ΗEINEKEN GROWTH MAKERS ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Στη Θεσσαλονίκη ταξίδεψε η πρωτοβουλία της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας Heineken Growth Makers δημιουργώντας μία ακόμα επιτυχημένη βραδιά καινοτόμου επιχειρηματικότητας.

Parallaxi
ηeineken-growth-makers-για-πρωτη-φορα-στη-θεσσαλονικη-239079
Parallaxi

Στη Θεσσαλονίκη ταξίδεψε η πρωτοβουλία της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας Heineken Growth Makers δημιουργώντας μία ακόμα επιτυχημένη βραδιά καινοτόμου επιχειρηματικότητας με θέμα «Ελληνική αγροτική παραγωγή: Δημιουργώντας προστιθέμενη αξία για τη χώρα» στη θερμοκοιτίδα ΟΚ!Thess με τη συμμετοχή πολλών νέων, επιχειρηματιών, εκπροσώπων του τοπικού οικοσυστήματος καινοτομίας και επιχειρηματικότητας και φορέων της αγοράς.

Το  “Heineken Growth Μakers night” τίμησε με την παρουσία του ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, κ. Γιάννης Μπουτάρης. Στο χαιρετισμό που απηύθυνε αναφέρθηκε στις πρακτικές βιώσιμης ανάπτυξης της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας και στάθηκε ιδιαίτερα στη σημασία του προγράμματος Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού, που υλοποιεί η Εταιρεία. Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης ανέφερε: «Θέλω να συγχαρώ την Αθηναϊκή Ζυθοποιία για τις πρωτοβουλίες που παίρνει με τη συμβολαιακή γεωργία, καθώς είναι ιδιαίτερα σημαντικό να συνδέσουμε τοn παραγωγό με την κατανάλωση.  Αλλά θέλω κυρίως να τη συγχαρώ για την προσπάθειά της να αναπτύξει την κουλτούρα μπίρας στην Ελλάδα ώστε  να μεγαλώσει η πίτα για όλη την αγορά».

Στην εκδήλωση, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας κ. Ζωούλλης Μηνά μίλησε για τη νέα πλατφόρμα της Αθηναίικής Ζυθοποιίας “Heineken Growth Makers” μέσα από την οποία πρόσωπα με γνώσεις και καινοτόμο πνεύμα μοιράζονται τις εμπειρίες τους με το κοινό και εμπνέουν εν δυνάμει επιχειρηματίες. Ο κος Μηνά ανέφερε σχετικά: «Πιστεύουμε στην Ελλάδα και στο μέλλον της. Ειδικά στον αγρο-διατροφικό τομέα υπάρχουν σημαντικά περιθώρια για την  ανάπτυξη της καινοτομίας, τη βελτίωση της παραγωγικότητας και την ενίσχυση του επιχειρηματικού πνεύματος. Σε αυτό το πλαίσιο επενδύουμε σημαντικά τόσο στην αύξηση της παραγωγικότητας των μονάδων μας αλλά και σε πρωτοβουλίες που υποστηρίζουν την καινοτομία στην κοινωνία και την οικονομία όπως η πλατφόρμα Heineken Growth Makers».

Στη συνέχεια διεξήχθη συζήτηση πάνελ με τη συμμετοχή των κκ. Βασίλη Κάππα, Προέδρου της Επιτροπής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης Αγροτικών Συνεταιρισμών της GAIA ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ, Ευθύμιου Ευθυμιάδη, Αντιπροέδρου της REDESTOS και Χρήστου Σταμάτη, Συν-Ιδρυτή της mermix.

Μιλώντας για τη εγχώρια παραγωγή ο κ. Βασίλης Κάππας, είπε: «Χρειάζεται ένα συνολικά φιλικό θεσμικό πλαίσιο που να ευνοεί τις οικονομίες κλίμακος για την αύξηση των εξαγωγών των αγροτικών μας προϊόντων. Η τυποποίηση και το marketing είναι εξαιρετικά σημαντικά για τις εξαγωγές αλλά δεν φτάνουν. Θα αναφέρω ως παράδειγμα την Ολλανδία η οποία έχει διαχρονικά ένα σύστημα, θεσμικά ενισχυμένο και εστιασμένο στην προώθηση των εξαγωγών. Στην Ελλάδα η κρατική υποστήριξη ταυτίζεται συχνά με τις επιδοτήσεις που οδηγούν σε στρεβλά αποτελέσματα».

Από την πλευρά του ο κ. Ευθύμιος Ευθυμιάδης, είπε: «Η παραγωγή θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη τις ανάγκες της αγοράς. Χρειάζεται αξιοπιστία και συνέπεια στα προϊόντα που παράγονται για τις εξαγωγές. Να δούμε το παράδειγμα των ροδάκινων που εξάγουμε στη Ρωσία και να αξιοποιήσουμε ακόμη περισσότερο το ελαιόλαδο που παραμένει μία πλουτοπαραγωγική πηγή για τη χώρα μας και μπορεί να φέρει καλό εισόδημα. Να πιστοποιηθούμε στα ευρωπαϊκά πρότυπα και να επενδύσουμε σε συνεργασίες με αποτελέσματα ακολουθώντας το παράδειγμα της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας».

Τέλος, ο κ. Χρήστος Σταμάτης, Συν-Ιδρυτής της mermix, τόνισε ότι «η κρατική υποστήριξη μπορεί να οδηγήσει έναν παραγωγό σε λάθος μονοπάτια. Οι λέξεις κλειδιά για να ξεκλειδώσουμε τον αγροτικό τομέα του 2020 είναι συνέργεια, τεχνολογία και τελικό προϊόν. Ένας βασικός λόγος που οι νέες επιχειρήσεις στον αγροδιατροφικό τομέα αποτυγχάνουν είναι ότι οι ιδρυτές δεν έχουν προηγουμένη εμπειρία και παραστάσεις από την αγροτική παραγωγή» ενώ αναφερόμενος στην ευκαιρία που παρουσιάζει συνολικά ο αγροδιατροφικός τομέας ανέφερε: «Αυτή τη στιγμή στη Silicon Valley, τα startups με αντικείμενο την αγροδιατροφική τεχνολογία έχουν δέκα φορές μεγαλύτερη δυναμική από τις τεχνολογικές επιχειρήσεις».

Υπενθυμίζεται ότι η Heineken έχει ήδη διοργανώσει δύο “Growth Makers Nights” στην Αθήνα, στη θερμοκοιτίδα Orange Grove, την οποία και στηρίζει ως μεγάλος χορηγός από την πρώτη ημέρα της λειτουργίας της. Με το πάθος που τη διακρίνει για δημιουργία και πρωτοπορία, η Heineken ενισχύει ακόμα περισσότερο την υποστήριξή της στην καινοτομία και την ανάπτυξη στην Ελλάδα, μέσα από την πλατφόρμα Growth Makers.

Λίγα λόγια για το Heineken Growth Makers

Μέσα από το Growth Makers, η Heineken φιλοδοξεί να ενδυναμώσει τους νέους επιχειρηματίες με γνώση, δεξιότητες και καθοδήγηση, να καλλιεργήσει συνέργειες με θεσμικούς και παραγωγικούς φορείς που θα επιφέρουν προστιθεμένη αξία στο οικοσύστημα και να συμβάλει στη δημιουργία μίας νέας κουλτούρας επιχειρηματικότητας.

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ επικοινωνήστε:

Αθηναϊκή Ζυθοποιία

Μάνος Ιατρέλης: [email protected]

210 5384229

mscomm

Λυδία Τσιάμη: [email protected]

210 7236217

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα