Δύο βραβεία κατέκτησε η Lidl Ελλάς στα Responsible Business Awards 2019

Σε μια λαμπρή τελετή απονεμήθηκαν για τέταρτη συνεχή χρονιά τα βραβεία των Hellenic Responsible Business Awards, την Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου, και η Lidl Eλλάς απέσπασε δύο σημαντικά βραβεία.

Parallaxi
δύο-βραβεία-κατέκτησε-η-lidl-ελλάς-στα-responsible-business-413536
Parallaxi

Σε μια λαμπρή τελετή απονεμήθηκαν για τέταρτη συνεχή χρονιά τα βραβεία των Hellenic Responsible Business Awards, την Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου, και η Lidl Ελλάς απέσπασε δύο σημαντικά βραβεία.

  • Bronze βραβείο στην κατηγορία Πρόγραμμα Εθελοντισμού για τη συνέργεια με τον Οργανισμό Make a Wish: Eκπλήρωση παιδικών ευχών

Θέλοντας να παραμείνει πιστή στην εταιρική της δέσμευση για τη στήριξη της κοινωνίας, της προαγωγής του εθελοντισμού και της ικανοποίησης των εργαζομένων της, η Lidl Eλλάς αποφάσισε να συμβάλλει στο έργο του Οργανισμού Make-A-Wish. Έτσι, για να ενισχύσει το έργο του οργανισμού, συμπεριέλαβε για πρώτη φορά στο στολισμό των καταστημάτων της, το αστέρι του Make-A-Wish σε κάθε Χριστουγεννιάτικό της δέντρο. Με την κίνηση αυτή υιοθέτησε την κάλυψη εξόδων κάποιων ευχών σε όλη την Ελλάδα, θέλοντας να συμβάλλει στην πεποίθηση ότι ΟΛΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ. Συμφώνησε για τις ευχές που θα υλοποιούσε, να απευθυνθεί σε κάθε μια από τις τέσσερις περιφέρειές της (κέντρα Logistic και καταστήματα) στη Σίνδο, τα Τρίκαλα, την Αττική και την Πάτρα καθώς και στα Κεντρικά Γραφεία, δίνοντας έτσι στους πάνω από 5.500 εργαζόμενους της τη δυνατότητα να συμμετάσχουν στην εκπλήρωση μιας ευχής, βιώνοντας μια μοναδική εμπειρία.

  • Gold βραβείο στην κατηγορία Kαμπάνια Social Media για το #apotalidl

Αναμφισβήτητα η καμπάνια #apotalidl ξεχώρισε και έδωσε νέα πνοή στα social media της Lidl Ελλάς! Η φιλοσοφία της υπαγορεύει πως ό,τι γίνεται από τα Lidl, γίνεται πάντα για καλό! Για τον λόγο αυτό αποφάσισε για κάθε τέτοια αναφορά στα social media, άλλοτε αυθόρμητα αστεία και άλλοτε ηθελημένα απαξιωτική για αυτήν, να αντιστρέφει το σχόλιο σε «κάτι καλό για τους πολλούς». Σε συνεργασία λοιπόν με την ΜΚΟ «Μπορούμε» αποφάσισε για κάθε αναφορά που περιείχε τη φράση ή το hashtag “από τα Lidl” να δίνει 10 μερίδες φαγητό σε οικογένειες που τις είχαν ανάγκη. Συγκέντρωσε 17.912 αναφορές σε διάστημα μόλις δύο μηνών οι οποίες μετατράπηκαν σε 200.000 μερίδες φαγητού.

Γιατί στη Lidl Ελλάς αποστολή είναι ένα καλύτερο αύριο…

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα