήσουν ενδιαφέρουσες συνεργασίες μαζί τους.

Αξίζει να σημειωθεί πως μεταξύ των προσκεκλημένων εμπόρων από το εξωτερικό υπήρξαν εκπρόσωποι γνωστών αλυσίδων εκατοντάδων καταστημάτων, ενώ το ελληνικό εμπορικό κοινό προέρχονταν από όλους τους κλάδους διατροφής και περιποίησης, ξενοδοχείων, εστιατορίων, παντοπωλείων, χονδρεμπόρων, εξαγωγικών εταιρειών, ηλεκτρονικών καταστημάτων, νεοφυών επιχειρήσεων, supermarkets, οπωροπωλείων, κρεοπωλείων και φαρμακείων.

Στο πλαίσιο της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν ημερίδα με τίτλο «Γη Χρυσάφι: Γαστρονομία & Τουρισμός»,  σεμινάριο με τίτλο «Καλλυντικά με βρώσιμα υλικά», μαγειρικές επιδείξεις, τράπεζες γευσιγνωσίας με προϊόντα delicatessen, γευσιγνωσίες του Olive Bar με ε.π. ελαιόλαδα και ελιές,  Mendoring Corner με συμβουλευτικές υπηρεσίες προς τους εκθέτες και εμπόρους.

ΒΡΑΒΕΙΑ ΚΟΙΝΟΥ

Όλο το τριήμερο λειτουργίας της έκθεσης, οι επισκέπτες της είχαν τη δυνατότητα να ψηφίσουν τα προϊόντα που δοκίμασαν και ξεχώρισαν, δίνοντας το

Βραβείο καλύτερου ελαιολάδου στο Makara Extra Virgin Olive Oil Bραβείο καλύτερου delicatessen προϊόντος στις Imperial Olives  Βραβείο προϊόντος φυσικής περιποίησης στο Cura Naturale Bραβείο καινοτομίας στη Rhoeco – Fine Organic Goods Βραβείο σχεδιασμού στην Kontogiannis Family

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα