Ιστορίες εμπιστοσύνης από τη ZeniΘ
Στην έννοια της εμπιστοσύνης βασίζεται η digital καμπάνια της ZeniΘ.
Στην έννοια της εμπιστοσύνης βασίζεται η digital καμπάνια της ZeniΘ, του 1ο παρόχου ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα, εμπνευσμένη από τις σχέσεις εμπιστοσύνης που η εταιρεία χτίζει εδώ και 18 χρόνια με τους πελάτες της.
Η έννοια της εμπιστοσύνης αποτελεί βασική αξία της εταιρείας και κεντρικό πυλώνα της επικοινωνίας της. Σ’ αυτή την έννοια στηρίχθηκαν και οι ιστορίες εμπιστοσύνης τριών αναγνωρισμένων προσωπικοτήτων. Τρεις διακεκριμένοι Έλληνες μιλούν σε videos που φιλοξενούνται στα social media στο YouTube και το website της εταιρείας για το πώς η εμπιστοσύνη που έδειξαν σε κάποιον κατά τη διάρκεια της πορείας τους τους οδήγησε σε κορυφαίες στιγμές επιτυχίας. Γιατί η εμπιστοσύνη πάντα επιβραβεύεται!
Στις Ιστορίες Εμπιστοσύνης, ο Παραολυμπιονίκης κολύμβησης Αντώνης Τσαπατάκης, ο ηθοποιός Δημήτρης Μακαλιάς και ο σεφ-παρουσιαστής Βασίλης Καλλίδης μιλούν για τον ρόλο που έπαιξε η εμπιστοσύνη στη ζωή τους, περιγράφοντας μια προσωπική τους ιστορία και το πώς αυτή τους βοήθησε να φτάσουν στην κορυφή.
Ο κ. Mάνος Εξαρχουλάκος, Διευθυντής Marketing και Επικοινωνίας της ZeniΘ, δήλωσε: «Η εμπιστοσύνη θέλει χρόνο για να επιτευχθεί, θέλει να την καλλιεργείς συνέχεια, αλλά μετά κρατάει για μια ζωή. Όπως ακριβώς και οι σχέσεις αμοιβαίας εμπιστοσύνης που χτίσαμε με τους εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες μας εδώ και 18 χρόνια».
Η ZeniΘ αναζητά καθημερινά αφορμές για να διατηρεί ενεργή τη σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες της. Στο πλαίσιο αυτό, επιβραβεύει με δώρα τους followers της σελίδας της στο Facebook σε μια σειρά διαγωνισμών με αφορμή τις τρεις ιστορίες! Για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό αρκεί να επισκεφτεί κάποιος την επίσημη σελίδα της εταιρείας στο Facebook, και να κάνει mention έναν φίλο ή φίλη του που εμπιστεύθηκε και τον βοήθησε σε μια σημαντική στιγμή της ζωής του!