Όσα είδαμε μια μέρα σε ένα Lidl
Μια ιδιαίτερη ξενάγηση στον κόσμο της Lidl Ελλάς.
Σε μία ιδιαίτερη ξενάγηση στο κατάστημα της Περαίας στη Θεσσαλονίκη, έκτασης 1.400 τ.μ., η Lidl Ελλάς παρουσίασε σε ομάδα δημοσιογράφων τα στοιχεία που την ξεχωρίζουν από την υπόλοιπη αγορά, δίνοντας έμφαση στα κεντρικά αξιακά θέματα «φρεσκάδα-ποιότητα-ελληνικότητα σε μόνιμα χαμηλές τιμές» καθώς και στους αυστηρούς ποιοτικούς ελέγχους που διενεργεί με την Agrolab, έναν από τους μεγαλύτερους οργανισμούς παροχής ολοκληρωμένων εργαστηριακών και συμβουλευτικών λύσεων στην ΝΑ Ευρώπη.
Οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν αλλά και να γνωρίσουν τα προϊόντα της εταιρείας. Η Lidl Ελλάς έχει δημιουργήσει στα καταστήματά της τον φούρνο, μία μεγάλη επένδυση που μπορεί να αγγίξει έως και τις 300.000€ ανά κατάστημα.
Όλα τα αρτοσκευάσματα που υπάρχουν στους φούρνους των καταστημάτων Lidl, όπως ψωμιά, σφολιάτες και γλυκίσματα, συντηρούνται σε ειδικούς ψυκτικούς θαλάμους και μεταφέρονται για ψήσιμο σε σύγχρονους φούρνους, ενώ τοποθετούνται σε ειδικά ράφια προκειμένου να διατηρηθούν φρέσκα έως τη στιγμή που θα τα αγοράσει ο καταναλωτής.
Σε 183 φούρνους από τα 221 καταστήματά μέχρι σήμερα βρίσκει κάποιος μια μεγάλη ποικιλία φρεσκοψημένων αρτοσκευασμάτων από υψηλής ποιότητας πρώτες ύλες. Μπορείτε να βρείτε ελληνικά και γερμανικά ψωμιά, ενώ στο κατάστημα της Περαίας υπάρχει και μηχάνημα που κόβει το ψωμί σε φέτες.
Στο μανάβικο μπορεί κανείς να βρει φρέσκα φρούτα και λαχανικά κάθε πρωί. Από τους 115 διαφορετικούς κωδικούς, περίπου οι δέκα είναι βιολογικοί. Το 80% του τζίρου μαναβικής είναι από Έλληνες προμηθευτές ενώ το υπόλοιπο 20% εισάγεται λόγω εποχικότητας των φρούτων και των λαχανικών ή μη δυνατότητας παροχής κάποιου προϊόντος από την ελληνική γη.
Μάλιστα αρκετοί Έλληνες παραγωγοί κάνουν εξαγωγή το εμπόρευμα τους και σε άλλα καταστήματα Lidl, εκτός Ελλάδας. Όλα τα προϊόντα είναι κάτω από Global G.A.P για να μπουν στην γκάμα και τα καταστήματά της, ενώ μάλιστα η Lidl είναι περισσότερο αυστηρή από ότι είναι ο νόμος όσον αφορά τα όρια από τις μετρήσεις των εργαστηρίων για την κατανάλωση αυτών των προϊόντων.
Η Lidl πραγματοποιεί όλες τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να διασφαλίζεται η ποιότητα των προϊόντων προκειμένου να φέρει προϊόντα φρέσκα, άριστης ποιότητας για το τραπέζι του καταναλωτή.
Σε κάθε ψυγείο Lidl η θερμοκρασία διατηρείται πάντα σταθερή και τα προϊόντα τοποθετούνται με προσοχή ώστε να συντηρούνται άψογα από την παραγωγή, τη μεταφορά, την παραλαβή και την τοποθέτηση στο ράφι. Τα γαλακτοκομικά και τα τυροκομικά προέρχονται από 21 Έλληνες προμηθευτές που προμηθεύονται γάλα από τουλάχιστον 2.500 μικρούς παραγωγούς από όλη την Ελλάδα.
Μπορείτε να βρείτε φρέσκα κρέατα με πιστοποίηση AGROLAB στα καταστήματα Lidl, τα οποία περνάνε από αυστηρή προεπιλογή και συνεχούς ελέγχους για την ποιότητα και για τη γεύση τους. Μάλιστα το 96% των κρεάτων αυτών είναι από Έλληνες προμηθευτές.
Μια γωνιά γεμάτη από φρέσκα ψάρια και θαλασσινά βρίσκεται στα καταστήματα Lidl, αφού έχουν προηγηθεί πρώτα πολλοί έλεγχοι ιχνηλασιμότητας κι όχι μόνο και πολλές διαδικασίες που εξασφαλίζουν την ποιότητά του σε όλα τα στάδια.
H φρέσκια ελληνική τσιπούρα και το λαβράκι απέσπασαν και το Βραβείο Ανώτερης Γεύσης από το International Taste and Quality Institute. Κι όλα αυτά καθαρισμένα κι έτοιμα για ψήσιμο σε συσκευασίες που πρώτα από όλα διατηρούν αναλλοίωτα όλα τα θρεπτικά συστατικά και αναγράφουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται να γνωρίζετε για αυτά, όπως προέλευση, ημερομηνία συσκευασίας, κ.α.
Ως έναυσμα την κρίση με τα νοθευμένα ιταλικά ελαιόλαδα, η Lidl έχει μοναδική πιστοποίηση από το ΤΕΙ Πελοποννήσου που βεβαιώνει ότι όλο ελληνικό ελαιόλαδο που προορίζεται για τα ράφια της Lidl είναι εξαιρετικό παρθένο.
Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στις εγκαταστάσεις της Agrolab ένα από τα εργαστήρια με τα οποία συνεργάζεται η Lidl και αποτελεί από τα πιο αναγνωρισμένα ελληνικά Εργαστήρια Ολοκληρωμένων και Συμβουλευτικών Λύσεων στη βιομηχανία των τροφίμων. Το δειγματοληπτικό πρόγραμμα ελέγχου της Agrolab είναι συνεχές και περιλαμβάνει φυσικές, μικροβιολογικές και χημικές αναλύσεις των προϊόντων και έχει σκοπό τη μέγιστη δυνατή εξασφάλιση των καταναλωτών μέσα από 3.388 ελέγχους ποιότητας τον χρόνο. Το μέγεθος της επένδυσης αυτής για την Lidl, ξεπερνά το 1.300.000€.
Αξίζει να αναφερθεί ότι η Agrolab ελέγχει κάθε φρούτο και λαχανικό για περισσότερες από 700 δραστικές ουσίες, σαφώς μεγαλύτερος αριθμός από το μέσο όρο που διενεργούν οι κρατικές υπηρεσίες. Επιπλέον, συνολικά η εταιρεία πραγματοποίησε το περσινό οικονομικό έτος περισσότερες από 3.500 αναλύσεις, εκ των οποίων οι 750 αφορούν στα φρούτα και λαχανικά.
Τέλος, η επίσκεψη ολοκληρώθηκε στις εγκαταστάσεις των Αγορών και έδωσε την ευκαιρία στους παρευρισκόμενους να γνωρίσουν από κοντά τον τρόπο που η Lidl Ελλάς δημιουργεί και εξελίσσει τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, σε συνεργασία με μεγάλους και μικρούς προμηθευτές που τους συνδέει μία μακρά ιστορία συνεργασίας και εμπιστοσύνης. Σε κάποιους μάλιστα από τους προμηθευτές δίνεται η ευκαιρία να εξάγουν τα προϊόντα τους, φιλοξενώντας τα στο πλαίσιο των ελληνικών εβδομάδων σε καταστήματα Lidl του εξωτερικού. Να τονίσουμε πως η αποθήκη στις εγκαταστάσεις αυτές της Θεσσαλονίκης, είναι η μεγαλύτερη Lidl αποθήκη της Ευρώπης.
Στόχος της Lidl Ελλάς είναι να προσφέρει στην Ελληνίδα και τον Έλληνα τα πιο ποιοτικά προϊόντα, να δημιουργεί επιλογές από άριστα προϊόντα, θέτοντας υψηλότερους στόχους ποιοτικής αξίας, σε καλύτερες τιμές, για να μην στερείται κανένα αγαθό από την οικογένειά του.
Επισκεφθείτε τη Lidl και στα:
www.linkedin.com/company/lidl-hellas
https://www.youtube.com/user/lidlhellas
Snapchat username: Lidlhellas