Διακρίσεις της Lidl στα Social Media Awards 2016!
Κάνουμε like στις επιτυχίες!
Με ιδιαίτερη επιτυχία και μαζική συμμετοχή πραγματοποιήθηκε η τελετή απονομής των Social Media Awards 2016 στο The House of Social Media Awards (Fantasia), με σκοπό την επιβράβευση των πιο καινοτόμων και αποτελεσματικών ενεργειών στα social media των brands και των agencies.
Η Lidl Hellas έδωσε δυναμικά το παρόνκατακτώντας 4 βραβεία, ένα εκ των οποίων gold, στις παρακάτω κατηγορίες:
Best Social Media Strategy for Brand Awareness
GOLD Lidl Hellas – The Newtons Laboratory: Lidl – ΑξίζεικαιΦαίνεται
Best Social Media Strategy for Customer Service
SILVER Lidl Hellas: Lidl Social Media Customer Service
Best Community Engagement Campaign
SILVER The Newtons Laboratory – Lidl Hellas: Ρε μην είσαι Larrys ρε!
Emerging Platform
SILVER Lidl Hellas: Lidl Hellas @ Snapchat
Στο πλαίσιο της ενέργειας «Αξίζει και Φαίνεται» η Lidl Hellas ανέπτυξε μια ολοκληρωμένη και πλήρως ανανεωμένη στρατηγική στα social media κανάλια της,καθώς πέρα από το Facebook η επικοινωνία επεκτάθηκε στοTwitter και το Instagram όπου καιπροβλήθηκε ακόμη περισσότερο η φιλοσοφία της εταιρείας. Στόχος ήτανμέσα από όλα τα digital κανάλια επικοινωνίαςνα αναδειχθεί τόσο η άριστη ποιότητα των προϊόντων, οι ανταγωνιστικές τιμές που προσφέρονται προς όφελος του Έλληνα καταναλωτή όσο και η στήριξή της εταιρείας προς τους Έλληνες παραγωγούς. Η αισθητική και το ύφος όλων των postsάλλαξε ενώδημιουργήθηκε το microsite www.lidl-axizei.gr, όπου προβλήθηκε η φιλοσοφία της εταιρίας, μέσω των οδοιπορικών του Λευτέρη Λαζάρου σε Έλληνες παραγωγούς.
Όσον αφορά στην κατηγορία Best Social Media Strategy for Customer Service, η Lidl Hellas βραβεύτηκε για τη στρατηγική επικοινωνίας που έχει αναπτύξει βάσειτης οποίας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν χρησιμοποιούνται απλώς ως κανάλια διαφήμισης, αλλά κυρίως ως δίαυλοςαμφίδρομης επικοινωνίας και ως ένα μέσο ανοιχτό στον δημόσιο διάλογο με όλους τους χρήστες που επιθυμούν να απευθύνουν οποιοδήποτε ερώτημα, μήνυμα ή παράπονο προς την εταιρεία.
Για τη διαδικτυακή καμπάνια «Ρε μην είσαι Larrys ρε» και με την υπογραφή της διαφημιστικής «The Newtons Laboratory» η Lidl Hellas κατέκτησε το βραβείο «Best Community Engagement Campaign». Με αφορμή το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα η καμπάνια καλούσε τους άνδρες να παραδεχθούν ότι ήταν στην ζωή τους μια φορά Larry (=η ύπαρξη τους εξαρτάται πλήρως από το γυναικείο φύλο) και παίρνοντας μέρος σε κλήρωση να κερδίσουν τα κιλά τους σε λίτρα μπύρας από τα LIDL, απολαμβάνοντας το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου.
Τέλος, η Lidl Hellas αποτέλεσε την πρώτη εταιρία λιανεμπορίου τροφίμων στην Ελλάδα που ενσωμάτωσε στη στρατηγική επικοινωνίας της το Snapchat, την πιο ραγδαία εξελισσόμενη socialεφαρμογή, δημιουργώντας τον λογαριασμό με το όνομα Lidl Hellas, μέσω του οποίου ξεκίνησε να προωθεί εταιρικές εκδηλώσεις liveστο κοινό της. Αξίζει να σημειωθεί, πως η κατηγορία Snapchat εισήχθη για πρώτη φορά στο θεσμό των βραβείων Social Media Awards και η Lidl Hellas ήταν η εταιρεία που απέσπασε την υψηλότερη διάκριση σε αυτήν.
Ευχαριστούμε όλους τους διαδικτυακούς μας φίλους που αγκάλιασαν τις δράσεις μας και υποσχόμαστε ότι θα είμαστε καθημερινά κοντά τους με περισσότερες, διασκεδαστικές, καινοτόμες, διαδραστικές και άκρως απολαυστικές ενέργειες…γιατί το αξίζουν!
#Lidl Hellas
Επισκεφθείτε και:
www.lidl-axizei.gr & www.lidl-hellas.gr
https://www.instagram.com/lidl_hellas/
Snapchat: Lidl Hellas