Δύο βραβεία για τη Lidl Ελλάς στα Packaging Innovation Awards 2019

Βραβεύσεων συνέχεια για τη Lidl Ελλάς, που διακρίθηκε στα Packaging Innovation Awards 2019 λαμβάνοντας 1 χρυσό και 1 χάλκινο βραβείο.

Parallaxi
δύο-βραβεία-για-τη-lidl-ελλάς-στα-packaging-innovation-awards-2019-467975
Parallaxi

Βραβεύσεων συνέχεια για τη Lidl Ελλάς, που διακρίθηκε στα Packaging Innovation Awards 2019 λαμβάνοντας 1 χρυσό και 1 χάλκινο βραβείο.

Ο θεσμός, με στόχο την επιβράβευση της καινοτομίας στον σχεδιασμό, των υλικών, της τεχνολογίας και των διαδικασιών σε ολόκληρη την αλυσίδα συσκευασίας των προϊόντων, απένειμε στη Lidl Ελλάς: 

Gold βραβείο για τoν σχεδιασμό συσκευασίας του επετειακού ροζέ οίνου Eden Drop  που δημιουργήθηκε με αφορμή τον εορτασμό της Lidl Ελλάς για τα 20 χρόνια δραστηριοποίησής της στην Ελλάδα και επιμελήθηκε η Caparo Design Crew. Το εικαστικό είναι εμπνευσμένο από την πεδιάδα της Εδέμ, όπου η φύση παρείχε σε μεγάλη ποικιλία, αγαθά γεμάτα φρεσκάδα,  προκειμένου να τρέφονται οι πρωτόπλαστοι. 

Bronze βραβείο για τον σχεδιασμό συσκευασίας του λικέρ ΑΜΕΤΡΟ, που επιμελήθηκε η Mousegraphics. Διευρύνοντας στα καταστήματα της εταιρίας την γκάμα των αλκοολούχων ποτών, η Lidl Ελλάς πρόσθεσε τέσσερις νέους κωδικούς λικέρ Α ΜΕ ΤΡΟ Ν: μαστίχα, μέντα, ρόδι και μανταρίνι. Η ετικέτα δημιουργήθηκε με σκοπό να συνδυαστεί η παράδοση με το μοντέρνο και να προσελκύσει τόσο το μεγαλύτερης όσο και το νεότερης ηλικίας καταναλωτικό κοινό. 

Αναλυτικά οι κατηγορίες βράβευσης: 

Packaging of New Products launched in the Greek Market // Gold Βραβείο 

Drinks // Bronze βραβείο

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα