3 βραβεία φιλοξενίας απέσπασε το Grand Hotel Palace στα Greek Hospitality Awards 2022
Το ξενοδοχείο Grand Hotel Palace διακρίθηκε με 3 σημαντικά βραβεία για 6η συνεχή χρονιά στον Πανελλήνιο διαγωνισμό των «GREEK HOSPITALITY AWARDS» 2022, ο οποίος τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και του Ε.Ο.Τ. Ο συγκεκριμένος θεσμός επιβραβεύει την αριστεία στο χώρο της ελληνικής φιλοξενίας, επιβεβαιώνοντας τη συνεχιζόμενη επενδυτική πορεία για ανάπτυξη και εξέλιξη στον […]
Το ξενοδοχείο Grand Hotel Palace διακρίθηκε με 3 σημαντικά βραβεία για 6η συνεχή χρονιά στον Πανελλήνιο διαγωνισμό των «GREEK HOSPITALITY AWARDS» 2022, ο οποίος τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και του Ε.Ο.Τ.
Ο συγκεκριμένος θεσμός επιβραβεύει την αριστεία στο χώρο της ελληνικής φιλοξενίας, επιβεβαιώνοντας τη συνεχιζόμενη επενδυτική πορεία για ανάπτυξη και εξέλιξη στον ξενοδοχειακό χώρο.
Οι θεματικές ενότητες στις οποίες έθεσε την υποψηφιότητά του το ξενοδοχείο αφορούσαν πυλώνες ανάπτυξης του ξενοδοχειακού κλάδου όπως η βιωσιμότητα, ο συνεδριακός και επαγγελματικός τουρισμός.
Ειδικότερα, το ξενοδοχείο Grand Hotel Palace απέσπασε τα παρακάτω βραβεία:
α) ‘Best Greek Sustainable Hotel’ ως το καλύτερο ‘αειφόρο’ ξενοδοχείο πόλης στην Ελλάδα (Silver Award). Η δημιουργία ‘πράσινων εκδηλώσεων’, η μέριμνα για το περιβάλλον και η μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, μέσα από δράσεις και πρωτοβουλίες, αποτελεί προτεραιότητα για τους ανθρώπους του Grand Hotel Palace.
β) ‘Best Greek MICE City Hotel’ ως το καλύτερο ξενοδοχείο πόλης για συνέδρια, συναντήσεις και εκδηλώσεις στην Ελλάδα, για έκτη συνεχή χρόνια (Silver Αward).
γ) ‘Best Greek Business City Hotel’ ως το καλύτερο ξενοδοχείο πόλης για επαγγελματίες στην Ελλάδα (Bronze Award). Το Grand Hotel Palace προσφέρει όλες τις σύγχρονες ανέσεις στον επαγγελματία ταξιδιώτη δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στις νέες τεχνολογίες, σε ένα πολυτελές και άνετο περιβάλλον.
Οι τρεις πολύ σημαντικές διακρίσεις φανερώνουν τη συνεχιζόμενη προσπάθεια για υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών με σκοπό την απαράμιλλη φιλοξενία και δεσμεύουν το προσωπικό και τη διοίκηση του ξενοδοχείου για ακόμη υψηλότερους στόχους.