Η Epi Direct – PR & Marketing κατακτά χρυσό βραβείο στα «Indie Awards 2024»

Για το Παγκόσμιο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΧΟΠΑ Ήρωες 112

Parallaxi
η-epi-direct-pr-marketing-κατακτά-χρυσό-βραβείο-στα-indie-awar-1176538
Parallaxi

H Epi Direct – PR & Marketing, απέσπασε για το Παγκόσμιο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΧΟΠΑ Ήρωες 112 (FAST Heroes 112) Gold Award στην κατηγορία Best in PR – Corporate Social Responsibility, στα Indie Awards της Boussias Events στην Ελλάδα. 

Οι «Χ.Ο.Π.Α Ήρωες 112» είναι ένα διασκεδαστικό, διαδραστικό και καινοτόμο εκπαιδευτικό πρόγραμμα ευαισθητοποίησης της κοινής γνώμης για την έγκαιρη αντιμετώπιση και πρόληψη του εγκεφαλικού επεισοδίου. 

Το πρόγραμμα υλοποιείται υπό την αιγίδα του World Stroke Organization, του Schools for Health in Europe Foundation (S.H.E.), της Angels Initiative και του Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Υλοποιείται σε σχολεία παγκοσμίως, σε 37 χώρες, με την Ελλάδα να βρίσκεται στην κορυφή του τρόπου προβολής, προώθησης και εφαρμογής του προγράμματος.

Η Παγκόσμια Καμπάνια των ΧΟΠΑ Ηρώων έχει ως στόχο την προώθηση μιας Σημαντικής Αποστολής: να βρεθούν 1.000.000 μαθητές ηλικίας 5 έως 12 ετών από όλον τον κόσμο, οι οποίοι θα βοηθήσουν στην ενίσχυση της γνώσης του κοινού αναφορικά με τα συμπτώματα των εγκεφαλικών επεισοδίων. Μέχρι στιγμής μόνο στην Ελλάδα, πάνω από 40.000 παιδιά έχουν υλοποιήσει το πρόγραμμα και συνεχίζουμε!

Η βράβευση αυτή αναδεικνύει την αξία και την επίδραση του προγράμματος στην Ελλάδα και δίνει δύναμη στην Epi Direct – PR & Marketing, να συνεχίσει με ακόμη μεγαλύτερο ζήλο την αποστολή της.

Τα μέλη της ευχαριστούν θερμά όλους τους μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς που στηρίζουν και συμμετέχουν ενεργά στο πρόγραμμα.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα