H Mastercard χορηγός του 23ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκη
Το σημαντικότερο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ της χώρας επιστρέφει με cashless χαρακτήρα, με την υποστήριξη της Mastercard Η Mastercard υποστηρίζει για ακόμα μία χρονιά το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, το σημαντικότερο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ της χώρας, προσφέροντας μοναδικές προσφορές στους κατόχους των καρτών της. Σε συνέχεια των online προβολών που πραγματοποιήθηκαν τον Μάρτιο, το Φεστιβάλ επιστρέφει δυναμικά, από την […]
Το σημαντικότερο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ της χώρας επιστρέφει με cashless χαρακτήρα, με την υποστήριξη της Mastercard
Η Mastercard υποστηρίζει για ακόμα μία χρονιά το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, το σημαντικότερο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ της χώρας, προσφέροντας μοναδικές προσφορές στους κατόχους των καρτών της.
Σε συνέχεια των online προβολών που πραγματοποιήθηκαν τον Μάρτιο, το Φεστιβάλ επιστρέφει δυναμικά, από την Πέμπτη 24 Ιουνίου έως και την Κυριακή 4 Ιουλίου, με ένα πλούσιο πρόγραμμα, τόσο διαδικτυακά όσο και σε φυσικούς χώρους. Οι λάτρεις του κινηματογράφου και του ντοκιμαντέρ θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν παραγωγές από όλο τον κόσμο σε τρία διαγωνιστικά τμήματα, παγκόσμιες πρεμιέρες, αλλά και περισσότερα από 70 ελληνικά ντοκιμαντέρ.
Τα φυσικά σημεία προβολής, αφορούν εφτά υπαίθριους κινηματογράφους στην πόλη, καθώς και δύο pop up χώρους που δημιουργήθηκαν ειδικά για τις ανάγκες του Φεστιβάλ στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ικανοί να χωρέσουν περισσότερους από 300 θεατές.
Όλες οι αγορές των εισιτηρίων του Φεστιβάλ θα πραγματοποιηθούν αποκλειστικά μέσω διαδικτύου, με την προπώληση των εισιτηρίων να έχει ξεκινήσει από την Τρίτη 22 Ιουνίου. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να κλείσουν το εισιτήριο τους διαδικτυακά μέσω του www.filmfestival.gr, αλλά και του Viva.gr για προβολές σε φυσικούς χώρους.
Οι κάτοχοι καρτών Mastercard®, για κάθε αγορά εισιτηρίου για online προβολή που πραγματοποιούν με την κάρτα τους, θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν αυτόματα σε διαγωνισμό, διεκδικώντας 100 προσκλήσεις για τις επερχόμενες online προβολές της διοργάνωσης. Επιπλέον, οι θεατές του Φεστιβάλ και χρήστες της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης Instagram, μέσα από κλήρωση που θα πραγματοποιηθεί στον λογαριασμό της εταιρείας, θα μπορούν να διεκδικήσουν 20 πακέτα διαδικτυακών προβολών “Masterpieces by Mastercard”, εντελώς δωρεάν. Τέλος, κάθε μέρα, οι 10 πρώτοι που θα αγοράζουν με τη Mastercard κάρτα τους είδη από το πωλητήριο του φεστιβάλ στην πλατεία Αριστοτέλους, θα κερδίζουν επί τόπου από μία διπλή πρόσκληση για τις φυσικές προβολές του φεστιβάλ.
Η Ιωάννα Μίγγου, Marketing and Communications Director της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο & Μάλτα, ανέφερε σχετικά: «Το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης αποτελεί σταθερή πηγή έμπνευσης και δημιουργικότητας, αλλά και έναν σημαντικό καλλιτεχνικό θεσμό. Στηρίζουμε -για ακόμη μια χρονιά- το φεστιβάλ, χαρίζοντας ανεκτίμητες στιγμές στους κατόχους των καρτών μας».
Ο Ορέστης Ανδρεαδάκης, Διευθυντής του Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης σημείωσε πως: «Είναι σημαντική η στήριξη της Mastercard που αυτή τη στιγμή δίνει την ευκαιρία για ένα ασφαλές, cashless Φεστιβάλ. Είμαστε χαρούμενοι που θα συναντηθούμε στη Θεσσαλονίκη, αλλά και online με σινεφίλ από όλη τη χώρα».